respect op het forum
zaterdag 7 februari 2009 om 23:14
Lees al heel lang mee hier op het forum en verbaas me over hoe sommige forummers reageren. Behoorlijk fel en aanvallend naar iemand toe, en daarbij soms totaal het topic uit het oog verliezen. Eindeloos doorzeuren of iets met d of dt geschreven moet worden. Iemand al snel als trol of kutwijf bestempelen. Vooral als nieuwe forummer moet je hier een plaats veroveren heb ik soms het idee. Jammer want het forum is toch juist de ideale plek om meningen van anderen te horen, advies te vragen etc. Een ander zijn mening hoeft niet de jouwe te zijn maar respect is toch het minste wat je kunt tonen?
maandag 9 februari 2009 om 17:46
maandag 9 februari 2009 om 17:47
maandag 9 februari 2009 om 17:48
quote:iry schreef op 09 februari 2009 @ 17:43:
[...]
He sterretjee!
Wel redelijk,
Maar vooral even heel zielig omdat ik de echte griep heb.
Net nu vriend in madrid zit,dus kan ook nog niet eens mijn zielige gezicht trekken voor een kopje thee.
(sleept zich nu zelf naar het thee apparaat)
En met jou?
(ff of-topic,sorry)
Ahhhh griep SUCKS!!! Beterschap!! Pff Madrid is dan wel ver weg ja...
Hang in there!
Gaat nu weer ontopic: R.E.S.P.E.C.T voor dit topic!!! Vermaak me hier erg goed haha!
[...]
He sterretjee!
Wel redelijk,
Maar vooral even heel zielig omdat ik de echte griep heb.
Net nu vriend in madrid zit,dus kan ook nog niet eens mijn zielige gezicht trekken voor een kopje thee.
(sleept zich nu zelf naar het thee apparaat)
En met jou?
(ff of-topic,sorry)
Ahhhh griep SUCKS!!! Beterschap!! Pff Madrid is dan wel ver weg ja...
Hang in there!
Gaat nu weer ontopic: R.E.S.P.E.C.T voor dit topic!!! Vermaak me hier erg goed haha!
maandag 9 februari 2009 om 17:50
maandag 9 februari 2009 om 17:57
Ach meisjes, komop slijmen komt toch regelmatig voor op het forum? Ik ben ook weleens bang om een onwijze slijmjurk te zijn. Maar ik hou er gewoon van om tegen mensen te zeggen wat ik aan hen waardeer.
Laten we Leo even als voorbeeld nemen: zij neemt mij vaak de woorden uit de mond en ik vind dat zij (bijna) altijd ontzettend geduldig, lief en warm reageert. Waarom zou je haar dat niet zeggen? En soms komt dat ietwat slijmerig over. Ik hou meer van slijmen dan van zuigen, bite me.
Laten we Leo even als voorbeeld nemen: zij neemt mij vaak de woorden uit de mond en ik vind dat zij (bijna) altijd ontzettend geduldig, lief en warm reageert. Waarom zou je haar dat niet zeggen? En soms komt dat ietwat slijmerig over. Ik hou meer van slijmen dan van zuigen, bite me.
maandag 9 februari 2009 om 17:59
quote:minny schreef op 09 februari 2009 @ 17:54:
Ik vind dit net iets te toevallig...men begint hier elkander te vertellen dat men moet leeeezen....en huppakee, daar is Yas. Net iets te toevallig, wat ik je brom! [afbeelding]
Duh, jij relnicht.
Ben net thuis van werk.
Ik heb vanmorgen op het werk nog een paar postings gedaan, maar vanmiddag was ik veuls te druk.
Want eerlijk is eerlijk, met dit soort topics (die al ontelbare keren voorbij zijn gekomen) ben ik er als de kippen bij.
Maar de tijd onbreekt me soms.
Ik vind dit net iets te toevallig...men begint hier elkander te vertellen dat men moet leeeezen....en huppakee, daar is Yas. Net iets te toevallig, wat ik je brom! [afbeelding]
Duh, jij relnicht.
Ben net thuis van werk.
Ik heb vanmorgen op het werk nog een paar postings gedaan, maar vanmiddag was ik veuls te druk.
Want eerlijk is eerlijk, met dit soort topics (die al ontelbare keren voorbij zijn gekomen) ben ik er als de kippen bij.
Maar de tijd onbreekt me soms.