Napraattopic deel 85

17-06-2017 21:40 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Op psyche worden namen en rugnummers genoemd door de reïncarnatie van glad/sap...
Welk topic?
Ik werd niet eens genoemd. :'(
Ik ook niet TAM, ik voel me echt totaal genegeerd, gepasseerd en ontkend. :'(
Ik vind het vooral heel erg sneu om te zien dat iemand zo het spoor bijster raakt.
En ik ben dol op hummus.
hebjehaarookweer schreef:
23-06-2017 07:17
En ik ben dol op hummus.
Ik ook. Vooral zelfgemaakte.
Renaissance_ schreef:
23-06-2017 06:53
Ik ook niet TAM, ik voel me echt totaal genegeerd, gepasseerd en ontkend. :'(
:there:

En mijn nick heeft ze niet eens goed :cry: Charlotteweb :facepalm:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Afbeelding
Ik vind bbq maar gedoe.
-Kittens- schreef:
23-06-2017 08:11
Ik vind bbq maar gedoe.
Voornamelijk geneuzel.
Haha, ik word genoemd. Nou ben vereerd hoor. Nooit gedacht dat ik een persoonlijkheidstoornis heb. Cool.
De TO heeft hulp nodig. Hoe kun je jezelf zo verliezen door een forum. Onvoorstelbaar.
Trauma door een permaban , een depressie door medeforummers.
Jeetje dan ben je wel erg de weg kwijt .
Fee-de-Goede schreef:
23-06-2017 08:40
Haha, ik word genoemd. Nou ben vereerd hoor. Nooit gedacht dat ik een persoonlijkheidstoornis heb. Cool.

We benne een groepje Fee!
Ik snap wel dat het je diep kan raken als je hier gedemoniseerd en daardoor verbannen wordt. Het is niet 'maar internet '. Er zijn er hier zoveel voor wie het forum belangrijk is, dus ik vind het erg flauw als er wordt gezegd dat ze het te serieus neemt.
Ik ben niet een van de drie mensen die haar 'erdoor gesleept hebben', maar ik heb wel altijd geloofd dat deze zaak idd tot buiten alle proporties is opgeblazen en dat zij idd meer slachtoffer is dan dader.

Maar wat mij nu nog het meest verbaast, is dat het bericht er nog steeds staat.
impala wijzigde dit bericht op 23-06-2017 09:03
28.22% gewijzigd
.
Star schreef:
23-06-2017 08:58
We benne een groepje Fee!
Gezellig. Enne....
Eindelijk. Ik hoor bij een groepje :heart:
Ik vind het zielig voor haar dat ze er zo mee zit. Het lijkt me dat ze hulp nodig heeft. En het lijkt me zeer verstandig dat ze niet meer op het forum komt.
impala schreef:
23-06-2017 09:00
Ik snap wel dat het je diep kan raken als je hier gedemoniseerd en verbannen wordt. Het is niet 'maar internet '. Er zijn er hier zoveel voor wie het forum belangrijk is, dus ik vind het erg flauw als er wordt gezegd dat ze het te serieus neemt.
Wat mij nog meest verbaast, is dat het er nog steeds staat.
Forum kan heel belangrijk zijn voor sommigen.
Zeker qua steun, dat kunnen ze hier ook heel goed.
Ik vind het zielig, To heeft echt hulp nodig.
MissJodiF schreef:
23-06-2017 09:03
Ik vind het zielig voor haar dat ze er zo mee zit. Het lijkt me dat ze hulp nodig heeft. En het lijkt me zeer verstandig dat ze niet meer op het forum komt.
Hulp is zeker nodig. En dat meen ik oprecht. Dit is echt niet gezond.
En bbq-en vind ik gezellig. Het vlees is meestal wat minder, maar al het andere eten erom heen maakt veel goed.
MissJodiF schreef:
23-06-2017 09:03
Eens.
Zij is geen slachtoffer. Degene die lastig valt zijn het slachtoffer. Nu moet ze weer even wat uit de doeken doen over de dame die ze heeft lastig gevallen. Dat is gewoon vervelend gedrag.

Gedrag die waarschijnlijk voorkomt uit een stoornis die zij heeft. Dat is wel zielig. Maar ze is geen slachtoffer.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 23-06-2017 09:06
23.58% gewijzigd
impala schreef:
23-06-2017 09:00
Ik snap wel dat het je diep kan raken als je hier gedemoniseerd en daardoor verbannen wordt. Het is niet 'maar internet '. Er zijn er hier zoveel voor wie het forum belangrijk is, dus ik vind het erg flauw als er wordt gezegd dat ze het te serieus neemt.
Ik ben niet een van de drie mensen die haar 'erdoor gesleept hebben', maar ik heb wel altijd geloofd dat deze zaak idd tot buiten alle proporties is opgeblazen en dat zij idd meer slachtoffer is dan dader.

Maar wat mij nu nog het meest verbaast, is dat het bericht er nog steeds staat.

Ik heb nog nooit een woord met haar gewisseld verder, dus hoe ik haar slachtoffer maak ik me een raadsel. Ok, vooruit, ik heb haar laatste nick gestaft,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven