Stamcafe XXXI

08-06-2017 22:50 3007 berichten
Van Hawaii naar de Grand Canyon. Een grote stap op de kaart een kleine voor de Stammers. Ofzoiets. :)

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 23:03
49.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Even samen met mijn katten een siëta doen... :sleep:
Prrrr, mauw miawwwww.
Slaap lekker Jane.

Ik ben nog even op kantoor. Heb alleen even niks te doen.
Dus ik kijk naar de auto's.
Azarole schreef:
27-06-2017 14:32
PB even X-D
Moet ik naar Prada PB-en bedoel je? :proud:
Prrrr, mauw miawwwww.
Azarole schreef:
27-06-2017 14:36
Slaap lekker Jane.

Ik ben nog even op kantoor. Heb alleen even niks te doen.
Dus ik kijk naar de auto's.

Dank je, ik ben nu echt WHegggggg.

Succes met naar auto's kieken! :lips:
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
27-06-2017 14:40
Moet ik naar Prada PB-en bedoel je? :proud:
Nee, naar mij. dan weet ik waarom je gefrustreerd bent. Dan ben je het kwijt.
Lol.
Sjoerd verdwaald nog wel eens in de bermudadriehoek, dus dan is JI het kwijt en weet Aza nog niks :bonk:
Daarom X-D
Zo ik ben behoorlijk moe, het was iets drukker dan ik eigenlijk verwacht had voor vandaag. Nu even was ophangen en eten maken en verder doe ik niks.
Ben natuurlijk ook nog moe van zondag.
Zaterdag gaan we 1 dagje en misschien een nachtje naar zee. Ff Uitwaaien.
O wat fijn! Meneer L bleek eerder thuis te zijn en hij is nu fijn aan het koken! En ik mag op de bank forummen :loveys:
The owls are not what they seem
LadyL0101 schreef:
27-06-2017 18:32
O wat fijn! Meneer L bleek eerder thuis te zijn en hij is nu fijn aan het koken! En ik mag op de bank forummen :loveys:
Wat fijn!
Jane-Ice schreef:
27-06-2017 10:48
Ben 5 dagen vrij (Ik moet mijn vakantiedagen opnemen anders gaan ze vervallen dus deze maand en volgende maand werk ik niet zoveel)

Vanavond gaan we vieren dat zoon zijn diploma heeft gehaald, we gaan uit eten (Thais) en dan een bioscoopje pakken.
Volgende week is de diploma-uitreiking dan gaan we ook uit eten met familie.
Zin in! (Hou van eten :$ )
Gefeliciteerd en lekker hoor Thais eten!
Hier was man ook vrij en heeft gekookt. Kalfsworstjes met appelmoes en aardappellen. Beetje babyvoer vind ik altijd, maar wel lekker. Manman wat ben ik moe! Geen idee hoe dat komt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
ik ben erg goed in d-t en tikfouten momenteel. Toch handig dat forummen iets anders is dan teksten maken voor studie en werk.... :$

Iemand zin om mijn verkoudheid over te nemen?

Rijst en ei en wortel hier.
Sorry Watervrouw, maar die verkoudheid mag je houden. Ik wil je wel beterschap wensen.
Watervrouw: het broertje van jouw verkoudheid is hier komen logeren. Zit plots te snotteren en hoesten en zie er 100 jaar oud uit. Dat verklaart meteen waarom ik me al de hele dag zo slap en moe voel.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Beterschap Watervrouw en Oudblond! Ik blijf even uit de buurt, sorry...
Beterschap dames! Verschillende collega's van mij hoesten en proesten ook flink dus ik hoop dat het mij bespaard blijft.

Welterusten.
Mogge.
Je verkoudheid mag je houden watervrouw (maar beterschap). De mijne is nog steeds niet weg (wel minder) en laat mij elke dag uitgeput achter.
En ik moet maar door. Vandaag ook al zo'n belachelijk drukke dag terwijl ik alleen maar aan mijn bed kan denken.

O, jij ook beterschap Blond.

Zonder die verkoudheid gaat alles ok hier hoor!
Om positief af te sluiten.

Fijne dag vandaag!
Goedemorgen!
Bleh hoofdpijn en echt geen zin om te gaan werken daardoor. :|
Dolfje :hug:
Mogge...

:hug: Dolfje.
Bonjour Stammers. Ik hou me even buiten als dat ban-gedoe. (Ik weet geeneens hoe dat werkt... :-$).
Blondie, ik begrijp je wat betreft dat commentaar op je werk. Heb ik ook nogal es meegemaakt. Het rotte van communicatie is dat iedereen denkt dat 'ie weet wat dat inhoudt en zich ermee bemoeit. Is 'ie inmiddels al wat afgekoeld?

Mijn nek doet weer stom. Het ging iets beter na de 'dry needling'-sessie van anderhalve week geleden. Maar na maandag - gewerkt en toen dat etentje tot (te) laat - doet het weer pijn. Gisteren heeft de fysio er weer wat naalden in geprikt, maar dat fijne effect van vorige keer blijft tot nu toe uit. En buiten is het saai en grijs. Bah...

Maar dochter heeft gistermiddag heerlijk gereden op haar leasepony (ze heeft van mij een bitloos hoofdstel gekregen, ik wil geen ijzers meer tussen die kaken, totaal onnodig) en dat ging fijn en daar werd ik vrolijker van.

En hunniehusbie en ik gaan volgende week naar een film met Cathérine Deneuve. Vroege voorstelling, dus dan kunnen de kinderen zichzelf in bed leggen, net voordat we komen. Daar vind ik ze oud genoeg voor en dat is eerder ook al eens helemaal goed gegaan. Dat vind ik dan ook wel weer leuk aan deze leeftijd!

Hondje moet zo naar de DA: nieuwe pillen, vaccinatie en even laten nakijken. Soms denk ik 'ze haalt de zomervakantie niet meer en dat is misschien maar beter ook', maar daarna komt ze ineens weer fit(ter) en vrolijk over. Lastig hoor... Ik moet er niet aan denken dat ze er straks niet meer is, maar ik wil echt zeker weten dat het nog leuk voor haar is. En met 17 jaar heeft ze het gelukkig al een lang en vrolijk leven achter zich. Maar toch... :(
Hello! Beterschap voor alke verkouden stammers en voor het hondje van hunnie...

Samenvatting van mijn dag: wat huisgehouden, naar mijn geboortedorp gereden, bijgepraat met twee lieve nichten en een tante, boodschappen en administratie voor moeders gedaan, weer naar huis gereden. Me geergerd aan de vernieuwde appie-app, boodschappen gedaan en me nog meer geergerd aan de vernieuwde appie-app want mijn boodschappenlijst was dus gewoon weer leeg toen ik in de winkel stond o_o . Naar appie getwitterd en gefacebooked zonder reactie. Appie-app van mn telefoon gegooid. Vergeten boodschappen in een nieuwe boidschappenlijst gezet. Zucht.

En nu ga ik koken, een wrap-recept met kip. Van de appie, jawel, want dat had ik nou eenmaal bedacht. Maar de ingrediënten komen van de concurrent, dat zal ze leren!
Hier zit tegenwoordig een concurrent van de appie (of eigenlijk concurrent nr 3 :bonk: , genoeg markt voor blijkbaar). Maar vergelijkend warenonderzoekje valt in het voordeel uit van de Ap. Apps van supermarkten doe ik niet aan dat dan weer niet.

Morgen eens iedereen aansteken op kantoor, kijken hoe snel ik weer thuis mag werken.. De gewone huismerktissues waren op, ga de met-balsem-versie uittesten.
Ik ga ijverig door met less-waste-challenge dus de pakjes zakdoeken werden het niet. En zwart-witjes ipv per-stuk-verpakte-anti-flux.

De concentratie voor 26-boeken-52-weken is even weg, komt wel weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven