Zwanger worden met IVF of ICSI (Deel 4)

woensdag 10 mei 2017 om 16:31
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.
.
De stand van zaken
.
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
.
Bezig met behandelingen
.
ZWANGER!
- De zwangeren schrijven hier gezellig verder
Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
*Labgeek1990 (26/31), 4 mei '18, zeer slecht zaad, zwanger in ICSI1 (7 cryo's over), Amphia / EMC.
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*rucio, 30 apr '18, sterk verminderde vruchtbaarheid man, 3x iui gehad, zwanger in IVF1
*Selin26 (27/30), 29 apr '18, onbekend en PCOS (verwijderd dmv operatie), zwanger in IVF 1 (5 cryo's over), België
.
Hartje gezien!
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*Lafemme27 (27/36) 15 mrt '18, verminderde zaadkwaliteit, 1x vmk☆, zwanger in ICSI2 (4 cryo's over)
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1
*deni308 (27/30), 5 Jan '18 , weinig/traag zaad, onregelmatige cyclus, zwanger in ICSI2.
*freexx (27/29) 31 dec '17 , slecht zaad + translocatie, IVF1&2 mislukt (1x mk ☆ 8 wk), zwanger met KID, Nij Geertgen.
*Christel 22 dec '17 , IUI gehad, zwanger in IVF1, geen cryo's.
*piene1987 (29) ,16 Dec '17 ☆ 21w, zwanger in ICSI1, 3 cryos over.
*Lampje1 (33/37), 11 Dec '17 , slechte zaadkwaliteit, 6x IUI gehad, 1x vmk, zwanger in ICSI1, 4 cryo's over.
*nemoo (30),1 Dec '17 , 3x IUI gehad, zwanger in ICSI1.
*Wensel30 (30), half nov '17 , slechte zaadkwaliteit, 1x IUI gehad, zwanger in ICSI2 (3 cryo's over), Dusseldorf.
*wollentrui (33/33), 12 nov '17, ICSI2(+PGD).
*Zima, 3 Nov '17 , moeilijk te stimuleren, zwanger in ICSI2 (geen cryo's).
*mees31 (31), 1 nov '17 , zwanger in IVF1.
*Skylark01, x okt '17, verminderde eivoorraad (laag AMH), zwanger in IVF1 (3 cryo's over), Canada.
*anne-1985 (31), 13 okt '17, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger in IVF1.
*baggal (33/50+), 9 okt '17 , slechte zaadkwaliteit, 2x vmk, zwanger in ICSI2 (cryo's zijn op), Boston Place (UK).
.
Bevallen
rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2).
witregel
Je kunt de tabel zelf aanpassen: Login: zwangerwordenTO; v1v4f0rum
.

Wachten op start | miillaa, Lilly53, Miekje (aug?), MevrouwStippel (aug/sept), sense (sept), flipje2 (sept/okt), Duufje, Diamond (sept), boulu, Zizo (nov/dec?), gelukspoppetje |
Prikken & slikken | rojali |
Wachten op cryo-tp | Animal, doces, windmolen, Dazzle_, smurff_4 |
In de wachtweken | Abusu (27 aug), smurf112 (31 aug) |
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
.

Naam (leeftijd) |
Wens sinds | MMM sinds | Oorzaak | Behandeling | Status # cryo's |
Locatie |
flipje2 (29/41) |
okt 2014 |
okt 2015 |
<1 miljoen/ml zaadcellen, 2x mk (F☆18w, P☆12w), 1x vmk (☆6w) | ICSI2 | wachten op start (sept) |
VUmc |
Dazzle_ (34/36) |
2013 | Mei 2015 | Laag AMH IUI:6x, IVF1: TP 5x, IVF2: TP 1x |
IVF3 | 2 cryo's | IVF1&2: NL IVF3:Dusseldorf |
Duufje (39/43) |
2013 | Dec 2015 | zeer slechte zaadkwaliteit ICSI1: geen bevructingen, ICSI2: B☆ |
ICSI2 | start mei '17. ICSI1 mislukt, ICSI2 juli ook mislukt | ? |
gelukspoppetje | 2014 | Maart 2016 | slechte zwemmers jun '16 IVF1 niet zwanger |
ICSI+PGD | wachten op start | MUMC/AMC |
abusu (39) |
2014 | 2014 | alleenstaand, schildklier, 9x IUI gehad ICSI1 niet zwanger |
ICSI2 | verse tp niet zwanger (1 cryo) |
MCK |
Animal2307 (36/36+) |
2014 | 2016 | Onbekende oorzaak, 6x IUI gehad IVF1 en 2 (NL) niet gelukt |
IVF/ICSI3 | wachten op uitslag NK-cellen, daarna cryo tp | Dusseldorf |
boulu (?) |
slechte zaadkwaliteit, PCOS, 1x vmk☆, aug '17 mk (☆12w) | |||||
miillaa | IVF1.1 afgebroken, wegens allergische reactie | IVF1.2 | wachten op verder onderzoek | |||
MevrouwStippel (36/39) |
man hersteloperatie gehad | ICSI+ MESA/TESE |
wachten op start (±augustus '17) |
AMC | ||
Lilly53 | verstoring LH, azoospermie | ICSI1 | wachten op start | |||
Miekje-5 (35/38) |
jan 2017 |
slecht zaad 2x IUI, icsi 1 niet zwanger geen cryo's | ICSI2 | start mei '17, 2e ronde aug'17? | LUMC | |
-Sense-(35/40) | 2015 | halve baarmoeder, 1 werkende eileider |
IVF1 | wachten op start (Sept) |
||
Zizo (33/37) |
okt 2014 |
feb 2016 |
matige zaadkwaliteit 6x IUI, 1x icsi: 1 verse tp geen cryo's |
ICSI2 | wachten op start (nov/dec?) afhankelijk van herstel | |
doces (28/30) |
2015 | 2016 | leverziekte en slechte zaadkwaliteit | ICSI | ICSI 1 mei '17 | privé |
Diamond30 (31/37) |
2014 | sept 2016 | Geen oorzaak gevonden, MK in 2016, in 2016/2017 6x IUI gehad 1x IVF |
IVF2 | wachten op start september | |
windmolen (32/38) |
2015 | juni 2016 | endometriose, 6x IUI gehad | IVF/ICSI1 | eerste TP mislukt, nog 2 cryo's over | |
smurff_4 | Nov 2015 | Jan 2017 | slechte zaadkwaliteit | ICSI 1 | 7 cryos | |
rojali | Okt 2015 | Jul 2017 | HSG gehad, verkleving door chlamidia | IVF 1 | ? | |
Smurf112 | 2016 | juni 2016 | PCOS, man verminderd vruchtbaar | IVF/ICSI | Start prikken 5/8 X |
|
Wij maken altijd plaats voor nieuwe dames! |
ZWANGER!

*Labgeek1990 (26/31), 4 mei '18, zeer slecht zaad, zwanger in ICSI1 (7 cryo's over), Amphia / EMC.
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*rucio, 30 apr '18, sterk verminderde vruchtbaarheid man, 3x iui gehad, zwanger in IVF1
*Selin26 (27/30), 29 apr '18, onbekend en PCOS (verwijderd dmv operatie), zwanger in IVF 1 (5 cryo's over), België
.

*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*Lafemme27 (27/36) 15 mrt '18, verminderde zaadkwaliteit, 1x vmk☆, zwanger in ICSI2 (4 cryo's over)
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1
*deni308 (27/30), 5 Jan '18 , weinig/traag zaad, onregelmatige cyclus, zwanger in ICSI2.
*freexx (27/29) 31 dec '17 , slecht zaad + translocatie, IVF1&2 mislukt (1x mk ☆ 8 wk), zwanger met KID, Nij Geertgen.
*Christel 22 dec '17 , IUI gehad, zwanger in IVF1, geen cryo's.
*piene1987 (29) ,16 Dec '17 ☆ 21w, zwanger in ICSI1, 3 cryos over.
*Lampje1 (33/37), 11 Dec '17 , slechte zaadkwaliteit, 6x IUI gehad, 1x vmk, zwanger in ICSI1, 4 cryo's over.
*nemoo (30),1 Dec '17 , 3x IUI gehad, zwanger in ICSI1.
*Wensel30 (30), half nov '17 , slechte zaadkwaliteit, 1x IUI gehad, zwanger in ICSI2 (3 cryo's over), Dusseldorf.
*wollentrui (33/33), 12 nov '17, ICSI2(+PGD).
*Zima, 3 Nov '17 , moeilijk te stimuleren, zwanger in ICSI2 (geen cryo's).
*mees31 (31), 1 nov '17 , zwanger in IVF1.
*Skylark01, x okt '17, verminderde eivoorraad (laag AMH), zwanger in IVF1 (3 cryo's over), Canada.
*anne-1985 (31), 13 okt '17, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger in IVF1.
*baggal (33/50+), 9 okt '17 , slechte zaadkwaliteit, 2x vmk, zwanger in ICSI2 (cryo's zijn op), Boston Place (UK).
.

rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2).
witregel
Je kunt de tabel zelf aanpassen: Login: zwangerwordenTO; v1v4f0rum
anoniem_253319 wijzigde dit bericht op 26-08-2017 11:17
62.76% gewijzigd

zaterdag 3 juni 2017 om 16:59
Hallo meiden,
Ik heb vorig jaar mee geschreven in dit topic en toen ook mijn 3e en laatste ivf poging gehad. We waren eigenlijk bezig met een traject in België... maar niet nodig want 2 weken geleden had ik een positieve test! Heel blij maar ook onwerkelijk. Ook nu voelt het alsof ik nog in de wachtweken zitten en bij iedere toiletgang bang voor bloed op het papier..
Ik heb vorig jaar mee geschreven in dit topic en toen ook mijn 3e en laatste ivf poging gehad. We waren eigenlijk bezig met een traject in België... maar niet nodig want 2 weken geleden had ik een positieve test! Heel blij maar ook onwerkelijk. Ook nu voelt het alsof ik nog in de wachtweken zitten en bij iedere toiletgang bang voor bloed op het papier..
zaterdag 3 juni 2017 om 17:03
Hallo meiden,
zaterdag 3 juni 2017 om 17:17
Jun wat goed! Deed jij ook niet embryo selectie of heb ik het verkeerd onthouden?jun22 schreef: ↑03-06-2017 17:03Hallo meiden,
In ieder geval gefeliciteerd!!
Chevrolet en Fruity

zaterdag 3 juni 2017 om 17:18
Chef en Fruity sterkte!
Spontaan June? Dat is mooi gefeliciteerd.
Succes allemaal dit weekend met opruimen, wachten, prikken, lekker in de tuin zitten enz.
Hier: knettermoe, was ff naar de stad maar al die mensen grrr. Nu weer lekker in mijn eigen tuintje.
Hoe doen jullie dat? Als je een afspraak hebt of n uitje op t moment dat je decapeptyl moet spuiten? Ik spuit 's avonds en heb binnenkort een hele dag weg met etentje. Zorgen dat ik als 'n echte assepoes op tijd thuis ben of koeltasje mee? Hoewel naalden op festivals enz vast niet mee mogen.
Spontaan June? Dat is mooi gefeliciteerd.
Succes allemaal dit weekend met opruimen, wachten, prikken, lekker in de tuin zitten enz.
Hier: knettermoe, was ff naar de stad maar al die mensen grrr. Nu weer lekker in mijn eigen tuintje.
Hoe doen jullie dat? Als je een afspraak hebt of n uitje op t moment dat je decapeptyl moet spuiten? Ik spuit 's avonds en heb binnenkort een hele dag weg met etentje. Zorgen dat ik als 'n echte assepoes op tijd thuis ben of koeltasje mee? Hoewel naalden op festivals enz vast niet mee mogen.

zaterdag 3 juni 2017 om 19:15
Het is een hele tijd geleden dat ik wat heb laten horen, sorry. Heb in de tussentijd vervelend nieuws gekregen over m'n eigen gezondheid. Heb wat onderzoeken gehad omdat m'n hartritme steeds zo gek was. De uitslag blijkt indicatief voor zuurstof gebrek op het hart en een vernauwing in m'n kransslagader. Dat roept veel op want ik ben op jonge leeftijd m'n moeder en andere familieleden verloren aan hart klachten. Dinsdag heb ik een vervolg afspraak bij de cardioloog. Sommige onderzoeken kunnen niet ivm de zwangerschap. Nu is het kijken hoe verder. Ik voel me vooral erg moe, kortademig en slap. Dacht steeds dat het door de zwangerschap kwam maar kan dus heel goed door wat anders komen. Verder veel buikpijn maar ik ga ervan uit dat dat komt door het groeien van m'n baarmoeder. Dinsdag ook de elf weken echo en ik hoop vreselijk dat die goed is. Kan wel een beetje goed nieuws gebruiken.
Ik heb nog niet alles gelezen maar wil Chevrolet en fruity heel veel sterkte wensen. Verder iedereen ook veel succes met hopelijk allemaal goede stappen in de goede richting. Ik zal proberen wat frequenter te reageren..
Ik heb nog niet alles gelezen maar wil Chevrolet en fruity heel veel sterkte wensen. Verder iedereen ook veel succes met hopelijk allemaal goede stappen in de goede richting. Ik zal proberen wat frequenter te reageren..

zaterdag 3 juni 2017 om 21:36
Oh jeetje Christel! Wat heftig zeg! Ik ben bij dat je zwangerschap goed lijkt te vorderen, maar dit is rot nieuws. Begrijp dus dat het echt een familie kwaal is! Heel veel Sterkte en succes met de termijn echo volgende week.
Jun: Wat een mooi nieuws! Jij zat toch in een PGD traject? Meen dat je al een dochter had. Wat Spannend de aankomende weken - wel erg leuk!!
Miekje: Ik heb nooit Deca gespoten, maar Gonal heb ik wel in mijn tas gehad of soms @ koelkast kantoor in een discrete etui.
Chevro & Fruity: jullie zijn in mijn gedachten. Hou je taai meiden!
Jun: Wat een mooi nieuws! Jij zat toch in een PGD traject? Meen dat je al een dochter had. Wat Spannend de aankomende weken - wel erg leuk!!
Miekje: Ik heb nooit Deca gespoten, maar Gonal heb ik wel in mijn tas gehad of soms @ koelkast kantoor in een discrete etui.
Chevro & Fruity: jullie zijn in mijn gedachten. Hou je taai meiden!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
zaterdag 3 juni 2017 om 23:54
Jun22 wat een fantastisch nieuws! Gefeliciteerd!!! En spontaan zwanger dus? Wat zullen de komende weken met het oog op jullie PGD traject spannend zijn!
Miekje decapeptyl kan volgens mij op de dag van spuiten gewoon buiten de koelkast mee (kijk voor de zekerheid even in de bijsluiter), hetzelfde geldt voor Gonal. Ik heb wel verscheidene keren op het toilet in restaurants of onderweg op een P&R in de auto gespoten. Dat is geen probleem.
Wat vervelend dat je zo moe van de decapeptyl wordt.
Christel jeetje wat enorm heftig dat de hartritmestoornissen uit je kransslagader (b)lijken te komen..... sterkte/ succes dinsdag bij de cardioloog. Kunnen de hormonen van de zwangerschap de problemen verergerd hebben/ ervoor gezorgd hebben dat het nu opvalt?
Wat een heftige tijd voor jou/ jullie, maar wat enorm fijn dat je inmiddels wel 11 weken zwanger bent! Dat had je 6 weken geleden ook niet gedacht. Hoop op een goede echo voor jullie dinsdag.
Baggal, en inderdaad lekker aan het opruimen van het weekend? Wat een schitterende buik van jou zag ik in het andere topic voorbij komen!
Dank voor je vraag; Hier gaat het wachten nog goed hoor. De makkelijkste dagen zitten er al weer op en ik heb heel veel afleiding de komende week dus ik hoop dat de rest van de week ook voorbij vliegt.
Alleen wel vandaag voor het eerst sinds de geboorte van X de vraag van een onbekende gehad of ik kinderen had.... tja wat moet je dan zeggen? 'Ja' met het risico dat ze doorvragen in de verwachting een leuk gespreksonderwerp te hebben, 'Nee' maar dat doet geen recht aan de situatie, 'Ja een doodgeboren kind'...? Ik heb werkelijk waar geen idee wat een passend antwoord zou zijn. Ik heb maar 'nee ik heb geen kinderen' gezegd, maar ook dat voelde zo verkeerd.
Miekje decapeptyl kan volgens mij op de dag van spuiten gewoon buiten de koelkast mee (kijk voor de zekerheid even in de bijsluiter), hetzelfde geldt voor Gonal. Ik heb wel verscheidene keren op het toilet in restaurants of onderweg op een P&R in de auto gespoten. Dat is geen probleem.
Wat vervelend dat je zo moe van de decapeptyl wordt.
Christel jeetje wat enorm heftig dat de hartritmestoornissen uit je kransslagader (b)lijken te komen..... sterkte/ succes dinsdag bij de cardioloog. Kunnen de hormonen van de zwangerschap de problemen verergerd hebben/ ervoor gezorgd hebben dat het nu opvalt?
Wat een heftige tijd voor jou/ jullie, maar wat enorm fijn dat je inmiddels wel 11 weken zwanger bent! Dat had je 6 weken geleden ook niet gedacht. Hoop op een goede echo voor jullie dinsdag.
Baggal, en inderdaad lekker aan het opruimen van het weekend? Wat een schitterende buik van jou zag ik in het andere topic voorbij komen!
Dank voor je vraag; Hier gaat het wachten nog goed hoor. De makkelijkste dagen zitten er al weer op en ik heb heel veel afleiding de komende week dus ik hoop dat de rest van de week ook voorbij vliegt.
Alleen wel vandaag voor het eerst sinds de geboorte van X de vraag van een onbekende gehad of ik kinderen had.... tja wat moet je dan zeggen? 'Ja' met het risico dat ze doorvragen in de verwachting een leuk gespreksonderwerp te hebben, 'Nee' maar dat doet geen recht aan de situatie, 'Ja een doodgeboren kind'...? Ik heb werkelijk waar geen idee wat een passend antwoord zou zijn. Ik heb maar 'nee ik heb geen kinderen' gezegd, maar ook dat voelde zo verkeerd.
zondag 4 juni 2017 om 07:22
@jun wauw, wat een goed nieuws!
Zoals de andere meiden ook al vroegen, jullie deden eigenlijk pgd toch?
Is het nu dus nog spannend wat er uit bepaalde testen komt? (Of is er misschien een donor in het spel?)
@Christel jeetje meid wat een naar bericht! Ik hoop dat ze met die onderzoeken nog 30 weekjes kunnen wachten en daar je eerst een gezond kind op de wereld mag zetten.... succes met de echo, dat zal wel extra spannend zijn.
@baggal Alles oké daar in London...? Wat een verschrikkingen weer...
en dit keer wel dicht bij jullie in de buurt als ik het goed heb. Ik word er gewoon misselijk van...

Is het nu dus nog spannend wat er uit bepaalde testen komt? (Of is er misschien een donor in het spel?)
@Christel jeetje meid wat een naar bericht! Ik hoop dat ze met die onderzoeken nog 30 weekjes kunnen wachten en daar je eerst een gezond kind op de wereld mag zetten.... succes met de echo, dat zal wel extra spannend zijn.
@baggal Alles oké daar in London...? Wat een verschrikkingen weer...

Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
zondag 4 juni 2017 om 08:09
Christel wat vreselijk. Ik hoop dat het meevalt. Nu met je zwangerschap zul je het meer voelen. Sterkte komende tijden met onderzoeken.
@ june wat geweldig ook ik ben benieuwd hoe het verder zal gaan ivm Pgd?
@ baggal wat een verschrikkelijk nieuws in London. Gaat het met jullie goed?
@ fruity en chevrolet ik denk aan jullie
@ ach weja, snap zo goed dat je dan niet weet hoe je daarop kunt reageren. Zo moeilijk, als je maar in je hart weet dat je een geweldig kindje hebt die nu helaas niet bij je is. Ik probeer te bedenken wat je kunt zeggen, maar kan ook niks bedenken wat makkelijk is en goed.
@ Flipje hoe gaat het met je? Al klachten?
IIk kan niet op iedereen reageren, sorry. Succes met prikken/slikken en wachten. Bij mij niet zo veel nieuws, heb woensdag 1e echo dan wordt tp gepland. We hebben gisteren paar daagjes Barcelona geboekt en zijn meteen vertrokken. We wilden London doen, maar ivm weer toch voor Barcelona gekozen. Wat een geluk, zeg. Echt verschrikkelijk, waar gast de wereld heen zo?! Ben woensdag ochtend weer thuis ivm echo. Dan probeer ik weer uitgebreid te reageren.
@ june wat geweldig ook ik ben benieuwd hoe het verder zal gaan ivm Pgd?
@ baggal wat een verschrikkelijk nieuws in London. Gaat het met jullie goed?
@ fruity en chevrolet ik denk aan jullie

@ ach weja, snap zo goed dat je dan niet weet hoe je daarop kunt reageren. Zo moeilijk, als je maar in je hart weet dat je een geweldig kindje hebt die nu helaas niet bij je is. Ik probeer te bedenken wat je kunt zeggen, maar kan ook niks bedenken wat makkelijk is en goed.
@ Flipje hoe gaat het met je? Al klachten?
IIk kan niet op iedereen reageren, sorry. Succes met prikken/slikken en wachten. Bij mij niet zo veel nieuws, heb woensdag 1e echo dan wordt tp gepland. We hebben gisteren paar daagjes Barcelona geboekt en zijn meteen vertrokken. We wilden London doen, maar ivm weer toch voor Barcelona gekozen. Wat een geluk, zeg. Echt verschrikkelijk, waar gast de wereld heen zo?! Ben woensdag ochtend weer thuis ivm echo. Dan probeer ik weer uitgebreid te reageren.

zondag 4 juni 2017 om 09:00
Fruity, wat heb je uiteindelijk besloten mbt de pillen? Heb je ze gisteravond nog ingebracht of vanochtend? Veel sterkte en hopelijk valt de pijn mee. Mijn arts raadde aan om ibu met paracetamol te nemen. Dat versterkt elkaar.
Er komen nog steeds wel grote stolsels uit. Iedere keer als ik opsta van bed ( vannacht 2x en vanmorgen) voel ik gewoon van alles er uit lopen. Mm buik zeurt wat maar niet echt pijn. Ik vloei ook best veel. Ben blij dat ik nog extra maandverband heb gekocht want gaat best hard zo. Ik hoop wel dat het dinsdag (als ik weer aan het werk moet) minder is.
Baggal, als oké bij jullie? Heb je er iets van mee gekregen?
Angel, veel plezier in Barcelona, echt een prachtige stad! Geniet er van.
Er komen nog steeds wel grote stolsels uit. Iedere keer als ik opsta van bed ( vannacht 2x en vanmorgen) voel ik gewoon van alles er uit lopen. Mm buik zeurt wat maar niet echt pijn. Ik vloei ook best veel. Ben blij dat ik nog extra maandverband heb gekocht want gaat best hard zo. Ik hoop wel dat het dinsdag (als ik weer aan het werk moet) minder is.
Baggal, als oké bij jullie? Heb je er iets van mee gekregen?
Angel, veel plezier in Barcelona, echt een prachtige stad! Geniet er van.

zondag 4 juni 2017 om 09:09
Gisteren rond 12 uur (of vannacht eigenlijk) pillen ingebracht. Redelijk geslapen tot half 9 vanochtend. Af en aan wakker en rond half 4 eerste bloedverlies.
Heb krampen, maar (nog) niet veel bloedverlies. Ik weet ook niet zo goed of dat al moet. Wel dat het binnen 4 uur moest beginnen zo ongeveer.
Vandaag doen we rustig aan thuis.
Heb krampen, maar (nog) niet veel bloedverlies. Ik weet ook niet zo goed of dat al moet. Wel dat het binnen 4 uur moest beginnen zo ongeveer.
Vandaag doen we rustig aan thuis.
zondag 4 juni 2017 om 10:41
Duufje: Heel veel succes vandaag met de punctie!
Weija: Dat is ook een lastige vraag... Je kan zeggen dat het niet je eerste zwangerschap is. Een goed verstaander heeft een half woord nodig. Maar goed, dat antwoord zorgt ook weer voor extra vragen en ik kan me ook voorstellen dat je daar niet altijd zin in hebt.
Angel: Heel veel plezier in Barcelona. Geweldige stad!
En hier meiden - tja: na Manchester nu London. Ik was gewoon thuis House of Cards aan het kijken...
Maar het is wel dicht bij kantoor (tussen Bank en Liverpool st) en de underground zit altijd stamp vol. Het zou zo makkelijker zijn om - maar goed, zo weinig mogelijk aan denken.
Weija: Dat is ook een lastige vraag... Je kan zeggen dat het niet je eerste zwangerschap is. Een goed verstaander heeft een half woord nodig. Maar goed, dat antwoord zorgt ook weer voor extra vragen en ik kan me ook voorstellen dat je daar niet altijd zin in hebt.
Angel: Heel veel plezier in Barcelona. Geweldige stad!
En hier meiden - tja: na Manchester nu London. Ik was gewoon thuis House of Cards aan het kijken...
Maar het is wel dicht bij kantoor (tussen Bank en Liverpool st) en de underground zit altijd stamp vol. Het zou zo makkelijker zijn om - maar goed, zo weinig mogelijk aan denken.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
zondag 4 juni 2017 om 11:02
Ben niet bijgelezen, dus even een ego post... Waarvoor sorry.
Punctie is achter de rug. Weer nauwelijks iets van gevoeld. 5 follikels aangeprikt en 3 eicellen gevonden, waarvan er 1 nog niet helemaal rijp is. Dus weer geen wereld score, maar we zijn nog in de race in elk geval. Woensdag hoor ik of ik 's middags een terugplaatsing heb. Vind het super spannend.
Punctie is achter de rug. Weer nauwelijks iets van gevoeld. 5 follikels aangeprikt en 3 eicellen gevonden, waarvan er 1 nog niet helemaal rijp is. Dus weer geen wereld score, maar we zijn nog in de race in elk geval. Woensdag hoor ik of ik 's middags een terugplaatsing heb. Vind het super spannend.
zondag 4 juni 2017 om 11:12
Even snel.
@Jun: Wauw wat fantastisch, mooi bericht zeg!! Dat verwacht je dan echt niet meer, zou ik hebben in ieder geval. Gefeliciteerd hoor.
@Angel: Heerlijk dat je even er lekker op uit bent, veel plezier!
@Chevrolet en Fruity: Bah, klinkt heftig. Inderdaad maar rustig aan doen en alleen maar doen waar jullie zin in hebben?! Ik denk aan jullie.
@Baggal: Wat een nieuws weer zeg vanmorgen, pff, om verdrietig van te worden weer. Gelukkig met jou alles goed.
@Duufje: Fijn dat het er weer op zit! Sorry, had geen tijd meer gehad om je succes te wensen. Kan me voorstellen dat je het heel spannend vindt, helemaal omdat er 2 en hopelijk toch 3 goede eicellen zijn en die nog bevrucht moeten worden en moeten delen enz! Er zijn zoveel stappen in dit traject he! Succes! Horen jullie dinsdag meer?
Hier gisteren een enorme jankbui gehad, ik heb er nu nog dikke ogen van. Ik voel helemaal niks sinds donderdag (en ik weet dat dat niks hoeft te zeggen maar ik word er wel moedelozer van) en soms zie ik het gewoon niet meer zitten, wanneer het ons ooit gaat lukken. Werkelijk iedereen in de omgeving is bezig met Huisje, Boompje, Beestje en wij blijven maar sukkelen. Ik gun het hen heel erg maar ik heb echt het gevoel dat ik overal buiten sta.
Nou ja, ik denk dat ik het wel weer even van me af kan zetten, we gaan lekker een nachtje erop uit
. Gisteren had ik dan gedacht/gezegd: Ja, we proberen wat om ons leven leuk te houden. Haha, kan er nu wel om lachen maar soms heb ik dat gevoel.
@Jun: Wauw wat fantastisch, mooi bericht zeg!! Dat verwacht je dan echt niet meer, zou ik hebben in ieder geval. Gefeliciteerd hoor.
@Angel: Heerlijk dat je even er lekker op uit bent, veel plezier!
@Chevrolet en Fruity: Bah, klinkt heftig. Inderdaad maar rustig aan doen en alleen maar doen waar jullie zin in hebben?! Ik denk aan jullie.
@Baggal: Wat een nieuws weer zeg vanmorgen, pff, om verdrietig van te worden weer. Gelukkig met jou alles goed.
@Duufje: Fijn dat het er weer op zit! Sorry, had geen tijd meer gehad om je succes te wensen. Kan me voorstellen dat je het heel spannend vindt, helemaal omdat er 2 en hopelijk toch 3 goede eicellen zijn en die nog bevrucht moeten worden en moeten delen enz! Er zijn zoveel stappen in dit traject he! Succes! Horen jullie dinsdag meer?
Hier gisteren een enorme jankbui gehad, ik heb er nu nog dikke ogen van. Ik voel helemaal niks sinds donderdag (en ik weet dat dat niks hoeft te zeggen maar ik word er wel moedelozer van) en soms zie ik het gewoon niet meer zitten, wanneer het ons ooit gaat lukken. Werkelijk iedereen in de omgeving is bezig met Huisje, Boompje, Beestje en wij blijven maar sukkelen. Ik gun het hen heel erg maar ik heb echt het gevoel dat ik overal buiten sta.
Nou ja, ik denk dat ik het wel weer even van me af kan zetten, we gaan lekker een nachtje erop uit

zondag 4 juni 2017 om 11:56
weija die vragen zijn lastig, ik heb precies hetzelfde. nee kan ik niet zeggen want dat voelt ook verkeerd tegenover mn meisje maar wanneer je ja zegt moet je alles uit de doeken doen en mensen weten zich dan ook geen raad meer. lastig soms he! bij mij belde ouders van nu dat ik een babybox kon ophalen. ik zei ik heb mijn zwangerschap moeten afbreken dus ik wil mij ook uitschrijven. die arme vrouw begon gelijk te stotteren en kwam niet meer uit haar woorden. dus soms breng je heel wat teweeg! wanneer ga je testen?
fijn duufje achter de rug! hopelijk een tp woensdag
fruity ik hoop dat het voor jou ook snel op gang komt meid!
baggal bah zeg! komt dan erg dichtbij he
boulu het is ook lastig he. je kunt alleen maar hoop hebben en zekerheid is er niet. maakt het soms gewoon even heel erg kut! wanneer mag je testen?
fijn duufje achter de rug! hopelijk een tp woensdag
fruity ik hoop dat het voor jou ook snel op gang komt meid!
baggal bah zeg! komt dan erg dichtbij he

boulu het is ook lastig he. je kunt alleen maar hoop hebben en zekerheid is er niet. maakt het soms gewoon even heel erg kut! wanneer mag je testen?
zondag 4 juni 2017 om 13:01
@boulu 
@Duufje Jammer dat niet overal een goede eicel in zat, maar zoals je zelf al eerder zei is dit misschien wel gewoon alles wat er in zit bij jullie. En het gaat natuurlijk boven alles om de kwaliteit, in de poging van B* hadden jullie ook maar 1 of 2 embryo's toch? Ik hoop echt met alles wat ik in me heb dat dit straks tot een mooi resultaat leidt. Ik gun het jou nog zoveel meer dan mezelf, na alles wat jullie hebben moeten doorstaan. :flower:
En @Fruity&Chev: ik vind jullie super stoer dat jullie dit zo thuis doen. Hopelijk gaat het nu snel en is alles snel achter de rug.

@Duufje Jammer dat niet overal een goede eicel in zat, maar zoals je zelf al eerder zei is dit misschien wel gewoon alles wat er in zit bij jullie. En het gaat natuurlijk boven alles om de kwaliteit, in de poging van B* hadden jullie ook maar 1 of 2 embryo's toch? Ik hoop echt met alles wat ik in me heb dat dit straks tot een mooi resultaat leidt. Ik gun het jou nog zoveel meer dan mezelf, na alles wat jullie hebben moeten doorstaan. :flower:
En @Fruity&Chev: ik vind jullie super stoer dat jullie dit zo thuis doen. Hopelijk gaat het nu snel en is alles snel achter de rug.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
zondag 4 juni 2017 om 13:47
Angel: vorige week was ik ook in Barcelona! Lekker hoor even weg!
Ik was weekje op vakantie. En had daar slechte WiFi. Was erg benieuwd naar Flipje! En wat een goed nieuws! Gefeliciteerd meid! Ik kan me voorstellen dat je nog wat gereserveerd blijft. Maar het eerste stapje is weer gezet.
Fruity & Chevrolet heel erg veel sterkte komende dagen!
Ik was weekje op vakantie. En had daar slechte WiFi. Was erg benieuwd naar Flipje! En wat een goed nieuws! Gefeliciteerd meid! Ik kan me voorstellen dat je nog wat gereserveerd blijft. Maar het eerste stapje is weer gezet.
Fruity & Chevrolet heel erg veel sterkte komende dagen!
zondag 4 juni 2017 om 14:00
Lieve Duufje: Ik ga de komende dagen heel hard voor je duimen! Ik gun je enorm een zwangerschap.
Weija en Boulu: succes de aankomende werk.
Enne Flipje: voor jou ben ik nog steeds erg blij en duim ik op een goede afloop. Jij hebt het ook niet allemaal cadeau gekregen...
Weija en Boulu: succes de aankomende werk.
Enne Flipje: voor jou ben ik nog steeds erg blij en duim ik op een goede afloop. Jij hebt het ook niet allemaal cadeau gekregen...
zondag 4 juni 2017 om 18:10
Hi dames,
Na een (hele) lange tijd kan ik weer van me laten horen. Vandaag de 2de echo gehad van mn eitjes en ik heb 3 grote en 4 kleine. Morgen nog een check om te kijken hoe snel de kleintjes groeien. Hopelijk groeien ze mee, met 4 eitjes pas een punctie. Vind het lastig om te besluiten of ik wel een punctie wíl met 4 eitjes. Vorige oogst had ik er ook maar 5. Aangezien wij pgd doen vallen er ook al sneller eitjes af...
Na een (hele) lange tijd kan ik weer van me laten horen. Vandaag de 2de echo gehad van mn eitjes en ik heb 3 grote en 4 kleine. Morgen nog een check om te kijken hoe snel de kleintjes groeien. Hopelijk groeien ze mee, met 4 eitjes pas een punctie. Vind het lastig om te besluiten of ik wel een punctie wíl met 4 eitjes. Vorige oogst had ik er ook maar 5. Aangezien wij pgd doen vallen er ook al sneller eitjes af...
zondag 4 juni 2017 om 18:35
Hi dames,