Zwanger worden met IVF of ICSI (Deel 4)

10-05-2017 16:31 2999 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.
.
:redrose: De stand van zaken
Wachten op start miillaa, Lilly53, Miekje (aug?), MevrouwStippel (aug/sept), sense (sept), flipje2 (sept/okt), Duufje, Diamond (sept), boulu, Zizo (nov/dec?), gelukspoppetje
Prikken & slikken rojali
Wachten op cryo-tp Animal, doces, windmolen, Dazzle_, smurff_4
In de wachtweken Abusu (27 aug), smurf112 (31 aug)
.
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
.
:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behandeling Status
# cryo's
(29/41)
okt
2014
okt
2015
<1 miljoen/ml zaadcellen, 2x mk (F☆18w, P☆12w), 1x vmk (☆6w) ICSI2 wachten op start
(sept)
VUmc
Dazzle_
(34/36)
2013 Mei 2015 Laag AMH
IUI:6x, IVF1: TP 5x, IVF2: TP 1x
IVF3 2 cryo's IVF1&2: NL
IVF3:Dusseldorf
Duufje
(39/43)
2013 Dec 2015 zeer slechte zaadkwaliteit
ICSI1: geen bevructingen, ICSI2: B☆
ICSI2 start mei '17. ICSI1 mislukt, ICSI2 juli ook mislukt ?
gelukspoppetje 2014 Maart 2016 slechte zwemmers
jun '16 IVF1 niet zwanger
ICSI+PGD wachten op start MUMC/AMC
abusu
(39)
2014 2014 alleenstaand, schildklier, 9x IUI gehad
ICSI1 niet zwanger
ICSI2 verse tp niet zwanger
(1 cryo)
MCK
Animal2307
(36/36+)
2014 2016 Onbekende oorzaak, 6x IUI gehad
IVF1 en 2 (NL) niet gelukt
IVF/ICSI3 wachten op uitslag NK-cellen, daarna cryo tp Dusseldorf
boulu
(?)
slechte zaadkwaliteit, PCOS, 1x vmk☆, aug '17 mk (☆12w)
miillaa IVF1.1 afgebroken, wegens allergische reactie IVF1.2 wachten op verder onderzoek
MevrouwStippel
(36/39)
man hersteloperatie gehad ICSI+
MESA/TESE
wachten op start
(±augustus '17)
AMC
Lilly53 verstoring LH, azoospermie ICSI1 wachten op start
Miekje-5
(35/38)
jan
2017
slecht zaad 2x IUI, icsi 1 niet zwanger geen cryo's ICSI2 start mei '17, 2e ronde aug'17? LUMC
-Sense-(35/40) 2015 halve baarmoeder,
1 werkende eileider
IVF1 wachten op start
(Sept)
Zizo
(33/37)
okt
2014
feb
2016
matige zaadkwaliteit
6x IUI, 1x icsi: 1 verse tp geen cryo's
ICSI2 wachten op start (nov/dec?) afhankelijk van herstel
doces
(28/30)
2015 2016 leverziekte en slechte zaadkwaliteit ICSI ICSI 1 mei '17 privé
Diamond30
(31/37)
2014 sept 2016 Geen oorzaak gevonden, MK in 2016,
in 2016/2017 6x IUI gehad 1x IVF
IVF2 wachten op start september
windmolen
(32/38)
2015 juni 2016 endometriose, 6x IUI gehad IVF/ICSI1 eerste TP mislukt, nog 2 cryo's over
smurff_4 Nov 2015 Jan 2017 slechte zaadkwaliteit ICSI 1 7 cryos
rojali Okt 2015 Jul 2017 HSG gehad, verkleving door chlamidia IVF 1 ?
Smurf112 2016 juni 2016 PCOS, man verminderd vruchtbaar IVF/ICSI Start prikken 5/8
X
Wij maken altijd plaats voor nieuwe dames!
.
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
*Labgeek1990 (26/31), 4 mei '18, zeer slecht zaad, zwanger in ICSI1 (7 cryo's over), Amphia / EMC.
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*rucio, 30 apr '18, sterk verminderde vruchtbaarheid man, 3x iui gehad, zwanger in IVF1
*Selin26 (27/30), 29 apr '18, onbekend en PCOS (verwijderd dmv operatie), zwanger in IVF 1 (5 cryo's over), België
.
:heart: Hartje gezien!
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*Lafemme27 (27/36) 15 mrt '18, verminderde zaadkwaliteit, 1x vmk☆, zwanger in ICSI2 (4 cryo's over)
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1
*deni308 (27/30), 5 Jan '18 , weinig/traag zaad, onregelmatige cyclus, zwanger in ICSI2.
*freexx (27/29) 31 dec '17 , slecht zaad + translocatie, IVF1&2 mislukt (1x mk ☆ 8 wk), zwanger met KID, Nij Geertgen.
*Christel 22 dec '17 , IUI gehad, zwanger in IVF1, geen cryo's.
*piene1987 (29) ,16 Dec '17 ☆ 21w, zwanger in ICSI1, 3 cryos over.
*Lampje1 (33/37), 11 Dec '17 , slechte zaadkwaliteit, 6x IUI gehad, 1x vmk, zwanger in ICSI1, 4 cryo's over.
*nemoo (30),1 Dec '17 , 3x IUI gehad, zwanger in ICSI1.
*Wensel30 (30), half nov '17 , slechte zaadkwaliteit, 1x IUI gehad, zwanger in ICSI2 (3 cryo's over), Dusseldorf.
*wollentrui (33/33), 12 nov '17, ICSI2(+PGD).
*Zima, 3 Nov '17 , moeilijk te stimuleren, zwanger in ICSI2 (geen cryo's).
*mees31 (31), 1 nov '17 , zwanger in IVF1.
*Skylark01, x okt '17, verminderde eivoorraad (laag AMH), zwanger in IVF1 (3 cryo's over), Canada.
*anne-1985 (31), 13 okt '17, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger in IVF1.
*baggal (33/50+), 9 okt '17 , slechte zaadkwaliteit, 2x vmk, zwanger in ICSI2 (cryo's zijn op), Boston Place (UK).
.
:duckie: Bevallen
rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2).
witregel
Je kunt de tabel zelf aanpassen: Login: zwangerwordenTO; v1v4f0rum
anoniem_253319 wijzigde dit bericht op 26-08-2017 11:17
62.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Baggal, wat lekker. Je verlof al helemaal gepland. Fijn hoor, even de tijd om te wennen aan jullie nieuwe gezinnetje. En wat heeft je man het goed geregeld.
Het lijkt niet alleen alsof het bij mij snel gaat... het is ook onwijs snel gegaan ;-). Ben er zelf ook helemaal perplex van. 10 mei hadden wij de intake bij de fertiliteitsarts om te bespreken of en wanneer we weer konden beginnen. 2 dagen later belde ze al dat er een gaatje was en ik meteen kon beginnen met spuiten en nu staat de punctie al gepland. 3,5 week na het intakegesprek. Heel bizar. Maar ontzettend fijn.

Boulu, ik doe een vreugdedansje voor je! En nu broeden broeden broeden.

Doces, dat ziet er goed uit zeg. Pijn bij het plassen herken ik niet. Andere bijwerkingen ook niet trouwens. Ik heb eigenlijk nooit ergens last van, behalve dat ik wat meer vocht vasthou tijdens het spuiten.

Animal, die rare gedachtes van je zijn vast wel te verklaren doordat er nu een heleboel gaande is . Maar het lijkt me wel vreemd om te ervaren.

Fruity en Chevrolet jullie hebben allebei geen fijn weekend voor de boeg, wat een waardeloos vooruitzicht. Heel veel sterkte voor jullie allebei, ik denk aan jullie.
Ik kom weer even binnen sneaken

Weija Wat fijn dat ze er maar een hebben hoeven ontdooien! Hopelijk is dat een goed teken, sterk embryo!

Duufje Wat balen dat een kant niet naar verwachting heeft gepresteerd. En inderdaad, 1 kan genoeg zijn! Laten we het hopen! :)

Chevrolet Dikke knuffel! Wat kan het soms confronterend zijn :(

Boulu Yes! Wat goed! PUPO! De duimen draaien! :)

doces En? En? En? Hoe was de echo? Aah, ik zie het al.. Waarom moest je urine achterlaten? Ik heb dat zelf nog niet/nooit hoeven doen.. :)

Overigens voelen mijn reacties een beetje als mosterd na de maaltijd, maar daarom is het niet minder gemeend meiden! Voor iedereen die een virtuele knuffel en kus kan gebruiken; :redrose: :-*

En hier ben ik inmiddels een week aan het spuiten met decapeptyl, de laatste microgynon is geslikt en nu is het wachten op de 'menstruatie'. Ik had gisteren hormonaal gezien echt een rotdag. Ik voel me enorm vlak qua emoties en extreem moe en dat werd gisteren even te veel. Zelfs sporten bracht niet de gewenste 'ontlading'. Vannacht ook maar geslapen van 0:00 tot 3:00 uur en ik voel me dus een zombie vandaag..
doces schreef:
02-06-2017 08:40
Even een ego post :-) Voortgangsecho was goed. Links 5 follikels en rechts zeker 4, misschien meer. Kon ze niet goed zien, lag wat verstopt. Allemaal nog klein dus ik blijf de komende dagen stimuleren. De hoeveelheid Gonal blijft hetzelfde. Dinsdag weer een echo.

Ook nog even in een potje geplast ter controle. Word ik later vandaag over gebeld.
Wat een super mooie uitslag!!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Flipje: heel veel succes met het bloed prikken straks: door de oplopende testen heb ik alle vertrouwen in een mooie, hoge HCG score. Doen ze daarna nog een 2e bloedtest om te kijken of het verdubbeld? Alhoewel je dat zelf ook kan zien aan de streepjes van je thuis testen.

Doces: Klinkt als een mooie score! Doen ze ook nog testen voor de lever tussendoor?

Duufje: Bizar hoe snel het idd gaat. Gaat vast allemaal goedkomen zondag. Een paar mooie bevruchtingen en vooral 1 plakker - daar gaan we voor!!

Ga dit weekend even wat meubels @ EBay zetten. Ik heb destijds altijd alle kamers ingericht, maar nu met alle nieuwe dingen is het een beetje te vol. Sommige dingen zijn nagenoeg nieuw, maar daar mag een ander dan z'n voordeel mee doen. Ik kan er niet tegen als het te vol is met "clutter" (en dat is het al gauw naar mijn mening) dus ga er dit weekend tegen aan!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
lafemmezo herkenbaar zit er na 1 week decapeptyl nu ook als een dweil bij. Menstruatie duidelijk in aantocht sjee wat n kramp. Is dat wat mijn arts bedoelde 'je menstruatie tijdens decapeptyl kan anders zijn' pff ik hoopte op korter en lichter... nou ja we gaan t meemaken als het straks doorzet.
En dan volgende week woe echo. Ben benieuwd.

Fruity en chev dikke knuffel (of is dat te warm met dit weer?

doces mooie score hopelijk ga je goed verder ontwikkeld. Je loopt mooi een weekje voor op mij...dan kan ik n beetje meelezen wat er zo ongeveer komt

baggal succes met eBay.. .altijd wel n gedoe vind ik. Heen en weer bieden en mensen die niet komen... maar wel fijn als een ander plezier heeft van wat je over hebt. Wij hebben laatst voor n boeltje maar de kringloop laten komen.
LaFemme: Balen - maar als het goed is, is dit wel de allerlaatste menstruatie - hopelijk!! Succes met spuiten.

Miekje: Ebay vind ik iets beter dan Marktplaats, waar mensen idd soms niet langskomen, omdat Ebay ook werkt met feedback en zo. Ik maak ook een deel voor de locale charity shop, maar om mijn nagenoeg nieuwe stoel daarheen te brengen ging mij net wat te ver. Ik doe sommige dingen ook wel weg met pijn in mijn hart (want ik vind bijv. de stoel gewoon nog steeds mooi), maar het ontbreekt me aan ruimte.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
LaFemme27: ik had de afgelopen dagen een pijnlijk, branderig gevoel bij het plassen. Ter controle wilden ze even de urine onderzoeken. Is inderdaad niet standaard en misschien is er niks aan de hand, maar ze wilden het even voor de zekerheid checken.

Baggal: zodra er een punctie wordt gepland moet ik weer bloed laten prikken om te controleren hoe de lever zich houdt. Bij het Decapeptyl prikken ging het goed, maar met de Gonal-F erbij zou het er weer anders uit kunnen zien.

Miekje-5: spannend!! Ik zal af en toe laten weten hoe het gaat, hopelijk geeft dat jou wat meer info. Alhoewel, het verloopt toch bij iedereen anders natuurlijk ;-)
Flipje spannend hoor, de bloedtest. Ik hoop op een goede uitslag.

Baggal, ik hou ook niet van veel spullen in huis. Ik snap je opruimdrang. Hopelijk kun je er andere mensen blij mee maken.

Chevrolet en Fruity heel veel sterkte dit weekend. Wat moet dit moeilijk voor jullie zijn.

Hier merk ik inmiddels weer de bijwerkingen van de pil. Ik zit onder de pukkels in het gezicht, terwijl ik daar normaalgesproken weinig last van heb. Grrr! Nou ja, het is voor een goed doel. Over drie weken begin ik met de decapeptyl.
Zizo - herkenbaar! Ik zit ook onder sinds ik de pil weer slik, dat was wel weer even wennen! :)

Miekje - Oh, ik voel hem nog niet aankomen, maar ik weet wel van de vorige keer dat mijn menstruatie niets scheelde met normaal!
Uitslag was goed, 155 IU/L. Past helemaal bij de termijn.

Wat zijn er veel meiden nu bezig met de hormonen, dat wordt nog druk op de wachtbank.
Ik hoop dat het straks positief nieuws regent!! :cheer2:
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Fijn Flipje! Weer een horde over...
Hoe voel je je? Kan me voorstellen dat je de weken wel vooruit kunt kijken nu. Ik hoop zo voor je dat de tijd snel gaat en je alleen nog maar positief nieuws krijgt.
@Baggal: Goed bezig hoor met opruimen in huis!! Echt ideaal hoe jullie het verlof hebben geregeld straks, nou, jullie hebben het ook meer dan verdiend!! Ga je trouwens ook iets minder werken als de baby er is?

@Animal: Haha, ik snap je gevoel, je wil gewoon verder!! Ik ben ook altijd weer blij te beginnen. Want meestal zit je er toch op te wachten. En misschien nu extra spannend met de andere technieken erbij, ben zo benieuwd!

@Zizo: Balen van de pil, ik heb dat nooit. Wat betreft het gewicht ook niet trouwens, volgens mij ben ik niet aangekomen van de hormonen. Ik heb al jaren ongeveer hetzelfde gewicht behalve als ik iets teveel snoep haha.

@Doces: Mooie uitslag van het aantal follikels hoor!! wanneer moet je weer terug? So far so good...

@Weija: Ja, leuk, weer samen op het wachtbankje hihi :)! Heb jij iets gehoord over de kwaliteit?
Haha je hebt gelijk wat betreft de zorgen die ik me maakte. Hij is inderdaad op dag 5 ingevroren en toen zeiden ze dat ie van C kwaliteit was maar in 1 ochtend ineens naar een A gegaan blijkbaar, bijzonder, maar ik klaag niet hoor :).
Mijn testdatum zal ook ongeveer rond 11 juni liggen, ligt eraan hoe ik me voel ;). Van het ziekenhuis mag het officieel pas op 14 juni maar dan zit ik 18dpo, lijkt me wat overdreven.

@Fruity en Chevrolet: Voor jullie wordt het een afschuwelijk weekend, ik vind het zo erg, wat een verdriet. Het was jullie zo gegund. Heel veel sterkte...

@LaFemme: Leuk dat je weer even komt schrijven! Haha ik vind het ook moeilijk om bij te houden hoor. Balen dat je niet lekker in je vel zit, ik weet niet of dat met de hormonen te maken heeft, zou kunnen natuurlijk. Ik heb ook meer moeite met goed slapen in dit traject hoor, gewoon omdat ik er veel over nadenk pff... Succes!

@Duufje: Hoe voel je je nu na gisteren de FM? En wanneer terug?
Wat fijn dat jullie al zoveel kijkers hebben!! Zegt wel wat! Misschien heb je het binnen een paar weken al verkocht ;).

@Abusu: Is je menstruatie al doorgebroken? Rustig aan...

Hier nog steeds wel blij met de goede cryo van gisteren. Verder wel heel druk dus in die zin is dat fijn voor komende week. Andere kant word ik er altijd onrustig van als ik dingen niet op orde krijg (zoals huishouden, het bijhouden van het forum, voorbereiden vakantie, werk, enz). Nu vroeg m'n schoonvader ook nog of we volgende week bij hun komen eten, dat was onze enige vrije avond haha! Maar wil ze ook niet teleurstellen.
Boulu, ik heb zondag de punctie.
4 - 5 is voor mij wel een 'normaal' aantal. Ik heb nooit veel follikels gehad. Ik had alleen dit keer gehoopt op meer, omdat ik ben overgestapt van GonalF naar Menopur en meteen vanaf het begin een hele hoge dosis heb gespoten. Maar meer zit er blijkbaar gewoon niet in bij mij. Hopelijk is de kwaliteit goed en heb ik woensdag een terugplaatsing. Ik ben wel hoopvol, maar temper mezelf ook behoorlijk daarin. Ik wil de huid niet verkopen voor de beer geschoten is...

We hebben inderdaad veel kijkers gehad deze week, maar tot nu toe is daar niets uitgekomen. Hoewel de kijkers van vandaag blijkbaar erg enthousiast waren. Nu hebben we ook niets meer gepland staan, dus ik hoop dat de mensen van vandaag een goed bod gaan doen. En anders moeten we gewoon geduld hebben. Maar daar ben ik niet zo goed in ;-)
Weija, wat fijn dat er weer een kanjer is terug geplaatst. Ik hoop dat ie lekker blijft zitten :)

Baggel, nog gefeliciteerd! Had er helemaal overheen gelezen. Wat goed geregeld trouwens met het verlof, dat lijkt me weer een zorg minder. Hoeveel weken van te voren stop je met werken? En wat grappig die engelse uitspraak. Chase ipv Kees had ik wel verwacht maar moest vooral lachen om Vlipje haha. Lief trouwens dat hij ook zo betrokken is bij het forum.

Duufje, dat gaat snel inderdaad! Ik duim voor die vier mooie grote follikels. En succes met de verkoop van het huis!

Abusu, wat fijn er even tussenuit. Zeilen is heerlijk! Veel plezier en hoop dat het helpt met die witte test een beetje te vergeten en weer te richten op de cryo kansen zometeen.

Boulu, wat een goed nieuws! Bijzonder dat de kwaliteit zo omhoog geschoten is maar alleen maar mooi natuurlijk!

Chevrolet, sterkte voor vrijdag. Wat confronterend als een vriendin al voor de derde keer zwanger is, in die vier jaar dat jullie proberen :hug:

Fruity, heel veel sterkte ook voor jou dit weekend. Ik denk aan je

Ohjee... ik heb geen tijd meer om de rest goed terug te lezen. Sorry.. dan maar even zo

Voor iedereen die met me mee spuit: succes! Ik hoop op een super mooie juni maand vol positief nieuws! En ik duim voor alle dames op het bankje als een malle:)

En een snelle update: prikken gaat hier prima. Merk er nog niet zo veel van. Gek ook, je leeft zo toe naar de start van IVF en nu het bezig is denk ik 'huh maar alles moet nu toch anders zijn' maar dat is helemaal niet zo. Het gewone riedeltje gaat gewoon door. Ben wel echt bezig met gezond eten, meer bewegen en gestopt met alcohol. Denk dat straks wel spannend zal zijn met wachten op telefoontjes en de wachtweken, gelukkig is juni super druk op mijn werk dus lekker veel afleiding!
Boulu, dinsdagochtend weer een echo :)
Weija, ik hoop dat ik net als de andere keren nergens last van heb. Wel wat hoofdpijn de laatste keer, maar geen echt last van rare buien oid. Het is wel heel vreemd dat ik in een paar dagen tijd van geen zin naar ik kan niet wachten gegaan ben. Gelukkig kan ik aardig relativeren en anders mijn man wel (of wij voor elkaar)

Fruity en Chevrolet, sterkte de komende dagen. Ik heb geen ervaring, maar ik heb wel vaak gelezen dat er krampen waren, waardoor slapen niet goed lukte. Bij de ene kwam het snel op gang, bij een andere gebeurde er na 24 uur nog niets... Het lijkt me erg pittig waar jullie doorheen moeten. Weet dat ik aan jullie denk... :hug:

Sofie, ik vond dat ook hoor. Je rolt zo die IVF in. Het is ook niet veel anders dan de IUI, alleen geef je (afhankelijk van het protocol) 2 prikjes. Pas met de punctie vond ik het spannend worden, die ik erg vond mee vallen. En dan wordt het inderdaad spannend en vooral wachten op bericht.

Duufje, wat fijn dat de punctie is gepland. Hopelijk vanavond de laatste injectie die je hebt moeten zetten om zwanger te worden. Menopur geeft vaak wel minder follikels, maar betere kwaliteit eicellen. Heb je van de menopur en gonal even veel gespoten? (ik kreeg er met 225 puregon 6, en 225 menopur 3... (en 2 goede eicellen, maar toch geen bevruchtingen)

Doces, ik hoop dat de uitslag van het urine onderzoek goed is en je mooi door mag gaan! Mooie score tot nu toe.
boulu schreef:
02-06-2017 16:11

@Weija: Ja, leuk, weer samen op het wachtbankje hihi :)! Heb jij iets gehoord over de kwaliteit?
Heel fijn samen op het wachtbankje :P
Nee bij ons geven ze blastocysten geen kwaliteitswaardering mee omdat -aldus de embryoloog- dat weinig zou toevoegen, alleen de beste embryo's ontwikkelen zich op schema door tot blastocyste en worden ingevroren (bij 3 daagse embryo's krijg je wel een waardering te horen).
Jammer genoeg krijg je ook geen fototje van je blastocyst of tp oid mee dat vind ik -ook bij nr 7- wel jammer.
Maar ik vertrouw eigenlijk wel op de kwaliteit van de embryo's, ben er tenslotte al 3 x zwanger van geweest dus dat zit vast wel goed.
LaFemme fijn dat de eerste week decapeptyl er op zit! Hopelijk zit je morgen of overmorgen al weer een stuk lekkerder in je vel.

Doces mooie score so far! Op naar een nog mooiere score as dinsdag!

Miekje wat irritant dat je menstruatie zoveel vervelender is dan normaal! Sterkte! Maar het is voor een goed doel.

Zizo ook al volop pukkels van de hormonen :p tja het hoort er nu eenmaal bij (maar charmant is anders).

Sofie ook al aan het prikken. Wat een hoop meiden inderdaad die gelijk opgaan. Leuk!

Flipje wat super super fijn dat de hcg waarde mooi op schema zit. De testen liepen ook zo mooi op dat kon bijna niet anders. Maar joehoe :cheer: je bent 'gewoon' zwanger!!!!! :yes:

Duufje succes met de kijkers hopelijk volgt er een mooi bod! En succes met de laatste prikken vanavond!

Animal heel grappig dat je nu bijna niet kan wachten om te beginnen. Bizar hè hoe dat soort processen in je hoofd werken? Hoop dat je deze keer ook weer bijna geen bijwerkingen van de hormonen hebt.

Milaaaa hoe is het bij jou? Is er al nieuws mbt de onderzoeken in Groningen?
Éven een update. Heb gisteravond om 21.30 de eerste pillen ingebracht. Om 23 uur naar bed gegaan en toen ook pijnstillers ingenomen. Rond 03.30 werd ik wakker en had ik wat krampen, maat niet heel heftig. Toen naar de wc geweest en had bij het afvegen het eerste bloed. Weer pijnstillers genomen en tot 07.30 geslapen. Voelde nu wel dat er echt bloed uitliep. Heb zo'n groot nacht verband in en een handdoek eronder. Net nieuw verband en voel nu de krampen ook weer wat dus zo denk i ik nog maar weer wat pijnstillers.

Op zich ben ik blij dat ik wel redelijk heb geslapen. Vandaag niks op de planning, misschien alleen even boodschappen doen, dus ik blijf verder lekker thuis.
Fruity, je moet doen waar jij je goed bij voelt. Door de krampen wordt ik wel wakker en dan ga ik naar de wc ik te kijken of ik doorlek. maar als je het niet vertrouwd dan gewoon zondag ochtend doen.

Flipje, :cheer2: voor de bloedtest! Ziet er prima uit.

Duufje, succes morgen met de punctie. Altijd weer er even een spannend moment.
Chevrolet heel veel sterkte vandaag. Wat fijn dat je redelijk goed geslapen hebt. Doe rustig aan vandaag en de komende dagen :hug:
Chevrolet en Fruity, veel sterkte vandaag en de komende dagen... Doe rustig aan en laat jullie mannen jullie verzorgen vandaag... Voor hun zal het ook moeilijk zijn.
chevrolet heel veel sterkte :hug:
Chevrolet: Ik heb destijds ook grootverband gehad - ironisch genoeg kraamverband, maar dat hielp wel. Mijn ervaring - voor wat het waard is was als het meeste eruit is het daarna lijkt op een reguliere menstruatie. Hoe dan ook een ellende dat je hier weer doorheen moet... En dat het soms oneerlijk voelt is heel logisch. Jij wil het ook zo graag en sommige mensen lijken echt met een zucht en een scheet zwanger te worden en te blijven. Sterkte!!

Fruity: Fruity voor jou ook een dikke knuffel.

Sofie: Fijn dat het spuiten en zo goed gaat! En ja, de rest van de wereld gaat gewoon door, ha-ha!! Ben benieuwd hoe je de wachtweken gaat ervaren straks. De meeste mensen vinden dat het meest ellendig en de weken erna als je eenmaal een positieve test hebt.

Weija/Boulu: Hoe is het op de wachtbank?
Apart trouwens dat de blastocysten geen stempel krijgen mbt kwaliteit. Het is, dat heb ik iig altijd begrepen wel een moment opname, dat zie je ook maar aan die van Boulu die in het begin niet verder kwam dan C, maar nu toch echt een mooie A-topper is geworden!!

Flipje: krijg je nog een tweede bloedtest?

Duufje: Zijn jullie er inmiddels in je hoofd uit of de voorkeur uit gaat naar de opknapper of het kant en klare huis? Heel veel succes morgen. Ik duim voor een mooie opbrengst en hopelijk goede bevruchtingen - woensdag een TP en dan broeden.

Ik ben nog steeds @ opruimwoede. Of zal het vroegtijdige nesteldrang zijn?! In ieder geval gaan we dit weekend door onder het mom: a clean house is a happy house!
Chevrolet en veel sterkte deze weekend. Neem veel tijd en wees extra lief voor jezelf. Ik vind het ook niet eerlijk dat jullie/wij hier doorheen moeten. Maar wat doe je eraan? Accepteren, kopie omhoog en blijven hopen. Het is ontzettend moeilijk. :rose:

@ baggal succes met schoonmaken.

@ duufje het gaat snel opeens bij jou. Ik hoop dat je mooie eicellen en vooral mooie embryos hebt en snel weer zwanger bent. Succes met het verkopen van jullie huis.

@ Flipje wat fijn dat bloedtest goed was!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven