Op naar de NIPT...

29-05-2017 21:54 3318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg van "Slechte uitslag combinatietest". zwanger/slechte-uitslag-combinatietest/ ... #p22759353

Bij het starten van dit topic was ik voor de derde keer zwanger, maar helaas is dit wederom niet goed afgelopen. De eerste echo in juni '17 was al meteen niet goed: een missed abortion bij 6 weken.
We hadden hierna nog maar 1 embryo over. Helaas heeft in augustus '17 ons laatste embryo het ontdooien niet overleefd.

We moesten dus weer van voor af aan beginnen met een nieuwe ICSI poging. In september '17 is deze nieuwe poging van start gegaan. Op dag drie na de punctie werd een achtcellig embryo teruggeplaatst, op dag vier werden 3 embryo's ingevroren. Bij eerste terugplaatsing was ik wéér zwanger en de eerste echo was goed, maar bij de tweede echo in december '17 was er geen hartactiviteit meer. Miskraam nummer vier, het vruchtje was gestopt met groeien bij ruim 9 weken.

In maart '18 heb ik een nieuwe terugplaatsing gehad. Helaas is er bij het ontdooien een van de drie cryo's verloren gegaan, maar de tweede heeft het gelukkig wel gehaald. Nu dus nog maar één cryo in de vriezer over. Wonder boven wonder was het met deze terugplaatsing alweer raak.
De eerste echo's (6w6d, 7w5d, 8w4d, 10w4d, 11w3d) waren steeds goed, en na wekenlange spanning bleek de NIPT helemaal in orde! Een uitgebreide echo bij 14 weken liet een prachtig kindje zien, zonder zichtbare bijzonderheden. Bij 15w6d een pretecho met geslachtsbepaling laten doen... een meisje! Ook de 20-weken echo was goed. We kunnen nu eindelijk terug naar de normale zorg bij de verloskundige. Eindelijk wordt het nu een normale zwangerschap...

Poll: Wanneer komt flipbaby?
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?p ... 1&sort=prc

:cheer2: Hoera, ze is er!! :cheer2:
flipje2 wijzigde dit bericht op 28-11-2018 05:37
95.11% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Dat klinkt niet positief Flipje..... bij welke termijn past 5 mm?
Hele dikke knuffel want wat een rotweek en nog meer onzekerheid ga je tegemoet.
:hug: :redrose: :hug: :redrose: :hug:
Hè get, niet wat je wil horen en zien.
Voor wat het waard is.. ik had een echo met 9 weken met daarop wel een kloppend hartje maar veel te klein. Ik moest me voorbereiden op een miskraam. 2 Weken later nog een echo en een kindje wat ineens voldeed aan de groei met 11 weken, compleet met armpjes en benen. Heel eigenaardig maar is nu een vrolijke knul van 11! :hug:
vrouw toch :hug: niet het nieuws waar jij (en wij voor jou) op hoopte :hug:

ellendig traject en ellendige onzekerheid! :(
ooo flip shit zeg!! nou hoop op een wonder! hele dikke knuffel lieverd :hug:
Och Flipje toch :(
:hug:
Ooh nee Flip, wat ongelooflijk rot. Ik ben er helemaal naar van.
Dit kan gewoon niet :'( .
Wat ze nu zien past bij net aan 6 weken, ik zou al 7w4d moeten zijn. Dus ruim 1,5 week verschil.
Dat kan eigenlijk niet bij een cryo tp, het embryo liep toen op schema.

Zwangerschapstest was ook al positief op 11dpo, dus een late innesteling is het niet geweest.

Het ziet er helemaal niet hoopvol uit.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Ah nee flipje wat een domper :| Ik hoop zo ontzettend op een trage start met goede afloop. Het is jullie zo gegund :hug:
Well, that didn't work.

~An Autobiography~
:'( Echt... dit moet zo zwaar voor je zijn...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Oh jemig Flip :( Ik had zoveel goeds voor je gehoopt :hug:
Dank voor de aanvullende info Flipje.
Het klinkt erg als mijn vorige zwangerschap waar met 7w+3d ook een vruchtje was te zien van net 6w+1d, deze zwangerschap is uitgemond in een miskraam. Op deze termijn zoveel verschil is helaas vaak geen goed teken.
Maar ondertussen zijn de wonderen niet de wereld uit en hoop ik heel hard voor jullie dat het bij jullie heel anders uitpakt en er volgende week opeens een heel ander beeld te zien is met een vruchtje dat nagenoeg op schema loopt.

Voor nu heel heel veel sterkte voor jou en Flipman..... :hug: :hug: :hug:
Ach nee toch. Wat een onzekerheid weer. Ik weet niet wat ik moet zeggen. :hug:
Ik ben een stille meelezer. Ben nu stil van hetgeen jullie te horen hebben gekregen. Het is jullie zo gegund.
:rose: :hug:
Waar houdt het nou eens op voor je Flip :cry: Gadverdamme :nope:
Ow nee Flip :cry:
Heel veel sterkte! :hug:
Ach flip toch :hug: ongelooflijk dit. Wat een shitzooi.
ahh nee Flip :hug: hoeveel kunnen jullie hebben.. :nooo: Wat verdrietig en voor nu nog een onzekerheid.
Call it magic, Call it true, I call it magic, When i'm with you !
Wat k*t weer! :hug:
flipje2 schreef:
26-06-2017 15:05
Vruchtje was 5 mm (in plaats van 14 mm) en geen hartactie te zien.

Volgende week terug.
He verdomme Flip :cry: :cry: (6)
Lieve Flip wat een tegenvaller weer!
Stille meelezer hier....jeetje, wat balen joh! Hopelijk valt het op één of andere manier mee en is alles toch goed :hug:
Jeeeeeetje Flipje toch.... het lot moet jullie wel hebben zeg...

Ik heb er geen woorden voor.
Enorm veel sterkte en kracht :hug:
Lieve Flip, wat een kakbericht, niet waar iedereen op hoopte! Heeeeel veel sterkte komende week, maar duimen voor een wonder! Denk aan je XX
oneee!! Wat een naar bericht! :hug: :hug:
Jemig Flip, wat een rot bericht. Weer die onzekerheid. Sterkte voor jou en je man :hug:
“The snow doesn't give a soft white damn whom it touches.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven