Napraattopic deel 84
vrijdag 9 juni 2017 om 23:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 15 juni 2017 om 00:46
Oprecht advies: geef het op. Ga niet iets uitvechten wat niet uit te vechten valt. De sfeer wordt er alleen maar slechter op en echt waar, je hebt vooral jezelf er mee.
Ik weet niet wat er is maar nogmaals, groepjes vallen soms om uiteenlopende redenen uit elkaar. Berust er in en heb het hier, dus buiten die besloten groep, leuk voor jezelf.
donderdag 15 juni 2017 om 07:37
Als een meeschrijver in het stamcafé wil ik hier toch even op reageren. Ik weet niet wat er tussen jou en andere mensen allemaal speelt en waar deze heisa vandaan komt. Maar ik moet zeggen dat ik het heel naar vind dat je op deze vage manier aantijgingen op het forum zet over "bepaalde forummers die schrijven in het stamcafé". Met dit soort vage insinuaties maak je iedereen "verdacht" en het leidt er alleen maar toe dat mensen zich gaan afvragen wie dat dan zijn, die mensen die in het echt helemaal zo leuk niet zijn.FiIee schreef: ↑14-06-2017 22:51Ik ben bepaalde forummers
(ook meeschrijvers in het café) heel anders gaan zien door gebeurtenissen en berichten buiten dit forum om. Zo leuk als ze hier doen, zijn ze in het echt niet en ik vind dat hypocriet.
Gedetailleerder ga ik er niet op in omdat ik niet nog een ban wil. De bewuste forummers weten wat ik hiermee bedoel.
En dat verdienen de mensen die daar regelmatig schrijven, die jou ook telkens gesteund hebben, niet.
Het is heel jammer dat je blijkbaar onmin hebt met mensen waarmee je buiten dit forum contact hebt, maar vecht dat dan daar uit en laat mensen die er niets mee te maken hebben er buiten.
donderdag 15 juni 2017 om 07:45
Je leest verkeerd. Ik zeg "ook meeschrijvers". Je vergeet het woordje ook.Renaissance_ schreef: ↑15-06-2017 07:37Als een meeschrijver in het stamcafé wil ik hier toch even op reageren. Ik weet niet wat er tussen jou en andere mensen allemaal speelt en waar deze heisa vandaan komt. Maar ik moet zeggen dat ik het heel naar vind dat je op deze vage manier aantijgingen op het forum zet over "bepaalde forummers die schrijven in het stamcafé". Met dit soort vage insinuaties maak je iedereen "verdacht" en het leidt er alleen maar toe dat mensen zich gaan afvragen wie dat dan zijn, die mensen die in het echt helemaal zo leuk niet zijn.
En dat verdienen de mensen die daar regelmatig schrijven, die jou ook telkens gesteund hebben, niet.
Het is heel jammer dat je blijkbaar onmin hebt met mensen waarmee je buiten dit forum contact hebt, maar vecht dat dan daar uit en laat mensen die er niets mee te maken hebben er buiten.
donderdag 15 juni 2017 om 07:50
Filee, ga eerst maar eens nadenken over wat ik schrijf en hoe jij je gedraagt hier op het forum, voordat je gaat zeuren over een woordje. Wat je doet is heel naar, of je nu ook of geen ook schrijft.
donderdag 15 juni 2017 om 08:03
Ik gaf Eleonora alleen maar uitleg. Zij vroeg erom.Renaissance_ schreef: ↑15-06-2017 07:50Filee, ga eerst maar eens nadenken over wat ik schrijf en hoe jij je gedraagt hier op het forum, voordat je gaat zeuren over een woordje. Wat je doet is heel naar, of je nu ook of geen ook schrijft.
donderdag 15 juni 2017 om 08:17
donderdag 15 juni 2017 om 08:49
Waarom noem je mijn naam nu? Ik heb niet gezegd dat je anoniem moet hoor.
Alleen gezegd dat de negeerknop prima werkt toen jij gisteren verkondigde van niet.
Laat me er verder lekker buiten aub.
donderdag 15 juni 2017 om 08:57
donderdag 15 juni 2017 om 09:00
Ja! Het is nu al lekker buiten. Ik ga zo de tuin verder op orde maken denk ik. Tot 12 uur is het daar heerlijk.
donderdag 15 juni 2017 om 09:21
Jaaa heb snel mijn huishouden afgeraffeld zo even boodschappen en dan heerlijk de tuin in . Beetje lezen, haken,forummen nu al zin in !
Heerlijke vrije dag zo
donderdag 15 juni 2017 om 09:24
Dat is balen !
Hopelijk ben je van het weekend vrij ?
Troost je ik mag morgen tot 8 en zaterdag ook weer
donderdag 15 juni 2017 om 09:28
Werk ze en op zijn tijd forumpauze he-Puss-in-Bootz- schreef: ↑15-06-2017 09:27Ja weekend vrij inderdaad. En ik werk vandaag thuis met kat in de vensterbank en raam open. Dus zo heel erg is het ook niet![]()