Stamcafe XXXI

08-06-2017 22:50 3007 berichten
Van Hawaii naar de Grand Canyon. Een grote stap op de kaart een kleine voor de Stammers. Ofzoiets. :)

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 23:03
49.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
MissJodiF schreef:
29-06-2017 19:49
PMS is echt verschrikkelijk. Ik heb er ook veel last van of beter gezegd: man en kinderen. Ik word zoals man het zegt een compleet ander mens.
Ik verander in een monster.
Eet lasagne en salade...geen zin in maar moet toch wat eten...
Prrrr, mauw miawwwww.
Hee ijsje, ik heb een foto van je in de napraat geplakt.
-Kittens- schreef:
29-06-2017 21:55
Hee ijsje, ik heb een foto van je in de napraat geplakt.

Heb het gezien. Ik ga je staffen. :@
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
29-06-2017 22:06
Heb het gezien. Ik ga je staffen. :@
:bigkiss:
MissJodiF schreef:
29-06-2017 19:49
PMS is echt verschrikkelijk. Ik heb er ook veel last van of beter gezegd: man en kinderen. Ik word zoals man het zegt een compleet ander mens.
Ik haat ook PMS. Ik heb vooral veel last van migraine dan. Vandaag was weer zo'n dag. Op werk ben ik dan waardeloos.
-Kittens- schreef:
29-06-2017 22:08
:bigkiss:

:thunder:
Prrrr, mauw miawwwww.
Jane-Ice schreef:
29-06-2017 22:15
Ik lees katfolie verwijderen ipv kaftfolie verwijderen :facepalm:
(Nieuwe topic)
Je bent niet de enige :high5:
Ik lees katfolie verwijderen ipv kaftfolie verwijderen :facepalm:
(Nieuwe topic)
Prrrr, mauw miawwwww.
FiIee schreef:
29-06-2017 22:15
Je bent niet de enige :high5:

:high5:
Prrrr, mauw miawwwww.
Hello lady's! So he, poeh. Ik word een beetje oud voor een 14-urige werkdag geloof ik. Maar vol adrenaline na een zeer geslaagde laatste bijeenkomst voor de zomerstop. We hadden een heel goede spreker die veel interactie met het publiek had en aansluitend een netwerkborrel en diner om U tegen te zeggen. Gescoord :yes: En dan thuiskomen bij een relaxte man en knuffelkatten: Mijn schoot ligt vol. Gelukkig heeft man genoeg aan een kus en knuffel en ligt hij zelfstandig op de bank :P
Fijn dat je je wat beter voelt Jane. *vloekt dat haar vervolgverhaal niet meer te posten valt wegens niet meer kloppend*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond je bent een bikkel!!

Goedemorgen allemaal! :hello:
Prrrr, mauw miawwwww.
Goedemorgen :cheer:
Mogguh

Geen PMS meer sinds 6 jaar. Lang leve de Mirena :cheer2:

Alhoewel vriend het momenteel zwaar met me heeft. Ik ben serieus aan de lijn en hoewel ik me lichamelijk steeds lekkerder ga voelen heb ik toch van die momenten dat ik net Joan Collins uit de Snickerreclame ben :$
Puss, geen last van pms dat klinkt echt fijn! :cheer2:
En wat goed dat je serieus aan het lijnen bent, hoeveel wil je afvallen?
Extra lief tegen vriend doen buiten die nare momenten dan maar he? ;)
Prrrr, mauw miawwwww.
Ik heb er nu 5 kilo af en wil er nog wel 10 kwijt.

Vriend mag echt niet zeiken hoor, ik val af voor hem :biggrin: En dan niet omdat hij dat mooier vindt maar omdat de chirurg die mijn nier in vriends lijf gaat stoppen het fijner opereren vindt als er minder buikvet zit.
Dan kan hij makkelijker snijden.

Ach en tuurlijk vind ik mezelf ook mooier met minder bolle toet en een kledingmaat (of 2) kleiner maar dat is fijne bijzaak.
-Puss-in-Bootz- schreef:
30-06-2017 11:51

Vriend mag echt niet zeiken hoor, ik val af voor hem :biggrin: En dan niet omdat hij dat mooier vindt maar omdat de chirurg die mijn nier in vriends lijf gaat stoppen het fijner opereren vindt als er minder buikvet zit.

Ach en tuurlijk vind ik mezelf ook mooier met minder bolle toet en een kledingmaat (of 2) kleiner maar dat is fijne bijzaak.
Wauw! Echt dapper van je Puss! :kneel:
Hij mag zeker niet zeiken met zo een top vriendin.
Succes met afvallen!
Prrrr, mauw miawwwww.
Succes Bootz!!

Ik doe maar even een compensatiedag voor het etentje van morgen denk ik :)
-Puss-in-Bootz- schreef:
30-06-2017 11:51

Weten jullie al wanneer de operatie gaat plaatsvinden? Wat ga je goed!
Life is short. Eat dessert first.
Succes met afvallen! Hoe gaat het met je vriend?
doornroosje9 schreef:
30-06-2017 19:15
Weten jullie al wanneer de operatie gaat plaatsvinden? Wat ga je goed!
We wachten nog op de datum maar zal oktober/november zijn.
MissJodiF schreef:
30-06-2017 20:48
Succes met afvallen! Hoe gaat het met je vriend?

Dank!

Nou hij is nog steeds een bikkel maar hij gaat nu wel echt last te krijgen hoor. Een stuk moeër en veel last van verzuring in de spieren.
Ik hoop eigenlijk dat hij eens wat minder gaat werken. Is geen schande om nu tot na de operatie iets kortere werkdagen te gaan maken.
Dat lijkt me ook geen schande, Puss. Hij moet een beetje op zichzelf passen.
En wat gaat het afvallen goed, zeg!
-Puss-in-Bootz- schreef:
30-06-2017 22:54
Dank!

Nou hij is nog steeds een bikkel maar hij gaat nu wel echt last te krijgen hoor. Een stuk moeër en veel last van verzuring in de spieren.
Ik hoop eigenlijk dat hij eens wat minder gaat werken. Is geen schande om nu tot na de operatie iets kortere werkdagen te gaan maken.
Toch kan ik me voorstellen dat dat best een stap is om te doen, minder gaan werken. Wel vervelend dat hij meer last heeft.
En je hebt dus nog wel even om af te vallen. Dus dat gaat je vast lukken
Wat goed Poes! Jee, 5 kilo!!!

Ik mag ook wel een maatje dunner. Of twee. Het klinkt ook altijd vrij simpel: wèl ontbijten, wat meer bewegen, mijn wijntje laten staan ... maar ik ben totaal niet gemotiveerd.

En mijn forummoe-heid lijkt trouwens maar niet over te gaan. Er gebeurt hier irl zo ontzettend veel in zo'n hoog tempo dat zelfs de smeuïgste probleem-topics erbij verbleken.

Koffie - douchen - aktie!

Oh en ontbijten dus ;-D
Ik ga ook eens ontbijten.

Goede voornemens beperk ik meestal tot gewoon blijven ademhalen, maar deze keer (niet per se per 1 janauri) had ik bedacht mijn bijdrage aan de afvalberg te verminderen. Veel snaaizooi mag ik vanwege de verpakking dus niet meer kopen. Sommige dagen van de maand zwicht ik alsnog maar het is een grappige stok achter de deur.

Ouder voornemen was weinig/geen boeken nieuw in de winkel te kopen heb genoeg alternatieven via kringloop, marktplaats en ruilbibliotheken. Vanmiddag ook weer even wat boeken naar zo'n ruilbieb want ik wil tzt mijn woonkamer anders inrichten :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven