Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 26 juni 2017 om 14:03
aanstaande oef ik las alleenstaandeLady_Voldemort schreef: ↑26-06-2017 13:56Bewuste aanstaande moeder stond er. Ze is dus in elk geval niet bewusteloos, dat geeft de burger alweer moed.
anoniem_320683 wijzigde dit bericht op 26-06-2017 14:06
2.50% gewijzigd
maandag 26 juni 2017 om 14:06
maandag 26 juni 2017 om 14:06
Bij mij is de cooler zoals gewoonlijk leeg
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 26 juni 2017 om 14:09
dank voor de link.
maandag 26 juni 2017 om 14:13
Godallemachtig, dat geloof je toch niet? Wel jarenlang roken (zelfs als je al pril zwanger bent), maar niet willen vaccineren omdat er schadelijke stoffen in zouden zitten? Nee, die sigaretten zijn goed voor je.
maandag 26 juni 2017 om 14:19
maandag 26 juni 2017 om 14:27
Omdat de lijst actieve topics niet zo lang is en die regelmatig halfvol staat met zwangertopics, die mij totaal niet interesseren. Met name de kletsgroepjes zijn behoorlijk actief, staan dus steeds in de lijstjes, en het zijn er vrij veel...
maandag 26 juni 2017 om 14:37
Laten we het hopen.LadyMadonna schreef: ↑26-06-2017 14:34Ik geloof er niks van dat die pippi langstrumpf zwanger is. Die heeft gewoon mooie linkjes te delen.
maandag 26 juni 2017 om 14:41
Ahh zooo, ik snap hem!
maandag 26 juni 2017 om 15:00
maandag 26 juni 2017 om 15:04
Hee, dat is gek. Bij de gewijzigde post staat ook Fiiee:
"fiiee wijzigde dit bericht op 26-06-2017 14:55
88.24% gewijzigd "
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
maandag 26 juni 2017 om 15:06
Wat een gedoe hier op de vroege ochtend weer. En wat een onterechte ban voor Solo.
Over het lang uitblijven van de permaban van Laveloos gisteren: zou het niet gewoon zo zijn dat alleen de oppermod die mag uitdelen en dat die er op zondag niet is?
Over het lang uitblijven van de permaban van Laveloos gisteren: zou het niet gewoon zo zijn dat alleen de oppermod die mag uitdelen en dat die er op zondag niet is?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
maandag 26 juni 2017 om 15:07
maandag 26 juni 2017 om 15:15
Ja uitkijken hoor.blijfgewoonbianca schreef: ↑26-06-2017 14:54Pas nou een beetje op met wat en hoe je het zegt, meiden.
De loepfunctie gaat binnenkort weer werken.
Het blijft geen feest he.
maandag 26 juni 2017 om 15:24
Je kunt de mods laten wissen tot zij en jij een ons wegen, een reputatie wis je niet meer. Had je anders moeten handelen toen dat gevraagd werd.impala schreef: ↑26-06-2017 11:21Bij nader inzien heb ik de posts waarin word gezegd dat ik prive info heb verspreid wel gestaft en gevraagd deze te verwijderen.
Ik weet hoe het hier werkt en hoe dit soort opmerkingen een eigen leven gaan leiden.
Ik wens niet beschuldigd te worden van stalken of het verspreiden van prive info. Ik vind dat beschadigend en dat kan mij eindeloos gaan achtervolgen. Ik wil niet te boek staan als een onbetrouwbaar persoon.
Tot mijn verassing zag ik dat een aantal posts al gestaft was![]()
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.