Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
alles is herkenbaar denk ik;

de aandacht

de gevoelens

het missen

het verlangen

het onmacht om te houden van

de vlindertjes in je buik

de spanning

het intense genot

het God waar ben ik mee bezig gedachte...

het willen stoppen

het doorgaan

het kwijtraken

het niet willen kwijtraken

waarom...oh waarom....
Dank jullie voor het welkom. Misschien komt het wel door de tijd van het jaar de vele aanwinsten. Het maakt mij in ieder geval vaak heel gelukkig, maar soms toch ook wel een beetje verdrietig als ik hem mis. Maar ja, dat weet je als je hier aan begint.
@Uwish: heb jij het antwoord op ' waarom'.... ??

maar de juiste vragen..
Hoi Seven18, leuk al die nieuwe aanwinsten hier.

Een hele nacht samen lijkt me ook ideaal.
Is dat jou ook nog nooit gelukt stew?
Hele nacht samen is eh.. was ideaal, maar ook vermoeiend.. dag erna loop je te tollen..
Nee nee laten we het niet meteen idialiseren. Nee van 4 tot 11 uur ´s avonds, lang genoeg volgens mij, zeker voor een eerste keer. Dus jaloers mogen jullie wel een beetje wezen. Een hele nacht samen zal wel een droom blijven, denk ik.
@ Sushi, zo lang heb ik hem ook wel eens 'gezien'. Maar nooit een nacht samen gehad. Wel een uurtje samen geslapen, zelfs dat was leuk.
Is er ook een hotel te boeken vanaf 10 uur?

En alles wat jij schrijft Uwish, is echt heel herkenbaar.
Haha sushii, die vraag komt behoorlijk regelmatig voorbij. V/d Valk Schiphol (je weet wel bij het brugrestaurant over de A4) heeft dagkamers (van 8:00 t/m 18:00).
Toch wel handig dat ik geen gebruik hoef te maken van hotels, kan gewoon thuis afspreken.
Haha ik ben ook een echte beginneling. V/d Valk is wel echt heel erg. Het idee ook dat al die kamers daar waarschijnlijk allemaal dezelfde functie hebben..haha. Maar zeker bedankt voor de tip. Voorlopig geniet ik nog maar even van de stoute mails, net zo leuk.
Tja, als je naar v/d Valk Schiphol gaat is er een redelijke kans dat je een kamer treft waar mijn sv en ik al zijn geweest. En die kans wordt steeds groter.... Ik heb ook niet de indruk dat wij de enige sv-ers zijn die daar wel eens komen.... . Dat is ook wel prettig, want je krijgt ook helemaal geen vreemde blikken van het personeel.

Verder zijn het prima kamers. Schoon en ruim en met bad en douche. En mocht je je vervelen met je sv: ze hebben er enorme TV's
Of je moet gewoon 's avonds afspreken.

En Seven18 heb jij een nr1 of gewoon single, dat je thuis af kunt spreken?
Ik heb een nr 1, al een aantal jaren, maar daar woon ik niet mee samen.
Kan me niet voorstellen dat de tv aan gaat daar. `s Avonds is idd een betere tijd, maar soms moet je creatief zijn.

En seven18, hoe zit dat dan?? Lijkt me trouwens wel handig, hoewel dit ook erg spannend is.
Zo! Little miss trouble heeft net weer trouble gemaakt.....

Even een bliksembezoekje gehad met sv, heerlijk!

Ben nog lekker aan het nagenieten.

Seven18 en Sushi, welkom!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Het is er gewoon nooit van gekomen om samen te gaan wonen en ik kan je zeggen dat dat nu heeeeel handig is. Ook is mijn relatie met nr 1 de laatste 2 jaar niet al te best, dat is ook de reden dat ik iemand anders heb
Spreken jullie halverwege af, MissT?
Niet samenwonen heeft zijn voordelen
quote:ProDj schreef op 08 februari 2009 @ 21:16:

Niet samenwonen heeft zijn voordelen

Alleen wel voorzichtig zijn met aan wie je je sleutel geeft ..

Een hele nacht samen lijkt me trouwens helemaal leuk .. zie het alleen niet zo snel gebeuren.
ik wil ook een nacht samen zijn!!......
quote:Kortjakje schreef op 08 februari 2009 @ 21:48:

ik wil ook een nacht samen zijn!!......

Terug en af Kortjakje!

Jij moest afstand nemen en/of kappen. Dat is héél wat anders dan een nacht samen, foei toch!

Goed bezig Little miss trouble! Haha

Nieuwelingen welkom trouwens, leuk!

Date is net geweest, voor hij kwam wist ik het eigenlijk even niet meer door alle gedoe van vorige week. Maar jezus zeg, zou die man echt niet willen missen! In alle opzichten hoor maar de seks ook, damn zaaaaaaaaaaalig!! Ik sudder nog na...

Het onderwerp (open relatie, vreemdgaan, geef het beestje maar een naam) laten we even voor wat het is. Komt het ter sprake dan is dat zo, komt het niet ter sprake ook goed. Willen gewoon lekker vaak samen zijn en genieten!

Voor de duidelijkheid, ik heb mijn woorden niet teruggenomen, dus geen seksuele trouw beloofd (al heb ik momenteel geen behoefte aan een ander) Het is meer zo... hij weet hoe ik erover denk, ik weet hoe hij erover denkt en op dit moment is het geen issue. Daarmee is het niet weg maar is er gelukkig weer ruimte om te genieten van elkaar en als het nodig is voor één van ons is er ruimte om er over te praten.

Prima zo voor nu!
Sorry Toy...ik liet me even gaan

Ik heb het echt moeilijk..moet soms hier even mijn ei kwijt, sorry...

Hoe heb ik het zover laten komen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven