Minnaar
zondag 8 februari 2009 om 18:07
@KJ: Volgens mij moet je voor jezelf goed bedenken dat dit een SV relatie is. Dus al je het idee hebt dat je meer wilt, wordt het erg gevaarlijk en kan je beter afstand houden. Als je het idee hebt dat geen probleem hebt met de beperkingen van een SV relatie kan je best reageren als hij contact zoekt. Waarom niet? Als hij jou wil waarom zou je dan net doen alsof jij hem niet wilt?
@Sushii: Is het tot nu toe bij mails gebleven of is de sv relatie ook al "geconsumeerd" zal ik maar zeggen?
@Sushii: Is het tot nu toe bij mails gebleven of is de sv relatie ook al "geconsumeerd" zal ik maar zeggen?
zondag 8 februari 2009 om 18:17
Nee weet wel zeker dat dit een SV relatie is. In de oude vlam tijden zijn we ook nooit verder gekomen dan een SV relatie. Wil zeker niet meer. Heb een hele leuke nr.1 en zit niet te wachten op meer...
Eerst voorzichtig wat mails, toen meer opwindende mails en uiteindelijk geconsumeerd. 1 Keer tot nu toe. Maar binnenkort weer
Eerst voorzichtig wat mails, toen meer opwindende mails en uiteindelijk geconsumeerd. 1 Keer tot nu toe. Maar binnenkort weer
zondag 8 februari 2009 om 18:20
Geconsumeerd? Haha, jij bent echt heel grappig!
KJ, bij mijn sv hielp het om hem met gelijke munt terug te betalen. Dus niet meteen reageren op mails, afspraakjes op het laatste moment afzeggen. Bij die van 'mij' werkte het als een tierelier en begon hij de jacht weer te openen. Het blijven toch mannen he?
KJ, bij mijn sv hielp het om hem met gelijke munt terug te betalen. Dus niet meteen reageren op mails, afspraakjes op het laatste moment afzeggen. Bij die van 'mij' werkte het als een tierelier en begon hij de jacht weer te openen. Het blijven toch mannen he?
zondag 8 februari 2009 om 18:47
Mag vast hier even wel wat kwijt. Want ook al blijf ik bij mijn besluit met nr2 te breken, valt me ernstig zwaar.. Als je dan ook nog eens op de radio muziek hoort die zo ernstig aansluit bij je gevoel...
And I'm gonna miss you like a child misses their blanket
But I've got to get a move on with my life
Its time to be a big girl now
And big girls don't cry
Gaat goedkomen hoor, maar wat mis ik hem stiekem toch!! De neiging om op zijn sms'jes en mails te reageren is zo groot!
And I'm gonna miss you like a child misses their blanket
But I've got to get a move on with my life
Its time to be a big girl now
And big girls don't cry
Gaat goedkomen hoor, maar wat mis ik hem stiekem toch!! De neiging om op zijn sms'jes en mails te reageren is zo groot!
zondag 8 februari 2009 om 18:58
zondag 8 februari 2009 om 19:20
Zonder teveel in details te treden; hij heeft een te grote invloed in mijn dagelijks leven gekregen, wat er eigenlijk heel langzaam ingeslopen is. We waren nu meer dan 1,5 jr elkaars sv overigens , dagelijks contact, inclusief als een van ons op vakantie was.
Relatie tussen SV en mij werd laatste halfjaar echter intenser en ook gevoelens werden uitgesproken, en dat vond ik beangstigend eigenlijk. Wil mijn man en dochtertje op de eerste plek houden en merkte dat SV langzaam die kant op begon te schuiven.
Als ik het goed heb schreef jij eerder.. zou hij ook aan mij denken.. en ik was dus de hele dag met hem bezig. Niet goed, en tot dat besef ben ik vorige week gekomen. Denk niet dat het me geen moeite kostte hoor om vorige week mijn date te cancellen.. heb er slapeloze nachten van gehad. En blijf mijn e-mail checken en lees en herlees zijn mails.. Maar als ik mezelf en mijn gezinnetje voorop wil zetten en serieus wil nemen MOET ik afstand nemen.. Maar met tranen in mijn ogen en pijn in mijn hart...
Relatie tussen SV en mij werd laatste halfjaar echter intenser en ook gevoelens werden uitgesproken, en dat vond ik beangstigend eigenlijk. Wil mijn man en dochtertje op de eerste plek houden en merkte dat SV langzaam die kant op begon te schuiven.
Als ik het goed heb schreef jij eerder.. zou hij ook aan mij denken.. en ik was dus de hele dag met hem bezig. Niet goed, en tot dat besef ben ik vorige week gekomen. Denk niet dat het me geen moeite kostte hoor om vorige week mijn date te cancellen.. heb er slapeloze nachten van gehad. En blijf mijn e-mail checken en lees en herlees zijn mails.. Maar als ik mezelf en mijn gezinnetje voorop wil zetten en serieus wil nemen MOET ik afstand nemen.. Maar met tranen in mijn ogen en pijn in mijn hart...
zondag 8 februari 2009 om 19:41
Hij accepteert het wel, maar ook weer niet. Ws niet gewend dat hij niet degene is die iets beeindigd. En moet je bekennen dat ik weet dat definitief stoppen het beste is, maar kom hem van de week weer tegen en weet het niet..
En hoe vaak we elkaar zagen verschilde; ene keer twee keer in de week, andere keer 1x per 3 weken.. maar best veel.
Voelt als, 'kan niet met, maar ook niet zonder'.
En hoe zit dat bij jou?
En hoe vaak we elkaar zagen verschilde; ene keer twee keer in de week, andere keer 1x per 3 weken.. maar best veel.
Voelt als, 'kan niet met, maar ook niet zonder'.
En hoe zit dat bij jou?
zondag 8 februari 2009 om 19:49
@sushii: Ik ken mijn sv ruim een half jaar en we gaan meestal naar een hotel. We hebben het ook wel eens in de auto gedaan en dat was best spannend, maar een hotelkamer is toch een stuk relaxter. We zien elkaar trouwens niet zo vaak. Ongeveer 1 keer in de maand. We mailen wel vrijwel dagelijks. Wij doen niet aan spelletjes "wie mailt het eerst of het meest". We zijn behoorlijk gek op elkaar en daar maken we geen geheim van.
zondag 8 februari 2009 om 19:51
ik heb geen idee hoe het gaat lopen. Initiatief om afstand te nemen kwam nu van beide, alhoewel, ik deed het voorstel en hij stemde verrassend rap toe (lul!)
Verstandelijk weet ik dat het beter is om helemaal te stoppen. Wat ik hoop is dat ik alles weer op afstand weet te houden, dat lukte me de laatste tijd niet meer.
Ik ga gewoon wel heel erg de aandacht missen...
Komt tijd komt raad?!....
Verstandelijk weet ik dat het beter is om helemaal te stoppen. Wat ik hoop is dat ik alles weer op afstand weet te houden, dat lukte me de laatste tijd niet meer.
Ik ga gewoon wel heel erg de aandacht missen...
Komt tijd komt raad?!....