zwanger vanaf 2017 deel 2

12-09-2016 11:36 2994 berichten
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt :high5:
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje NOD Bijzonderheden
lalameme
(23/25)
Eerste 19-12 Ronde 12
ZWANGER!! :yes:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Suus88
(29/31)
Tweede 22 oktober 2017 :heart:
Koekiemonster
(23/26)
Eerste 13 december 2017 :heart:
Worteltaart
(36/36)
Tweede 21 maart 2018 :heart: Jongen!
Bevallen!! :flirting:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Bijzonderheden
Ri88
(29/32)
Tweede :heart: Bevallen op 8 september 2017 van een dochter!
Kashri
(27/33)
Eerste :heart: Bevallen op 31 oktober 2017 van een zoon!
Dookster
(28/31)
Eerste :heart: Bevallen op 8 november 2017 van een dochter!
Kaartje
(25/26)
Eerste :heart: Bevallen op 1 december 2017 van een dochter!
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
Ja ik ook kashri. Vreselijk. Echt vreselijk. Je ergste nachtmerrie als ouder...
Alle reacties Link kopieren
Voor mij is het ook vlakbij kashri ben er ook flink van geschrokken. Wat moet dit verschrikkelijk zijn voor de ouders van deze meiden.. een ware nachtmerrie.

Mijn zusje is van dezelfde leeftijd.. verschrikkelijk om je in te denken wat een meisje of meisjes van die leeftijd heeft/hebben moeten doormaken..
Ja, vreselijk nieuws he. Ongelooflijk..

Nou dames, het is zover: Ik ga ook met ronde 1 beginnen, want vorige week ben ik ongesteld geworden. Ik heb geen idee hoe lang mijn cyclus gaat duren enzo, we gaan het zien.. Ik vind het spannend!
Eindelijk worteltaart! Ik hoop dat het snel raak mag zijn na al die maanden wachten! :cheer2:

Ovulatie test kleurt hier al flink, wel wat vroeg denk ik.. maar hij doet tenminste iets! Thermometer is aangekomen, ik ben er helemaal klaar voor!

Maar voor nu! Eerst deze slapeloze nacht doorkomen haha.
Worteltaart wat fijn!! Succes en veel plezier deze eerste ronde!

Jij ook een plezier tijdens de vruchtbare dagen lalameme!
@worteltaart goed nieuws. Veel plezier tijdens ronde 1.

@lala ik ga duimen dat het dit keer gaat lukken hoor. Geniet er van :-D .

@hier buikje begint aardig te groeien. Zwangerschapsbroeken zijn wel nodig nu. Zaterdag 15 weekjes.
Vandaag de 20 weken echo gehad. We hebben een voorbeeldig kind :flirting:
Wat gaat het toch hard! 15 weken alweer kaartje! Wanneer heb je de geslachts bepaling en 20 weken echo? Hoe gaat het verder met je?

Gefeliciteerd kashri! Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn! Nu kan je helemaal gaan genieten! Heb je tijdens de echo lekker van de kleine man kunnen genieten? Hoe gaat het verder met je?
@kashri wat fijn alles goed! Toch een opluchting.

@lala wij hebben 20 juni geslachts echo en 11 juli 20 weken echo.
Ben zo benieuwd wat het wordt. Mijn gevoel zegt een jongentje maar af en toe ook wel twijfel. Misschien toch een meisje. Nog 1'5 week geduld.
Heerlijk Kashri! Fijn!! Toch spannend of alles er goed uit ziet.. lekker nagenieten nu dus!

Kaartje bij jou schiet t ook op! Nog even geduld en dan weten ook jullie of t een jongetje of meisje is! Leuk!
@ri88 bij jou schiet de hele zwangerschap al behoorlijk op:). Nog een kleine 3 maandjes.
Wat spannend kaartje! Ik ben benieuwd of jullie gevoel klopt! 20 weken echo dus ook al in zicht! Nog een lange week en dan weten jullie het! Ik ben benieuwd :)

Jij schiet inderdaad al echt op Ri! De bevalling is al in zicht. Heb je nog steeds zn fijne zwangerschap?

Hier een ontzettend fijn weekend gehad met mijn vriend en andere lieve mensen om mij heen. Vandaag werd dat nog even af gemaakt met een knallende ovulatie test! oh wat was ik blij. of het nu lukt of niet, dit zal een normale cyclus van 28 dagen zijn!

Lieve meiden, ik heb het al vaak gezegd, maar ondanks dat het hier nog niet is gelukt doet het mij zo goed om jullie fijne verhalen te lezen! Ik leef oprecht met jullie mee! Bedankt hiervoor, zonder jullie was het allemaal net iets moeilijker! :hug:
Lala :daisy:
Wat een goede berichten allemaal! Fijn worteltaart dat je kunt beginnen! En wat goed dat de echo goed was Kashri! En kaartje ook alweer 15 weken, heerlijk allemaal!

Ik ben een beetje een meelezer geworden, ben ook nog de enige die niet gestart is met zwanger worden. De nachten gaan sinds twee weken bijzonder goed dus we krijgen eindelijk wat slaap. Nu bijna op vakantie en ik wil er dan toch nog eens rustig over nadenken. Wil ik ervoor gaan of wachten we nog. Neig nu naar het laatste, dus pas over een jaartje starten.

Ik wens jullie in elk geval allemaal heerlijke zwangerschappen en prachtige babies toe! Ik blijf wel spieken af en toe! En ik hoop dat lala en worteltaart zich snel bij de zwangeren mogen voegen natuurlijk! Bedankt voor het leuke schrijven en de adviezen allemaal!
@lala wat een lieve worden. Ik moet ook wel zeggen dat ik dit groepje gezellig vind! het duurt toch even voordat je een forum band met elkaar opbouwt en je met elkaar mee leeft. Dus ik blijf hier gezellig schrijven hoor.

@vlammetje wat fijn dat de nachten goed gaan. Ik hoop dat het zo mooi een tijd door mag gaan. Kunnen jullie een beetje bij komen. Wanneer jullie voor een 2e kindje gaan komt dat gevoel komt vast vanzelf. Het ideale leeftijd verschil bestaat niet naar mijn idee. Alle verschillen hebben voordelen en nadelen.
Ik ben echt een slechte forummer geworden, het is hier zo ontzettend druk! Alles afronden en voorbereidingen om terug te komen, nog maar een dikke maand en we wonen weer heerlijk in ons kikkerlandje.

Bedankt dat jullie gelijk aan me dachten na de aanslag vorige week, gelukkig zijn wij veilig. Het is echt bizar, London Bridge is hier hemelsbreed nog geen 3 kilometer vandaan...

Lala, veel plezier tijdens je vruchtbare dagen! Je begint nu ook met tempen begrijp ik?

Kashri, je zal je kindje nu wel echt voelen al neem ik aan!

Kaartje wat leuk dat jouw buik ook al echt begint te groeien, die van mij is wel iets gegroeid maar onze baby is een verstopper denk ik, ik ben nu 19 weken en ik draag nog steeds m'n gewone kleding haha.

Vlammetje, neem rustig de tijd. Blijf vooral meelezen en af en toe even een update plaatsen hoor, we leven echt met je mee.

Hier voel ik ook echt de bewegingen al, kan nu ook echt het verschil uitmaken tussen m'n darmen en de kleine. Wij moeten helaas nog tot 4 juli wachten op de "20 weken" echo (ik ben dan dik 22, maar goed), maar we moeten nog zoveel regelen dus de tijd zal wel snel gaan. We doen geen geslachtsbepalings echo, we wachten gewoon tot 4 juli.
In the end we only regret the chances we didn't take.
Wat fijn dat de nachten zo goed gaan! Ik hoop dat het zo verder gaat en jullie weer een fijn ritme te pakken hebben. Doe wat goed voelt, er komt een moment dat je er helemaal volledig achter staat! Ik wens je alvast een hele fijne vakantie! Blijf vooral meelezen! En laat af en toe nog eens weten hoe het met je gaat!

Gezellig kaartje! Jij bent niet zo lang geleden verhuisd, nog tips. Winkels die ik gezien moet hebben? :)

Fijn om van je te horen dookster! Fijn dat het goed gaat met jullie, dan komt het wel eng dichtbij he.. Ja ik ben begonnen met tempen, wat een gedoe zeg haha Ik kom er nog niet echt uit. Het duurt nog best een tijd tot je echo, maar snap dat je druk bent met heel veel andere dingen momenteel.Nog even en dan ben je weer in het land! Wat heerlijk dat je de kleine al zo goed kan voelen, zo bijzonder. Gaan jullie in Nederland nog extra echo's doen?
Koekiemonster en Suus, lezen jullie nog mee? Hoe gaat het nu met jullie? :)
We willen een 3D echo laten doen, maar weet nog niet echt wanneer. Waarschijnlijk wel snel na we zijn terug verhuisd :)
In the end we only regret the chances we didn't take.
@dookster wat leuk dat je een berichtje schrijft. 3D echo is vast leuk. Succes de laatste weken in Londen. Het zal druk zijn.

@lalameme Ik vind de woonwinkel Pronto wonen heel leuk. https://www.prontowonen.nl/?gclid=CJqDq ... 0wodc0kPvQ
Hi Dames,

Het is weer een tijd geleden dat ik hier heb geschreven. Heb wel af en toe meegelezen. Koekie en kaartje, nog gefeliciteerd met jullie zwangershap!

Ik had gezegd dat ik het zou laten weten als ik zwanger ben. Dus, ik ben zwanger!

Vanmiddag zijn we daar achter gekomen. Ons geluk kan niet meer op!

Als het mag, wil ik weer graag meeschrijven.

Groetjes,
Ashkyla
Op wow!! Gefeliciteerd Ashkyla! Wat een ontzettend leuk en fijn nieuws! :heart:
Tuurlijk mag je weer meeschrijven!
@ashlyka gefeliciteerd!! Super leuk nieuws. Gezellig dat je weer komt meeschrijven.
Ashkyla wat leuk gefeliciteerd! En welkom terug!

3d echo's vind ik maar eng. Maar ik geloof dat mijn man er wel een wil.

Hier druk op mn werk. Beetje overbelast. Veel last van maagzuur en bekkenpijn. Bah. Hopelijk morgen beter.
@Kashri dat is vervelend. Als het echt niet gaat blijf je dan een paar daagjes thuis?
Vakantie al in zicht?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven