Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 7 juni 2017 om 09:09
Hier is het topicDymphnatam schreef: ↑07-06-2017 08:42weet iemand waar dat kaartenlegtopic van Tomcat is gebleven? Of kijk ik er grandioos overheen?
overig/voor-wie-mag-ik-kaarten-leggen/l ... /358719/81
woensdag 7 juni 2017 om 09:48
woensdag 7 juni 2017 om 10:00
woensdag 7 juni 2017 om 10:12
Ik klik nooit op linkjes maar deze was
woensdag 7 juni 2017 om 10:19
woensdag 7 juni 2017 om 10:20
Krijg het nou....Ginerva schreef: ↑07-06-2017 09:09Hier is het topic
overig/voor-wie-mag-ik-kaarten-leggen/l ... /358719/81
dank je wel!
woensdag 7 juni 2017 om 12:55
Google ik op 'gecertificeerde nutcase ( in het kader van kreten als 'gekkie, gestoord, staat het hek weer open' vind ik best wel zwarte humor) krijg ik schattige kinderhelmen.
Meteen even plaatsjesplakfunctie testen.
Meteen even plaatsjesplakfunctie testen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 7 juni 2017 om 15:18
Ja dat is een oud gebbetje. Vind hem ook supergeinig. Guess wie er toen bedoeld werd met de leeuwen
Maar ik huppel nog steeds vrolijk rond in de arena
.
woensdag 7 juni 2017 om 15:56
Ik ken de context niet en wie weet, klopt 't niet (helemaal) , alles is mogelijk hier.
p.s. mijn sterrenbeeld is leeuw, volbloed leeuw.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
woensdag 7 juni 2017 om 15:57
.simbalabimba schreef: ↑07-06-2017 15:56Ik ken de context niet en wie weet, klopt 't niet (helemaal) , alles is mogelijk hier.
p.s. mijn sterrenbeeld is leeuw, volbloed leeuw.
Leuk. Ik ben een Weegschaal. En ik ga heel goed met Leeuwen
Maar volbloed niet echt, mijn ascendant is Boogschutter. Daar komt mijn strijdlust vandaan
Oh en in het chinees ben ik een Vuurgeit.
Ik
impala wijzigde dit bericht op 07-06-2017 16:03
23.25% gewijzigd
.
woensdag 7 juni 2017 om 16:14
Ik bedoelde middenin de leeuw periode, in tegenstelling tot bijna maagd of bijna kreeft.
woensdag 7 juni 2017 om 16:18
Ik heb 's een filmpje gezien van een leeuwin die een jong impalaatje of iets anders gazelleachtigs, met zachte drang richting haar welpen dreef. Die mochten er een beetje mee spelen, oefenen.Op een gegeven moment besloot moeder leeuw dat het genoeg was en ik keek al van de tv weg
Maar de leeuwin had geen honger, ook niet in een koekje, wat dat impalaatje geweest moet zijn, maar dreef 't weer weg richting de kudde.
Heel bijzonder om te zien.
Maar de leeuwin had geen honger, ook niet in een koekje, wat dat impalaatje geweest moet zijn, maar dreef 't weer weg richting de kudde.
woensdag 7 juni 2017 om 16:26
Volbloed kan van alles betekenensimbalabimba schreef: ↑07-06-2017 16:14Ik heb er niet zoveel verstand van en nu ik je ascendant zie schrijven, realiseer ik me dat volbloed iets anders betekent dan ik bedoel.
Ik bedoelde middenin de leeuw periode, in tegenstelling tot bijna maagd of bijna kreeft.
Maar goed dat je niet aan de kreeftkant zit. En obvious ook
impala wijzigde dit bericht op 07-06-2017 16:29
1.99% gewijzigd
.
woensdag 7 juni 2017 om 16:27
Schattig
Mijn collega zou bij het zien van deze foto zeggen. Ennnn hap weg is het kalfje.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.