Napraattopic deel 84
vrijdag 9 juni 2017 om 23:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 16 juni 2017 om 20:21
vrijdag 16 juni 2017 om 20:22
Ja dan moet het maar eens over zijn
vrijdag 16 juni 2017 om 20:23
Ana_Isabel_ schreef: ↑16-06-2017 20:17Ik stop daar altijd mijn lege flessen als ik boodschappen ga doen
Welkom.
Ben je een liliputter uit Leek?
Of een klein beetje onervaren?
Of is het een verwijzing naar wat je er van dacht?
Welnee, niks besloten, al zijn er forummers die dat wel zo vinden/ervaren.
Hai Leekje, ik vroeg me ook af of je een oude bekende was en dan zijn we meestal wel nieuwsgierig wie je dan eerst was.
Van harte welkom!
vrijdag 16 juni 2017 om 20:24
Je hebt ze goed opgevoed. De twee kinderen van mijn buren maken met hun tweeën meer herrie dan een dozijn kinderen. En dan hebben ze sinds kort ook nog een hond die blaffen als hobby heeft. Buurvrouw kan niet zo goed opvoeden denk ik. Want als buurman werkt gillen de kinderen continu en blaft de hond de hele tijd. In het weekend is het gelukkig rustig want ik hoor buurman tegen de kinderen zeggen dat ze niet moeten gillen. Buurvrouw zegt alleen maar niet doehoen op een zoetsappige toon. En dan gillen de kinderen gewoon door en doet de hond zijn blafceremonie. Erg leuk met zonnige weer als je vrij bent en lekker in de tuin wilt zittenAna_Isabel_ schreef: ↑16-06-2017 20:10In ieder geval 4x passie gehad, dus man moet niet zeuren.
Ze zijn heel makkelijk allemaal, maar ze zijn er welDus onze tijd is na 9 uur in de avond. Valt nog hartstikke mee als ik andere ouders hoor.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 16 juni 2017 om 20:24
Dat driedubbel was met opzet, pas de derde keer werd íe ná jouw post geplaatst.
-2 is dat ik niet hoef te weten wie @leekje is. @Leekje kan best heel gewoon @leekje zijn, iemand die 't warm heeft, als het zo even lees.
En die 3
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
vrijdag 16 juni 2017 om 20:25
Hai Leo (als ik je zo noemen mag?)Eleonora-1 schreef: ↑16-06-2017 20:23Welnee, niks besloten, al zijn er forummers die dat wel zo vinden/ervaren.
Hai Leekje, ik vroeg me ook af of je een oude bekende was en dan zijn we meestal wel nieuwsgierig wie je dan eerst was.
![]()
Van harte welkom!
Dank je wel.
Nee ik ben geen oude bekende. Ik lees al lang mee en heb ook al 2 jaar dit account. Wilde graag meekletsen op dit topic maar wist nooit goed hoe dit te doen, dus dacht: ik gooi me er gewoon maar in.
vrijdag 16 juni 2017 om 20:26
simbalabimba schreef: ↑16-06-2017 20:24Dat driedubbel was met opzet, pas de derde keer werd íe ná jouw post geplaatst.
-2 is dat ik niet hoef te weten wie @leekje is. @Leekje kan best heel gewoon @leekje zijn, iemand die 't warm heeft, als het zo even lees.
En die 3![]()
![]()
waren omdat ik het zo
![]()
![]()
als hier een 'vreemdeling' post. Die krijgt dan doorgaans een vriendelijk ' wees welkom ' onthaal.
Ik begreep je -2 hoor
vrijdag 16 juni 2017 om 20:26
vrijdag 16 juni 2017 om 20:28
Haha niks van dat alles.
Ik lag ooit een keer in sluimertoestand te denken aan een leuke nickname voor dit forum. En in sluimertoestand bedenk ik vaak maffe dingen. Ik maakte toen een ezelsbruggetje dat ik een leek op dit forum ben dus vandaar leekje.
Bij het zoeken van een ava via Google kwam dit naar voren. Vond het wel grappig.
Das de beste manier hoor, er gewoon hup inspringen.
Welkom Leekje.
Groot gelijk.
Gewoon mee tetteren.
En Leo mag hoor, tuurlijk!