Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

dinsdag 11 september 2007 om 13:45
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22
Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
dinsdag 10 februari 2009 om 13:25
dinsdag 10 februari 2009 om 13:53
oh, summertje, valt het zwaar (alsof een bevalling ook mee kan vallen maar goed).. hopelijk schiet het allemaal op en heb je heel snel je meisje in je armen!
hier net voor het eerst een echt lachje van S gekregen heb gewoon zitten huilen... eerst trok ie af en toe een mondhoek en nu zat ie op schoot en lachtte hij!! ben zo trots op mijn mannetje! nu ligt ie nog even lekker in de box en dan zo weer slapen...
hier net voor het eerst een echt lachje van S gekregen heb gewoon zitten huilen... eerst trok ie af en toe een mondhoek en nu zat ie op schoot en lachtte hij!! ben zo trots op mijn mannetje! nu ligt ie nog even lekker in de box en dan zo weer slapen...
dinsdag 10 februari 2009 om 16:43
-komt ook weer even nieuwschierig om het hoekje koekeloeren-
@Zus snap helemaal dat het voor jou ook spannend is!
Wat het CB betreft, mijn ervaringen tot nu toe waren eigenlijk prima dus misschien ben ik ook een beetje teleurgesteld.
Vandaag gelukt om met beste vriendin en haar baby ondanks het rotweer lekker te wandelen. Daar hadden we ons zo op verheugd en die arm had daar van het najaar roet door het eten gegooid dus ben zo blij dat we dan toch dit soort momenten hebben met elkaar en onze twee babies.
@Snok, ik snap er niks van...even spieken bij februari.
@Vlinder, geniet van de lachjes!
Pluis, is er eigenlijk wat lucht geklaard met schoonouders? Hoop het voor je!
@Mibb, je zeurt niet hoor, de laatste weken zijn lichamelijk ook zwaar.
@Zus snap helemaal dat het voor jou ook spannend is!
Wat het CB betreft, mijn ervaringen tot nu toe waren eigenlijk prima dus misschien ben ik ook een beetje teleurgesteld.
Vandaag gelukt om met beste vriendin en haar baby ondanks het rotweer lekker te wandelen. Daar hadden we ons zo op verheugd en die arm had daar van het najaar roet door het eten gegooid dus ben zo blij dat we dan toch dit soort momenten hebben met elkaar en onze twee babies.
@Snok, ik snap er niks van...even spieken bij februari.
@Vlinder, geniet van de lachjes!
Pluis, is er eigenlijk wat lucht geklaard met schoonouders? Hoop het voor je!
@Mibb, je zeurt niet hoor, de laatste weken zijn lichamelijk ook zwaar.
dinsdag 10 februari 2009 om 18:09
nog geen baby voor Summer...
haha zolang ze nog zulke sms'sjes kan sturen gaat het in ieder geval goed met haar
dametje, prettig dat je tot nu toe goede ervaringen hebt gehad met het CB. Misschien was dit een klein misstapje en is het de volgende keer weer helemaal prima.
Vlinder, vandaag dus extra verliefd op S met zijn grote lach. Gaaf is dat he. Redbull geeft je vleugels en zo'n lachje helemaal
haha zolang ze nog zulke sms'sjes kan sturen gaat het in ieder geval goed met haar
dametje, prettig dat je tot nu toe goede ervaringen hebt gehad met het CB. Misschien was dit een klein misstapje en is het de volgende keer weer helemaal prima.
Vlinder, vandaag dus extra verliefd op S met zijn grote lach. Gaaf is dat he. Redbull geeft je vleugels en zo'n lachje helemaal
woensdag 11 februari 2009 om 05:29
Houd ik mooi 's nachts de boel in de gaten. Kunnen jullie slapen .
Ik had Februari ook al even gelezen. Ik ben benieuwd hoe het nu met haar gaat, hopelijk heeft ze nu een ruggeprik. Dat prikje in je been is leuk, maar haalt alleen de scherpe kantjes eraf is mijn ervaring. Ruggeprik vond ik geweldig!!! Tot hij uit ging, toen was het niet meer leuk, en waren de mensen die bij mijn bevalling waren ook niet meer blij met mij. Ik heb na de bevalling van oudste dochter dan ook vrij snel aan iedereen mijn excuses aangeboden *schaam, schaam*.
Ik had Februari ook al even gelezen. Ik ben benieuwd hoe het nu met haar gaat, hopelijk heeft ze nu een ruggeprik. Dat prikje in je been is leuk, maar haalt alleen de scherpe kantjes eraf is mijn ervaring. Ruggeprik vond ik geweldig!!! Tot hij uit ging, toen was het niet meer leuk, en waren de mensen die bij mijn bevalling waren ook niet meer blij met mij. Ik heb na de bevalling van oudste dochter dan ook vrij snel aan iedereen mijn excuses aangeboden *schaam, schaam*.
woensdag 11 februari 2009 om 08:05
Haha tja uren lange persweeen kan ik helaas over meepraten. Ben niet verder gekomen dan drie keer F*CK en voor de rest had ik niet echt tijd om iets te denken.
Hier nog niets over Summer, dus ga even bij februari spieken.
Lady, jij hebt dus ook wel wat lelijke dingen gezegd, haha, nou dat mag als je aan het bevallen bent. Dan past de rest van de wereld zich maar even aan.
Was die kleine wakker?
Hier nog niets over Summer, dus ga even bij februari spieken.
Lady, jij hebt dus ook wel wat lelijke dingen gezegd, haha, nou dat mag als je aan het bevallen bent. Dan past de rest van de wereld zich maar even aan.
Was die kleine wakker?
woensdag 11 februari 2009 om 08:33
ik he slecht geslapen en dacht steeds zal ik even op de computer kijken of er al bericht is maar heb me ingehouden (welke idioot zou ook snachts posten ) maar nog steeds geen bericht, ik hoop echt voor summer (en zus) dat ze lekker van de nieuwe uk aan het genieten zijn!
ik heb geen lelijk woord gezegd... maar moest het dan ook zonder persweeen doen dat scheelt misschien... maar goed de meeste mensen denken of roepen ze summer krijgt het voor elkaar ze te smsen... geweldig...
ik heb geen lelijk woord gezegd... maar moest het dan ook zonder persweeen doen dat scheelt misschien... maar goed de meeste mensen denken of roepen ze summer krijgt het voor elkaar ze te smsen... geweldig...