Stamcafe XXXI

08-06-2017 22:50 3007 berichten
Van Hawaii naar de Grand Canyon. Een grote stap op de kaart een kleine voor de Stammers. Ofzoiets. :)

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 23:03
49.43% gewijzigd
Nouschi schreef:
17-06-2017 22:28
Ah gezellig, het gaat over katten :mrgreen:
Dat vind ik nu echt iets voor jou.
Katten.
Nouschi schreef:
Mag dat hier ook al niet? ouwe graftak :biggrin:
-Puss-in-Bootz- schreef:
17-06-2017 22:26
Ik zal even een filmpje op FB zetten van mijn schatje.
Ja doe even, dan kan iedereen zien hoe leuk ie is :wtf: (emoticon afgekeken van Nouschi)
anoniem_160995 wijzigde dit bericht op 17-06-2017 22:31
0.66% gewijzigd
Nouschi schreef:
Afbeelding

Ik zeg kop m in
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik iedereen maar persoonlijk een pb ga sturen met een enquete waar er wel of niet over gesproken mag worden.
Ik vind eigenlijk dat Noes nu zelf maar eens over de brug moet komen met een leuk onderwerp. En waar dat dan mag, en zo.
Ik zie dat mijn primitieve "oe oe oe" als reactie op het fb-filmpje niet door is gekomen.
Maar ik ben enthousiast dus.
Lady_Voldemort schreef:
17-06-2017 22:33
Ik vind eigenlijk dat Noes nu zelf maar eens over de brug moet komen met een leuk onderwerp. En waar dat dan mag, en zo.
Ze heeft gewoon geen leuke onderwerpen, kan alleen maar zeuren. Dat graftak komt ergens weg hè.
-Kittens- schreef:
17-06-2017 22:34
Ik zie dat mijn primitieve "oe oe oe" als reactie op het fb-filmpje niet door is gekomen.
Maar ik ben enthousiast dus.
Haha, gezien dus?

:love:
Wat een lekker weer is het steeds. Heb alleen een stom bijgeloof dat straks alle mooie dagen op zijn en we dus een rukzomer gaan krijgen. En ik heb heel erg behoefte aan een mooi zomer.
(Ik dacht dat weer wel een goed onderwerp zou zijn :proud: )
Lady_Voldemort schreef:
17-06-2017 22:33
Ben benieuwd :popcorn:
_Inkie_ schreef:
17-06-2017 22:36
Ze heeft gewoon geen leuke onderwerpen, kan alleen maar zeuren. Dat graftak komt ergens weg vandaan hè.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
-Puss-in-Bootz- schreef:
17-06-2017 22:36
Haha, gezien dus?

:love:
Nu wel, ik ben verliefd, wat een schatje :flirting:
MissJodiF schreef:
17-06-2017 22:37
Wat een lekker weer is het steeds. Heb alleen een stom bijgeloof dat straks alle mooie dagen op zijn en we dus een rukzomer gaan krijgen. En ik heb heel erg behoefte aan een mooi zomer.
(Ik dacht dat weer wel een goed onderwerp zou zijn :proud: )
ja tegen dat de schoolvakanties beginnen zal het mooie weer wel op zijn
linjmh schreef:
17-06-2017 22:31
Ja doe even, dan kan iedereen zien hoe leuk ie is :wtf: (emoticon afgekeken van Nouschi)
Tja. Mag niet hier hé.
-Puss-in-Bootz- schreef:
17-06-2017 22:42
Tja. Mag niet hier hé.
Nu ben ik wel heel nieuwsgierig wat voor poes wel op FB mag maar niet op forum van viva :HA:
Zeg, willen jullie even opzouten naar de zomerwintermopperjuichtopics? We zijn hier een nette kroeg hoor, dank u.
Lady_Voldemort schreef:
17-06-2017 22:44
Zeg, willen jullie even opzouten naar de zomerwintermopperjuichtopics? We zijn hier een nette kroeg hoor, dank u.
:rofl:

En de lijst wordt langer en langer.
Lady_Voldemort schreef:
Toch niet goed?!
-Puss-in-Bootz- schreef:
17-06-2017 22:42
Tja. Mag niet hier hé.
Van mij wel. Ik ben dol op kittens :love:
linjmh schreef:
Nu ben ik wel heel nieuwsgierig wat voor poes wel op FB mag maar niet op forum van viva :HA:
Nee geintje. Die graftak Nouschi houdt er niet van. Plus dat ik geen idee heb hoe ik hier een filmpje plaats.
-Puss-in-Bootz- schreef:
17-06-2017 22:48
Nee geintje. Die graftak Nouschi houdt er niet van. Plus dat ik geen idee heb hoe ik hier een filmpje plaats.
Even uploaden met imageshack of zo.

Ik heb hem trouwens al gezien hoor. Gevaarlijk beestje.
En alweer dubbel. Zo kom je ook wel aan je hits.
anoniem_268181 wijzigde dit bericht op 17-06-2017 22:54
90.56% gewijzigd
Ja linke soep. Maar even aan Lé vragen of ze ook voor hem een muilkorfje wil breien.
Als ze toch aan de gang is voor die griezels van haar kan ze ook even doorbreien toch.
-Puss-in-Bootz- schreef:
17-06-2017 22:48
Jezus mina..
Nouschi wordt het forum woord van 2017.
Laat lekker zien!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven