Napraattopic deel 85
zaterdag 17 juni 2017 om 21:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 23 juni 2017 om 16:23
Ik wil best aannemen wat je zegt, maar ik ben niet zo makkelijk te overtuigen.juliaaana schreef: ↑23-06-2017 16:20Maar waar ik net op reageerde, die werden dus net zo goed heel naar benaderd door Sap.
En daarmee heeft het mi niet te maken met een heksenjacht, maar vooral bij de manier. Aan posten en reageren van Sap. En in het gesprek hier lijk jij de verantwoordelijkheid voor de manier van schrijven van Sap te leggen bij hoe anderen op haar reageerden.
Dat wilde ik met mijn vorige post dus weerleggen
Heb jij zelf zo'n pb gehad dan? Of heb je het van horen zeggen?
En vriendelijk en beschaafd is een subjectief begrip. De mensen die ik schandalig tekeer vond gaan (en niet alleen mbt tot Sap, dit is een vaker terugkerend onderwerp), wassen ook hun handen in onschuld.
.
vrijdag 23 juni 2017 om 16:31
BridgetteDubois schreef: ↑23-06-2017 13:59Ze had best mogen weten waar ik woon, hoor. Ze schrijft het daarna toch verkeerd dus geen hond die er wijs uit kan worden.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 23 juni 2017 om 16:36
Fee-de-Goede schreef: ↑23-06-2017 16:31Van mensen die wel zulke PB's hebben gehad neem je het ook niet aan. Of je reageert daar verder niet op. Je zit gewoon te zeiken om het zeiken.
vrijdag 23 juni 2017 om 16:39
Amen!Fee-de-Goede schreef: ↑23-06-2017 16:31Van mensen die wel zulke PB's hebben gehad neem je het ook niet aan. Of je reageert daar verder niet op. Je zit gewoon te zeiken om het zeiken.
vrijdag 23 juni 2017 om 16:48
Dat was toch ook niet echt zo!?
vrijdag 23 juni 2017 om 16:51
Nee hoor, dat was een complot
vrijdag 23 juni 2017 om 17:04
Arme jij
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 23 juni 2017 om 17:08
-Puss-in-Bootz- schreef: ↑23-06-2017 15:08Damn.. waar halen jullie de tijd -en vooral de zin- vandaan om zoveel energie te steken in die mafklapper en haar bezeten volgelingen?
Ik heb gewinkeld en geluncht met een vriendin was gezellig. En toen ik terug kwam dacht ik, ik ga even bijlezen staan er vele pagina's over dat mens.
vrijdag 23 juni 2017 om 17:15
vrijdag 23 juni 2017 om 17:16
BridgetteDubois schreef: ↑23-06-2017 17:15Zeg dat je door je oogkleppen, ergens keihard tegenaan geknald bent en nu 2 dikke blauwe ogen en een hersenschudding hebt. En dus thuis moet blijven.
vrijdag 23 juni 2017 om 17:23
Alweer zo scherp.
vrijdag 23 juni 2017 om 17:28
Gadver. Dat 020 wordt gemaakt van dat grachtenwater daar, waar iedereen in piest en er worden duizenden suikerklontjes ingedaan.
Als ik ergens ben waar alleen 020 bier is, drink ik water.
Wat natuurlijk hier in de regio niet voorkomt.
vrijdag 23 juni 2017 om 17:29
Jij hebt helemaal niet gedoucht net hè, geef maar toe...
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
vrijdag 23 juni 2017 om 17:39
Dat kan. Dat kan heel best kunnen.juliaaana schreef: ↑23-06-2017 15:12Ik ben voornamelijk meelezer. Doch ook in 1 topic Sap aangesproken op een vriendelijke wijze. Omdat hetgeen ze schreef feitelijk niet klopte en ook schadelijk was voor de (kwetsbare) TO. Ik werd volledig en op een nare wijze afgebrand en uitgescholden door Sap.
Toevallig waren een aantal mensen het met mij eens en daar kwam de volgende lading shit.
Ik opereer niet in groepjes en het is mijn vak om gepeste mensen te helpen en dus niet zelf aan het pesten.
Als hulpverlener zag ik veel signalen bij Sap die niet klopten en ook zorgelijk waren. Desalniettemin was haar gedrag buiten proportioneel onprettig en vaak ook potentieel schadelijk voor de ontvanger.
Ca. Mei-juni vorig jaar?
Ik lees ook wel eens wat onaardigs van deze of gene.
De ene keer wordt een TO kwetsbaar gevonden, een prooi voor onjuiste adviezen gevende forummers, waartoe jezelf dan natuurlijk niet behoort. Een andere keer wordt een TO als trol gezien en wordt er de draak mee gestoken.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
vrijdag 23 juni 2017 om 17:48
Heb je wel door dat je aan het zuigen bent? Je haalt een onderwerp naar boven waar al een tijdje niet meer over gesproken werd hier.impala schreef: ↑23-06-2017 17:48Ik lees nu dit van juliaana:
"Toevallig waren een aantal mensen het met mij eens en daar kwam de volgende lading shit. "
Dat was niet toevallig hoor. Dat was de meute, die weer bloed rook.
En dat Sap toen heftig reageerde, kwam ongetwijfeld doordat de hele affaire al lang gaande was en ze wéér collectief afgefakkeld werd. Dan reageer je zelf ook wat minder geduldig en vriendelijk. Ik weet 100% zeker dat Sap daar zelf niet mee begonnen is.