Stamcafe XXXI
zaterdag 24 juni 2017 om 09:04
Ja joh veel te laat. Daarom wilde ik eigenlijk in eerste instantie niet gaan maar heb me weer eens over laten halen. Ben gelukkig niet brak maar gewoon moe. Nou ja om 16.00 ben ik thuis dan kan ik even dutten voor we uit eten gaan en daarna op tijd naar bed.
zaterdag 24 juni 2017 om 10:50
Was vanochtend om half 7 al wakker
geen idee waarom. Maar al wel productief geweest en nu op weg naar een vriendin voor een wandeling van 14 km... althans dat was het plan. Het regent harder dan verwacht dus misschien zo maar even overleggen voor een alternatief.
Zwaai naar iedereen!
Zwaai naar iedereen!
The owls are not what they seem
zaterdag 24 juni 2017 om 11:22
Bijlezen is zo verwarrend tegenwoordig.
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 24 juni 2017 om 11:46
Je bent voorgekropen
zaterdag 24 juni 2017 om 12:17
.
Ik had nog een restje kippenragout van gisteren en een restje groentenroerbak van donderdag. Dat heb ik bij elkaar gegooid met nog een half litertje heet water en een bouillontablet, dat wordt een heerlijk soepje. Kan bijna niet wachten tot het heet is.
zaterdag 24 juni 2017 om 14:22
Verhip, ik heb al even geleden rood fruit uit de diepvries gehaald voor door mijn Griekse yoghurt
zaterdag 24 juni 2017 om 17:44
Goedemiddag Stammers. Tijd voor een borrel, of eh een glas wijn. Gezooid in de berging. En die is nu opgeruimd en ook weer spinvrij. En eigenlijk is het geen berging meer maar het winkeltje van man. Die zit nu in aanbidding te kijken naar al zijn speakersets die mooi in de stellingkasten op typenummer en productiejaar staan.
Wij eten meatball spaghetti: Een beetje van Jamie en een beetje van mij. De saus staat te pruttelen en de balletje zijn klaar om gebakken te worden. Beetje kaas erover en salade met balsamico erbij. Lekker!
Wij eten meatball spaghetti: Een beetje van Jamie en een beetje van mij. De saus staat te pruttelen en de balletje zijn klaar om gebakken te worden. Beetje kaas erover en salade met balsamico erbij. Lekker!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 24 juni 2017 om 20:34
Door drukte en/of weers-schommelingen (is dat een woord?) een beetje gammel en mijn weekendplannen gewijzigd.
Had een theaterkaartje en nu heeft iemand anders dat in gebruik. Voordeel is dat ik nu niet meer hoef na te denken over een verjaardagskado voor diegene. Elk nadeel.........
Ga ik dadelijk weer eens kijken of ik mijn aandacht kan houden bij 52weken26boeken.
Had een theaterkaartje en nu heeft iemand anders dat in gebruik. Voordeel is dat ik nu niet meer hoef na te denken over een verjaardagskado voor diegene. Elk nadeel.........
Ga ik dadelijk weer eens kijken of ik mijn aandacht kan houden bij 52weken26boeken.
zondag 25 juni 2017 om 11:20
Mochten er mensen zijn die mee willen schrijven op een alternatief voor dit buggerdebug forum:
Veel forummers gaan hier heen:
https://schaduwviva.forum2go.nl/
Veel forummers gaan hier heen:
https://schaduwviva.forum2go.nl/