Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
Het was meer een observering hoor en had hier vragen over, geen kritiek, maar het is wel handiger als er 1 regel voor dit soort zaken is iig.
Tuurlijk, dat is ook zo! Ik heb het in elk geval in de groep gegooid.
Hoi Angel,

Ik zag dat een pijler Geld en Recht is. Daar past mijn topic over "Hoe krijg ik mijn ex mijn huis uit" volgens mij beter. Het is nu tenslotte meer een juridisch dan een relationeel verschil. Kan jij hem voor mij verplaatsen?

Alvast dank!
Consider it done!
Ik zou graag mijn topic overgevoelig verwijderd willen hebben!

Bedankt alvast!
Sorry ik zit bij relaties... dit topic staat bij psyche.. BlonT
Mijn topic; ik zoek mijn topic mag worden verwijderd!

bedankt!
Oker, ik heb je topic verwijderd
Beste Angel,

Ik heb een topic geopend voor Zus en zo en het is onbeleefd en tegen de forumregels begrijp ik.

Kunnen jullie het weer weghalen?

Alvast bedankt.
quote:absoluteEinstein schreef op 20 januari 2009 @ 11:32:

Beste Angel,

Ik heb een topic geopend voor Zus en zo en het is onbeleefd en tegen de forumregels begrijp ik.

Kunnen jullie het weer weghalen?

Alvast bedankt.Check het eerst even bij Zusenzo? Kan anders zijn dat er een inmiddels waardevol topic weggeroetsjt wordt. Ze heeft al aangegeven het topic niet erg te vinden.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Beste Angel,

Ik heb een topic aangemaakt onder de naam 'kinderwens uitstellen, help' en dat staat nu bij relaties, maar past natuurlijk beter bij kinderen. Kun je dat voor mij verplaatsen?

AL bedankt,

QOL
Qol, ik zal je topic nu verplaatsen
Ik zou graag mijn topic verwijderd willen hebben: Ik wordt af en toe gek van mijn man, grr..

bedankt

Cameron
Engel, zou je even naar topic Sampie kunnen kijken (5 jaar relatie + ....) en dan met name naar de offtopic bijdragen van Carlice?
Eens met Suze. Heb nooit zoveel bezwaar tegen off-topic. Maar dit is wel erg irritant.
Ja, dat vind ik echt.
Ik beken een beetje schuld, heb zojuist nog op haar gereageerd omdat ik haar posts zó onterecht vind....

Ik zal 't niet meer doen
Peas on earth!
*sluit zich met rode wangen aan bij Prinses*
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
En hier nog 1. Het spijt me, het spijt me zoooooo.
ben er ook op in gegaan. kon me ook niet inhouden...
quote:Cameron schreef op 25 januari 2009 @ 14:37:

Ik zou graag mijn topic verwijderd willen hebben: Ik wordt af en toe gek van mijn man, grr..

bedankt

CameronDone!
quote:Suze2 schreef op 25 januari 2009 @ 17:01:

Engel, zou je even naar topic Sampie kunnen kijken (5 jaar relatie + ....) en dan met name naar de offtopic bijdragen van Carlice?Ik ga even kijken, alvast dank voor het melden!
bloot

op de sexpijler is hetzelfde topic als

Blote beelden

op de relatiepijler.

Groetjes!
In het bloot-topic op de sekspijler zegt ze nu dat ze 'genoeg informatie heeft voor haar verslag'. Was dus een verkapte oproep?
Peas on earth!
Labrador opent twee topics, die eigenlijk oproepjes zijn of iets dat ze gebruikt voor haar proefschrift, of whatever. In ieder geval heel vervelend.

(Waarom stoor ik me hier aan?? Zet gewoon pc uit! Ja, ga ik nu doen)
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Proefschrift? Groep 6 werkstukje bedoel je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven