Stamcafe XXXI
dinsdag 27 juni 2017 om 10:44
Dit idd.Hunniebunnie schreef: ↑27-06-2017 10:39Morning y'all!
Ik heb dit forum nauwelijks onder de knie, dus ik begin niet eens aan schaduwtoestanden!Alhoewel....zit heerlijk in de schaduw met koffie, terwijl verzorgpaard lekker in de zon staat te soezen![]()
Oh wat heerlijk voor je paard! Genietse!
Prrrr, mauw miawwwww.
dinsdag 27 juni 2017 om 10:47
Moggeh. Ik ben met een werkklus bezig waar ik tussendoor steeds even moet wachten. Dus ik hang hier op het forum. Helaas zijn sommige van mijn standaardtopics nu even helemaal niet gezellig, al dagen niet, eigenlijk
Hier wel gelukkig.
Aza, hoe lang moet poes de kap op? Heeft ze er veel last van?
Hier wel gelukkig.
Aza, hoe lang moet poes de kap op? Heeft ze er veel last van?
The owls are not what they seem
dinsdag 27 juni 2017 om 10:48
Ben 5 dagen vrij (Ik moet mijn vakantiedagen opnemen anders gaan ze vervallen dus deze maand en volgende maand werk ik niet zoveel)
Vanavond gaan we vieren dat zoon zijn diploma heeft gehaald, we gaan uit eten (Thais) en dan een bioscoopje pakken.
Volgende week is de diploma-uitreiking dan gaan we ook uit eten met familie.
Zin in! (Hou van eten
)
Vanavond gaan we vieren dat zoon zijn diploma heeft gehaald, we gaan uit eten (Thais) en dan een bioscoopje pakken.
Volgende week is de diploma-uitreiking dan gaan we ook uit eten met familie.
Zin in! (Hou van eten
Prrrr, mauw miawwwww.
dinsdag 27 juni 2017 om 10:54
Aah...Hunniebunnie schreef: ↑27-06-2017 10:50Heeelijk toch, JI?
Ik heb gisteren hapje gegeten met twee vriendinnen op ons stadsstrandje. Bij één gaat het helemaal niet goed thuis (ik coach haar dochter) en ze moest even haar hart luchten...
Prrrr, mauw miawwwww.
dinsdag 27 juni 2017 om 10:57
Goed vooruitzicht Jane! Ik ga waarschijnlijk vrijdag én zaterdag uit eten, nu al zin in! Vrijdag met meneer L omdat hij zijn opleiding dan heeft afgerond en zaterdag met vrienden. Niet goed voor de lijn, wel superfijn!
Ik hou ook van eten
(en drinken)
Ik hou ook van eten
ladyl0101 wijzigde dit bericht op 27-06-2017 11:00
9.13% gewijzigd
The owls are not what they seem
dinsdag 27 juni 2017 om 11:15
dinsdag 27 juni 2017 om 11:20