Stamcafe XXXI

08-06-2017 22:50 3007 berichten
Van Hawaii naar de Grand Canyon. Een grote stap op de kaart een kleine voor de Stammers. Ofzoiets. :)

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 23:03
49.43% gewijzigd
-Kittens- schreef:
17-06-2017 21:54
Hee en ikkes dan?
(Deze ziet er ook lekker uit, pik ik gewoon in, je hebt m toch dubbel gepost)
Sorry sorry
Had het even te druk met me eiguh

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
-Kittens- schreef:
17-06-2017 21:58
Ja, maar heb er al even vrede mee hoor.
Ben alleen nog (een paar keer zelfs) boos geweest toen man jaren later zei dat we nog wel een kind konden nemen als ik dat graag wilde, op het moment dat ik geen kind meer wilde.
(Waarschijnlijk meende hij het niet eens, maar ik was niet blij met zijn opmerking)
Ah.. dat doet dan zeer. Dat snap ik heel goed.Het is nou niet dat het over een paar schoenen ging die je niet mocht hebben.

Het zal vast even geduurd hebben, maar fijn dat je er nu vrede mee hebt.Of misschien is acceptatie een beter woord?
-Kittens- schreef:
17-06-2017 21:58
Ja, maar heb er al even vrede mee hoor.
Ben alleen nog (een paar keer zelfs) boos geweest toen man jaren later zei dat we nog wel een kind konden nemen als ik dat graag wilde, op het moment dat ik geen kind meer wilde.
(Waarschijnlijk meende hij het niet eens, maar ik was niet blij met zijn opmerking)
Dat vraagt om meer:

Afbeelding
linjmh schreef:
17-06-2017 22:01
Sorry sorry
Had het even te druk met me eiguh

Afbeelding
Thanks!
linjmh schreef:
17-06-2017 22:03
Dat vraagt om meer:

Afbeelding
:-D lief!
Ana_Isabel_ schreef:
17-06-2017 22:01
Ah.. dat doet dan zeer. Dat snap ik heel goed.Het is nou niet dat het over een paar schoenen ging die je niet mocht hebben.

Het zal vast even geduurd hebben, maar fijn dat je er nu vrede mee hebt.Of misschien is acceptatie een beter woord?
Hmm, ik weet het niet. Soms fantaseer ik wel hoe het zou zijn met een tweede kind. En zoon heeft er soms last van dat hij 'alleen' is. Maar dat heeft ook te maken met het moeten missen van zijn grote broer waar hij altijd zo naar op keek.
Toch is vrede wel het goede woord denk ik.
linjmh schreef:
17-06-2017 22:03
Dat vraagt om meer:

Afbeelding
Hee, opeens meer!
Nog meer thanks.
Lief!
Ah lekker. We gaan aan de drank. Proost
linjmh schreef:
17-06-2017 21:22
Zodra de tweede in m'n armen lag wilden we al een derde.
Dat heb ik met tattoos en katten :biggrin:
MissJodiF schreef:
17-06-2017 22:10
Ah lekker. We gaan aan de drank. Proost
Afbeelding
Ik ben echt wel uitgeproduceerd. Ik heb er vier en dat vind ik meer dan voldoende :proud:
linjmh schreef:
17-06-2017 22:13
Afbeelding
Lekker, dank je
Jaaaa, katten!
Daar mag ik wel nog 1 van bij. Ik wacht tot ik mijn nieuwe liefde vanzelf tegen kom.

Enne proost!
-Puss-in-Bootz- schreef:
17-06-2017 22:12
Dat heb ik met tattoos en katten :biggrin:
Daar heb ik het ook niet mee. Sowieso met katten niet, want mijn huidige kat wordt helemaal mataglap als ik hier met een nieuwe kat binnen kom zetten. Tattoos: ik wil er nog eentje, op mijn linkerenkel. Voor het evenwicht zeg maar, want die andere zit op mijn rechter bovenarm. Maar ik wens niet zo'n onoverzichtelijk prentenboek te worden. En ik vind het toch al stoer van mezelf, dat ik op mijn 47e aan de tattoo ben gegaan.
dubbel
anoniem_268181 wijzigde dit bericht op 17-06-2017 22:17
98.21% gewijzigd
Qua huisdieren heb ik er wel weer genoeg. En tattoos 0, wat tegenwoordig geloof ik uniek is
Ik moet morgen ontbijt op bed maken voor man. Krijg je altijd zo'n kruimels van in je bed..
MissJodiF schreef:
17-06-2017 22:20
Ik moet morgen ontbijt op bed maken voor man. Krijg je altijd zo'n kruimels van in je bed..
Mijn man wil dat niet, ontbijt op bed. Die moet opstarten en met rust gelaten worden. Pas dan kan er iets van eten in
Ik heb 0 kinderen :-] En hoewel ik kinderen best leuk vind bevalt me dat dikke prima.
-Kittens- schreef:
17-06-2017 22:15
Jaaaa, katten!
Daar mag ik wel nog 1 van bij. Ik wacht tot ik mijn nieuwe liefde vanzelf tegen kom.

Enne proost!

Ik heb hem 20 dagen geleden ontmoet :heart:
Inmiddels weegt hij 330 gram en hij is zoooo mooi.
-Puss-in-Bootz- schreef:
17-06-2017 22:24
Ik heb hem 20 dagen geleden ontmoet :heart:
Inmiddels weegt hij 330 gram en hij is zoooo mooi.
Ja :love:
Ik zal even een filmpje op FB zetten van mijn schatje.
linjmh schreef:
17-06-2017 22:21
Mijn man wil dat niet, ontbijt op bed. Die moet opstarten en met rust gelaten worden. Pas dan kan er iets van eten in
Zo is mijn man ook, maar de kinderen niet. Zij vinden het heel leuk om ontbijt op bed te brengen samen met de zelfgemaakte cadeaus. Dus een keer per jaar past hij zich aan
Ah gezellig, het gaat over katten :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb vriendje weer op bezoek. Ze hebben nog steeds geen verkering. Af en toe hoor ik wat gesmak, en dan een heel lange veelbetekenende stilte, maar ze hebben dus geen verkering. Nou ja, ik doe maar net of ik gek ben, dat gaat me toch al redelijk goed af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven