Napraattopic deel 84

09-06-2017 23:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
-Kia-Ora- schreef:
17-06-2017 13:43
Ja leuk, dan kom ik vertellen wat ik allemaal met mijn docent op de uni heb gedaan :cheer: .
Met of zonder zweep? ;-)
-Puss-in-Bootz- schreef:
17-06-2017 13:36
In het café is veel kommer en kwel. Ook nuttig maar niet altijd even lollig of kletsuitnodigend.
:there:
LOEP ME MAAR aub.
Nouschi schreef:
17-06-2017 12:48
Is toch zo? Calvijns post was forumgerelateerd, maar daar reageert verder niemand op.

Wel. Ik zei 'whut'? Aangezien er geen link bij staat en loepen het niet doet, kan ik er verder niks mee zonder uitleg.
Ana_Isabel_ schreef:
17-06-2017 12:49
Dat is niet helemaal waar. Star en ik reageerden, maar er kwam geen verdere uitleg, behalve de pedofiel opmerking van Fee dan. Wat het allemaal nog onduidelijker maakte.

Dit dus.
Nouschi schreef:
17-06-2017 13:35
Het café is juist geopend om te kletsen maar dat loopt niet echt meer, en nou wordt dit weer een kletstopic, jammer.

Klopt, maar het werd zo'n ziekenboeg dat zelfs mijn oma er niet tegenop kon. En die is dood.
Star schreef:
17-06-2017 14:05
Klopt, maar het werd zo'n ziekenboeg dat zelfs mijn oma er niet tegenop kon. En die is dood.
Ja dat vond al ik na een paar bestemmingen. Er zitten een paar leuke forumsters tussen die nog wat anders posten maar dat hielp niet echt genoeg vond ik.
.
anoniem_341161 wijzigde dit bericht op 17-06-2017 14:20
99.44% gewijzigd
Ana_Isabel_ schreef:
17-06-2017 14:19
Dan rijst bij mij toch echt de vraag wanneer iets afgedaan wordt als "kletsen" en wanneer niet. Letterlijk iedereen hier post hier weleens wat wat niet topic gerelateerd is. En soms trekt zo'n onderwerp mij ook niet, dus scroll ik weer even door. Het blijft persoonlijk waar je aansluiting bij vindt, maar je kunt niet zeggen dat het hier niet zou moeten mogen als je het zelf ook doet.
Star schreef:
17-06-2017 14:05
:proud:

Ik vind het verder niet erg hoor, voor rampen, ziekte en ellende moet ook ruimte zijn op het forum. Maar ik wil ook wel eens gewoon wat slap ouwehoeren over niks en dat gaat daar eigenlijk niet meer. Dus dan maar hier he.
Ik vind dat gezeur elke keer weer over niet mogen kletsen hier echt irritant.
Helemaal als de persoon in kwestie wel soms ook mee lult en amper tot niets napraat over topics.

En we eten kipschnitzels, aardappeltjes en boontjes vanavond. :proud:
Ik snap het aan een kant wel maar aan de andere kant, wat maakt het nou uit?
Het is niet dat je moet betalen als er een nieuw topic geopend moet worden en het forum en wat er allemaal gebeurt komt ruimschoots aan bod.
Fee-de-Goede schreef:
17-06-2017 14:21
Ik vind dat gezeur elke keer weer over niet mogen kletsen hier echt irritant.
Helemaal als de persoon in kwestie wel soms ook mee lult en amper tot niets napraat over topics.

En we eten kipschnitzels, aardappeltjes en boontjes vanavond. :proud:
Hihi.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lady_Voldemort schreef:
17-06-2017 14:21
:proud:

Ik vind het verder niet erg hoor, voor rampen, ziekte en ellende moet ook ruimte zijn op het forum. Maar ik wil ook wel eens gewoon wat slap ouwehoeren over niks en dat gaat daar eigenlijk niet meer. Dus dan maar hier he.
Het gaat ook niet om erg vinden. Natuurlijk niet.
Het gaat inderdaad om dat ik voor mij ook lekker luchtig en vluchtig wil forummen
Op een gegeven moment was ik voor mijn gevoel vooral aan het informeren naar mens gezondheid. En ik heb behoefte aan humor. Veel humor. En me niet steeds zorgen maken of wat ik zeg wel gepast is vanwege gemoedstoestanden en fysiek welzijn van door mij overigens zeer gewaardeerden.

Dus ben ik verhuisd.
Eleonora-1 schreef:
17-06-2017 14:30
Het gaat inderdaad om dat ik voor mij ook lekker luchtig en vluchtig wil forummen
Op een gegeven moment was ik voor mijn gevoel vooral aan het informeren naar mens gezondheid. En ik heb behoefte aan humor. Veel humor. En me niet steeds zorgen maken of wat ik zeg wel gepast is vanwege gemoedstoestanden en fysiek welzijn van door mij overigens zeer gewaardeerden.

Dus ben ik verhuisd.
Dan was het ook geen probleem ;-D
nouschi wijzigde dit bericht op 17-06-2017 14:38
0.81% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
17-06-2017 14:28
Hihi.
Haha.
Leo wat maak je ons nou? Het stamcafe is toch jouw topic? En daar mocht toch alleen positief geschreven worden? Wijs ze gewoon op de huisregels. En anders deel je een topicban uit. Terug jij !
.
Nouschi schreef:
17-06-2017 13:39
En dat is precies waar ik bang voor ben, dat het hier straks ook alleen maar over zwak ziek en misselijk gaat, en wat we eten etc.
Ik heb net een half pondje kersen g er gegeten en nu ben ik een beetje misselijk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
impala schreef:
17-06-2017 14:36
Leo wat maak je ons nou? Het stamcafe is toch jouw topic? En daar mocht toch alleen positief geschreven worden? Wijs ze gewoon op de huisregels. En anders deel je een topicban uit. Terug jij !

Oh echt? :cencored:
Prrrr, mauw miawwwww.
charlottew88 schreef:
17-06-2017 14:39
Ik heb net een half pondje kersen g er gegeten en nu ben ik een beetje misselijk.
Glas cola, even flink boeren en je voelt je weer wat beter.
Ana_Isabel_ schreef:
17-06-2017 14:42
:lightbulb:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Haha was het maar zo simpel Impala!

Het is juist fijn als mensen een plek hebben waar ze graag komen en lekker kunnen ontspruien.

Ik vind het ook helemaal niet erg. Volgens mij heeft men het nog steeds erg gezellig en ik kom nog wel eens langs huppelen.
Ana_Isabel_ schreef:
17-06-2017 14:42
Geen medisch advies aub.
Dit is een waarschuwing !
.
impala schreef:
17-06-2017 14:36
Ook al ben je anti lope, ik zou maar rennen, want deze kitten verandert in een cheetah.
Mij een ban aan proberen aannaaien omdat ik verkouden ben...

Maar ik vind het oprecht jammer dat het café gemeden wordt. Ik hou ook van humor, slap geouwehoer, ongein enz.
Wij eten sushi.
Eleonora-1 schreef:
17-06-2017 14:30

Dus ben ik verhuisd.

Precies dit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven