Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 29 juni 2017 om 14:58
Nee joh!! Napraat was er veel eerder! Niet deze sessie, maar toch.GenieInABottle schreef: ↑29-06-2017 14:53Was dat napraat? Ik weet wel nog dat brandende vragen ook ooit zo hard ging. En ergens beschouw ik dat als voorloper van de napraat![]()
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 29 juni 2017 om 14:59
Het ging nog steeds niet over jou.
Is het heel lastig om dan te zeggen: O, oeps, ik dacht echt dat het over mij ging... nou ja, beschouw mijn getier erover dan maar als niet geplaatst.
?
donderdag 29 juni 2017 om 14:59
Ik vind ook wel eens wat serieus vervelend en zeg daar wel eens iets van. Dat wordt dan ook niet gepikt, daar heb ik dan maar mee te dealen.doornroosje9 schreef: ↑29-06-2017 14:47
Ik heb er persoonlijk niet zoveel 'last' van, maar ik kan me voorstellen dat als serieus vervelend kan worden ervaren.
Of zorgen dat ik er gemak van krijg. Ik hoef niet alles te bewonderen, niet te begrijpen, niet te respecteren, maar heb wel veel te accepteren. Soms graag, soms met gelatenheid.
Als ik nergens meer wat aan of van vind, ga 'k wel op een onbewoond eiland zitten.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
donderdag 29 juni 2017 om 15:02
En aangezien je een grote meid bent, kun je dat vast zelf doen.
En zoals ik al zei: het maakt niet uit welke post het is, in jouw wereld is het niet zo. Dus waarom zou ik überhaupt die moeite doen? Ik lees deze post van jou nu gewoon als drammen en waarschijnlijk reageer je hier weer op met eenzelfde oneliner. En vooral heerlijk dat jij mensen heel makkelijk weg zet als leugenaar met je boekje der onwaarheden en dan vindt dat je heel netjes forumt. Is niet erg hoor, ik hou er wel van als mensen mij gebruiken om het zichzelf heel moeilijk te maken.
Dus draai het eens om: lees gewoon eens je eigen posts terug en de mijne, daar heb ik het een paar keer in aangegeven. En als het niet helder is, dan hoef je maar een paar andere reacties op jouw posts te lezen, daar staat het nog duidelijker in.
Succes!
donderdag 29 juni 2017 om 15:02
Niet dat ik mij herinner, als het langer dan een maand of tien geleden is was ik er sowieso niet bij.
donderdag 29 juni 2017 om 15:08
Ja, inhoud hetzelfde. En de brandende geslachten hadden een deurbeleid, hier niet.GenieInABottle schreef: ↑29-06-2017 15:05Bedoel je dat er eerst ook een reeks was met de titel 'napraat' maar dat de inhoud zeg maar ietsiepietsie anders was?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 29 juni 2017 om 15:10
simbalabimba schreef: ↑29-06-2017 14:54Net als jij ( neem ik aan) heb ik lang niet alle topics op Actueel - helemaal gelezen. Maar ik schat zo in dat er op deze topics geen discriminerende en racistische posts zijn geplaatst:
actueel/prikactie-onderwijs-niet-noemen ... ges/385259
actueel/nieuw-donor-plan/list_messages/343893
actueel/het-niveau-van-onze-rechtsstaat ... ges/385306
actueel/wie-gaat-er-nog-naar-de-hema/li ... ges/252513
actueel/bosbranden-portugal/list_messages/384606
Nee ik ben niet tot tien gegaan.
Misschien reageer je erop en misschien lees ik dat. Als ik niet terug reageer, denk dan niet dat ik je negeer of niks wil zeggen, maar misschien valt een evt, reactie buiten het reageertijdsbestek.
![]()
Maar voor de rest, daar gaat het dus al mis he lieve Simba.
En het zijn geen 10 topics én je schat zo in dat daar niets in staat, ik denk zo maar dat dat vies tegen kan vallen. En ergens heb ik nu het vermoeden dat we beiden niet genegen zijn om het te gaan uitpluizen.
Middenweggetje???
donderdag 29 juni 2017 om 15:20
Je bedoeld omdat het netjes omschreven is is het niet laag?GenieInABottle schreef: ↑29-06-2017 14:08En wat is hier laag aan? Netjes omschreven hoor.
Jij bent van mening dat Impala niets verkeerd gedaan heeft, anderen zijn het niet met jou eens.
Dus als ik precies dat zelfde rijtje verwijten wat FV aan Impala schrijft aan jou zou schrijven zou jij dan niet zwaar beledigd zijn omdat het netjes omschreven is? Bewijs dan maar eens dat het niet waar is want er zijn vast nog 'anderen' die dan ook ja knikken. Ik vind het laag omdat Impala een van de neutraalste eerlijkste forumsters is en ook altijd correct.
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 29 juni 2017 om 15:28
Dank je miss. Maar alleen al omdat jij het zegt, wordt het niet geloofd. In tegendeel zelfs, er wordt het omgekeerde van gemaakt.missie_m schreef: ↑29-06-2017 15:20Je bedoeld omdat het netjes omschreven is is het niet laag?
Dus als ik precies dat zelfde rijtje verwijten wat FV aan Impala schrijft aan jou zou schrijven zou jij dan niet zwaar beledigd zijn omdat het netjes omschreven is? Bewijs dan maar eens dat het niet waar is want er zijn vast nog 'anderen' die dan ook ja knikken. Ik vind het laag omdat Impala een van de neutraalste eerlijkste forumsters is en ook altijd correct.
Ik waardeer het evengoed hoor ! En insgelijks. Ja soms is het vele quoten wel irritant. Maar honderd keer liever dát, dan leugens verkondigen en mensen kwaadaardig afzeiken. En daar kun je jou nooit op betrappen.
.
donderdag 29 juni 2017 om 15:38
Nee, dat is niet wat ik bedoel.missie_m schreef: ↑29-06-2017 15:20Je bedoeld omdat het netjes omschreven is is het niet laag?
Nee, dat zou ik idd niet pissed zijn. Én ik heb er geen moeite mee als men mij aanspreekt op hetgene dat ik hier neerplemp én ik heb zelfreflectie én boven alles doe ik al die dingen niet die in dat rijtje staan (tenminste niet die ik me nu zo kan herinneren), dus ik krijg niet zo'n post. En als ik het goed herinner (nog steeds te lui om terug te zoeken): er is zelfs aangeboden om bewijs aan te leveren.
Dat jij leest wat jij leest wil niet zeggen dat dat daar ook staat. Ik kan me wel indenken dat als bovenstaande jouw mening over Impala is, en de manier waarop er met / tegen / over en door jou wordt gecommuniceerd dat dit wel de manier is waarop jij het leest. Zowel haar post (van FV) als die van mij. En ik schat zo maar in dat door jouw beeld (neutraal en rechtvaardig en correct) je haar posts leest zoals jij die leest.
Laten we het er maar op houden dat mijn wereld- en mensbeeld iets anders uitziet dan de jouwe.
Zit me nu te bedenken waneer ik voor het laatst diep beledigd was... volgens mij toen ik 5 was en niet naar de kroeg mocht met mijn opa en al mijn neven wel. Toen heb ik maar besloten dat beledigd voelen een naar iets is, dus dat doe ik maar niet meer. Misschien een tip voor jou?
donderdag 29 juni 2017 om 15:48
Op het gevaar af dat ik nu voortaan ook op de 'fout'-lijst sta (als ik daar al niet stond, want Actueel-pijlerposter en dan ben je per definitie verdacht): ik weet dat het hier napraat heet, maar elkaar kippekoppenloos napraten zonder het zelf gelezen te hebben is echt funest voor de sfeer en de gelijkwaardigheid. Zo komen ook de verdachtmakingen in de wereld dat er alleen maar racisten op de Actueelpijler zitten, dat er massaal via privéberichten wordt gescholden, gestalkt en weetikveelmeer (dat was er eentje toch en die is geband), dat iedereen daar met luchtbuksen op bootvluchtelingen wil schieten (wederom 1 forummer en die is er volgens mij ook niet meer) en dat héél veel forummers op 'foute' posts met bloemetjes en plusjes reageren. En oh, als ze dat niet massaal afkeuren, ben je ook verdacht (terwijl het soms een kwestie van negeren is, of gewoonweg niet gezien).
Ik ben echt voor afschaffen van dit topic, want er wordt hier ontzettend gestookt.
Ik ben echt voor afschaffen van dit topic, want er wordt hier ontzettend gestookt.
donderdag 29 juni 2017 om 15:51
Renaissance_ schreef: ↑29-06-2017 15:03Oh, ik dacht dat ik je van toen kende, aan je ava's te zien. My bad.
donderdag 29 juni 2017 om 15:52
Ik ook. En dan kun je wel zeggen: moet je hier niet meer komen. Maar moet je al die valse beschuldigingen dan maar over je kant laten gaan? Wie zwijgt stemt in he. En voor je het weet gaat het allemaal een heel eigen leven leiden.nessemeisje schreef: ↑29-06-2017 15:48
En ja dat geldt ook voor Actueel-posters. En het bashen van heel Actueel in het algemeen.
impala wijzigde dit bericht op 29-06-2017 15:53
7.49% gewijzigd
.
donderdag 29 juni 2017 om 15:52
donderdag 29 juni 2017 om 15:54
Ja maar veel eerder al. dat was niet direct nav de discussie met Alinea.
Wat zij verkeerd zou hebben gezegd, val in het niet bij andere posts hier.
impala wijzigde dit bericht op 29-06-2017 15:57
19.53% gewijzigd
.
donderdag 29 juni 2017 om 15:56
Nee hoor MoirenPhae en Jonari hebben ook een ban.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 29 juni 2017 om 15:56
nessemeisje schreef: ↑29-06-2017 15:48Op het gevaar af dat ik nu voortaan ook op de 'fout'-lijst sta (als ik daar al niet stond, want Actueel-pijlerposter en dan ben je per definitie verdacht): ik weet dat het hier napraat heet, maar elkaar kippekoppenloos napraten zonder het zelf gelezen te hebben is echt funest voor de sfeer en de gelijkwaardigheid. Zo komen ook de verdachtmakingen in de wereld dat er alleen maar racisten op de Actueelpijler zitten, dat er massaal via privéberichten wordt gescholden, gestalkt en weetikveelmeer (dat was er eentje toch en die is geband), dat iedereen daar met luchtbuksen op bootvluchtelingen wil schieten (wederom 1 forummer en die is er volgens mij ook niet meer) en dat héél veel forummers op 'foute' posts met bloemetjes en plusjes reageren. En oh, als ze dat niet massaal afkeuren, ben je ook verdacht (terwijl het soms een kwestie van negeren is, of gewoonweg niet gezien).
Tuurlijk joh, niemand op Actueel heeft ooit iets gedaan. Niemand is een racist, het zijn altijd de anderen, en die worden alleen maar een racist genoemd door wegkijkende gutmenschen of door importnederlanders want die snappen er helemaal niks van.
Het is allemaal één groot complot om de bezorgde witte Nederlander een slechte naam te bezorgen.
anoniem_317725 wijzigde dit bericht op 29-06-2017 15:57
0.32% gewijzigd