~ Juli 2005 ~

12-06-2007 09:43 2326 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed zeg, over 2 dagen je meisje in je armen.

Jieeeeehaaa !
Misschien komt ze sneller wanneer je een lampje voor de opening houdt

Hopelijk is het inleiden niet meer nodig en beginnen vannacht de weeën spontaan.

Ik duim voor je, sterkte!!!
Ja Barrel, zet hem op he!!!

Wij zijn erg nieuwsgierig naar de naam!!
Ennnn, hoop zo dat je vannacht "lekker" bezig bent geweest Barrel!

En dat we dus snel je mooie meid kunnen bewonderen

Het weerzien was heerlijk. Marit vond het geweldig, ging lief kusjes geven en loopt nu de hele tijd achter papa aan (papa ik vind jou zoooo lief - of fijn dat je weer thuis bent papa).

Lotje had ik uit bed gehaald en bij ons op bed neer gezet, die vond het maar niets. Moest niets van hem weten (oeps, slik). Dit was gelukkig bij daglicht snel over.

Tja en dan is er gelijk weer orde van de dag he. Kinderen, de zaak, pff alsof de tijd niet heeft stil gestaan. Vriendlief had er moeite mee. Van de enorme rust (en de spanning wat het werken met zijn collega opleverde) naar het weer thuis in het ritme mee draaien. hij werd "gek" van de geluiden van de TV.

Dit is gelukkig ook weer over.

Went toch snel!

Oh wat heb ik zin in het voorjaar en dan mn de

Ben nog steeds verkouden, het wil maar niet over en de afgelopen dagen lag ik erg op tijd (21.30) in bed om maar bij te tanken.

Net een kuurtje achter de rug van VSM - en ik stop me vol met vitamine Fruit.

Lijkt wel iets te helpen maar toch....zon waar ben je?

Nu weer lekker werken. Wat zal ik eens gaan doen vandaag. Verveel me een beetje, een dag als gisteren met vegaderingen vliegt voorbij maar verder... Nou ja het komt wel weer en wie weet gaat er een client uit zijn "dak" dan is er genoeg te doen!
anoniem_75965 wijzigde dit bericht op 11-02-2009 06:53
Reden: zin niet compleet
% gewijzigd
Lot, hahaha, die mannen, gelijk weer in het ritme. Hop hop! En een beetje snel. Dat van die geluiden herken ik wel hoor. Wij worden hier af en toe ook gek van de garages, computers en weet ik veel meer.

Ik zou hier ook graag het voorjaar willen hebben. Ik heb vanmiddag al gekeken voor Amelie naar Birkenstocks, kan me niet snel genoeg gaan als ik ze weer aan mag. Weg laarzen, sokken, dikke jas. Warmte......!!

En Barrel, je houdt de spanning er goed in zeg. Ik zag je vanochtend nog op hyves. Mocht je meisje er nog niet zijn, dan laatste aanmoediging voor nu en morgen. Zet um op !

Ik ga nog even chillen en dan optijd naar bed.
Gisteren een heel verhaal getypt alles weg.

Barrel: D-day vandaag, denk aan je en laat snel wat van je horen.

Inmiddels zijn we met Mellanie weer terug geweest bij de kno arts. Er is een kweek genomen van het vocht uit haar oor en andere druppels gekregen. Dinsdag een belafspraak en over 2 weken terug komen.
Breng ik Marit net naar bed zegt ze zo uit het niets; "mam ik ga niet in mijn bed plassen hoor, ik hoef geen luier meer om".

Terwijl zij nog even snel een plas ging doen heb ik een extra zeiltje op bed gelegd...voor het geval dat... Zou toch wel erg snel zijn als ze nu droog zou zijn.

Ben benieuwd!

Hoe zit dat met de anderen? Roepen zij jullie als ze naar de wc moeten?

Morgen met een vriendin afgesproken. Gaan naar de kinderboerderij. Even het weerbericht in de gaten houden! Gezellig ben benieuwd, tis al weer een tijdje geleden dat de kids elkaar gezien hebben. Ben benieuwd hoe Lotje het vindt!

Vriendlief is een potje snookeren met een vriend. De TV weer eens voor mezelf.. . Eens kijken of er iets te beleven is!
En en en Barrel, gaat het goed, kunnen we je feliciteren met een mooi meisje? Nou ja eerst maar even uitrusten hé en morgen dan maar de naam vermelden :p

Lot Minime gaat naar de wc als hij moet plassen en gaat dan weer zijn bed in (heeerlijk). Al heeft dat wel lang geduurd, vorige week nog stond hij ineens naast mijn bed om 06.00 uur om heel zachtjes in mijn oor te fluisteren:"mama, ik ga even plassen". Nou ik zat zowat tegen het plafond, en dan toch rustig blijven, das de kunst. Ik hoop dat ze morgen droog is, dan zijn ze ook zo trots op zichzelf!

Ik wil ook weer zomer Sams. Om er al in te komen ben ik maar vast begonnen met leuke topjes scoren op marktplaats!

Vanmiddag geregeld dat ik een extra middag ga werken op vrijdag van 12-17.30. 27 maart wordt de eerste keer. Alleen zit ik nu met een oppasprobleem, want vriendlief had het al tegen zijn moeder verteld(heel tactisch ahum) en tja zij tennist op vrijdag en ze moet naar de markt. Ze was dus weer boos omdat ze niet was ingelicht. Djesus ze denkt zeker dat we ons altijd aan haar aan passen. Gelukkig wil mijn moeder wel oppassen, maar ja ik heb gezegd dat het niet iedere vrijdag zou zijn.....Wordt vervolgd. (ik heb wel een heel leuk kado voor d'r, ze is maandag jarig en krijgt een verjaardagskalender met foto's van de kleinkinderen).
Barrel, mag ik je al feliciteren? Toe, toe, toe? Zo niet, zet'm op. Je bent er bijna!

Ik heb nu vooral zin in verhuizen. Gisteren maar eens begonnen met spullen uitzoeken en opruimen. Dat scheelt weer een paar verhuisdozen vol. Ik ben tot half 1 's nachts in de weer geweest. na de verhuizing mag het mooie weer absoluut beginnen. Kan ik lekker met de jongens de hei over stiefelen vlakbij huis.

Wat een getob met Mellanie zo zeg. Arm meiske. Hopelijk heeft ze zelf niet al teveel last nu. Het zou fijn zijn als de kweek meer aanknopingspunten voor een passende behandeling biedt want dit schiet niet op.
O Barrel,

We leven met je mee!!

Hoop dat alles goed is gegaan.

Dikke kus
Hoop dat alles goed is gegaan Barrel!

Wanneer is het zover Madootje? Wel fijn dat jullie je huis zo snel kwijt waren he.

Inpakken... en veel weggooien???

Wat knap van Mimine Findi, Marit komt nu nog nooit haar kamer uit voordat ze ons geroepen heeft. Aan de ene kant voor nu fijn maar straks moeten we dat maar veranderen..

Helaas voor Marit om 22.30 uur was ze nat. Marit en haar bed verschoont en een luier om gedaan.

Vanochtend zei ik tegen haar dat haar bed nacht was vannacht... ging ze in haar bed kijken en voelen, "nee hoor mama ik ben droog gebleven"

Ach volgende poging beter, eens zal het goed gaan!

Vanochtend was erg gezellig bij de boederij. De eerste lammetjes waren geboren. En kleine kalfjes. Helaas te nat voor de speeltuin buiten maar binnen hebben we ons prima vermaakt.

Lotje was erg rap en in het restaurant en had al snel de keuken gevonden... deugniet! Gelukkig kon de kok erom lachen. Haar daarna weer vast gezet in de kinderstoel ... dat werd brullen...
Madootje, volgens mij heb ik wat gemist Ga je ook verhuizen?

Blijf je in dezelfde plaats of wordt het helemaal wat nieuws??

Lot, zulke uitspraken moet je opschrijven en bewaren voor later (voor wanneer ze gaat trouwen of zo )Prachtig toch.

Wel knap hoor die kindjes die 's nachts droogblijven. Hier nog niet hoor (ik doe er eerlijk gezegd ook geen moeite voor).

Gisteravond werd hij wakker, volgens mij eng gedroomd, en toen riep hij wel dat hij moest plassen. Volgens mij meer toeval, maar misschien is het begin er.

Volgens mij is er bij Barrel een klein meisje geboren (even op hyves gespiekt), maar weet het niet zeker.

We wachten dus nog maar even geduldig af.

Ik ga maar weer eens aan het werk Even 2 huisbezoeken en dan nog 3 pt. in de praktijk. Zit op het moment alleen hier (wordt het wel heel verleidelijk om even op het forum te spieken...)
Shoot. Hle lap tekst getypt. Verkeerde knopje ingedrukt, dus tekst weg. Het kwam neer op.

Ik ga zo even hyves spieken.

We verhuizen binnen woonplaats. Is allemaal snel gegaan dus viel misschien daarom niet op.

Bikkel is overdag ineens weer vaak nat. Dat zal 's nachts voorlopig niks worden.

Zie je wel. Het hoeft ook helemaal niet zo lang
Nog geen nieuws van Barrel, hopelijk is geen nieuws goed nieuws!

Ja leuk he die uitspraken, houdt ze van Marit bij via een bestandje op de PC (die staat nl beneden en vaak aan) en zet ze er dan bij als ik foto's en knutsels inplak.

Loop alleen erggg achter

Had op een feestje moeten zijn.. helaas gooit Lotje roet in het eten. We hadden de babyfoon bij de buren en lopend naar het feestje. Na nog geen uurtje belt de buurman, Lotje krijste alles bij elkaar... rennend naar huis (heb nu nog meer het besef dat ik iets aan mn conditie moet doen - 1 uurtje spinnen in de week is echt niet voldoende). Buurvrouw met Lotje in haar armen. Stil.

Broek bekeken, niets aan de hand. Krijsen in bed. Eruit. Lief spelen. Nu weer in bed maar nog steeds krijsen. Heb haar al een paracetamol gegeven (krijgt nl kiezen en heeft er vast last van - zit met handje in haar mond). Ga nu maar voor de 10 minuten check....alhoewel het lijkt wel.... oh nee toch niet....

Vanavond wel een smelt moment aan tafel met Lotje. Begint ze ineens een soort of te zingen... smakelijk eten, smakelijk eten hap hap hap... zo lief...

Ze praat nog niet maar ik keek vriendlief aan van, hoorde jij het ook..?!

Ik ga maar weer eens naar boven....
ZE IS ER!!!!!!!!!!!!!!!!

Merle, geboren op vrijdag 13! februari 2009 om 10.05 uur.

Ze is supermooi, gezond en woog 3910 gram (flink dus)

ben nu eindelijk een beetje bijgekomen, ze is in 5 min geboren (vd persweeen dan he hihi). Doe dit echt NOOIT meer.

Ik tel mijn zegeningen met 2 mooie gezonde kinderen....

Life is beautiful

Kom vlug weer even langs, zitten is nog niet favoriet.

ps foto's alvast op mijn hyves
Nogmaals van harte Barrel!

Woh mooie naam, mooi meisje, mooie mannen
Jippie!!

Gefeliciteerd Barrel met je mooie meisje en een prachtige naam!

Kom lekker bij en geniet lekker verder van je gezinnetje!
Gefeliciteerd Barrel. Wat fijn om van je te horen! Hopelijk hebben jullie ene fijne kraamtijd en een nog mooier leven met zijn viertjes. Hoe vind Hidde het als grote broer?
Whoehoe!!!!!! Gefeliciteerd met Merle (past goed bij Hidde!!). geniet er maar extra veel van!

Iets minder nieuws: de dochter van vrienden van mijn ouders (waar ik vroeger dus altijd mee speelde) heeft op valentijnsdag haar kindje verloren met 39 wkn...... Ze dacht dat t zaterdag was begonnen, maar voelde op een gegeven moment niets meer. De vlos kon geen hartje vinden, de gyn in t ziekenhuis ook niet. Vandaag is ze ingeleid. Pfoe ik krijg nog steeds tranen in mijn ogen, ook al sprak ik haar niet meer.

Mijn vader heeft een middelgrote tia (hersenbloeding) gehad, maar hij wist het niet. half nov. van de laadklep gevallen, door andere chauffeurs opgelapt en weer terug naar huis gereden. hij vertrouwde het niet en heeft een scan laten maken waarop lichte beschadigingen aan de hersenen te zien waren (van dus meerdere lichte bloedingen)... Nu aan de bloedverdunners en heel erg bang. hij wil t ook niet aan vrienden vertellen omdat hij denkt als een oude zieke man behandelt te worden. Maar hij heeft ook zijn vrienden met nare ziektes gesteund, dus doen zij dat uiteraard terug!!!

Zo zijn er nog meer dingen, maar dat wordt te persoonlijk, maar moest t even opschrijven....
Dank jullie wel!!!

Hier gaat het super, ik ben supertrots op mijn kleine meid en mannen!!! Een grote roze wolk HEERLIJK!!!!!!!!!!!!!!!

Findi, wat afschuwelijk!!!!!!!

Even een rottijd zo te horen (understatement!!), heel veel sterkte.
JIHAA! Van harte Barrel en wat een supernaam! Blijf nog maar lekker een poosje op die grote roze wolk zitten en laat je maar lekker verwennen.

Findi, poeh... wat heftig allemaal....
Ohw....Findi voor jou een hele dikke
Findi Wat een heftige berichten allemaal.

Barrel, goed om te horen dat je op je roze wolk zit. Lekker blijven zitten meid.
Tje Findi wat een narigheid. Zulke berichten moet je niet al te vaak krijgen.

Heeft je vader nog klachten gehad na november? De verschijnselen met een Tia verdwijnen meestal wel maar toch lijkt me wel erg schrikken. Zeker als je dan hoort dat het een middelgrote is geweest.

Maandag Lotje ziek opgehaald uit het KDV. Hoge koorts. Kiezen werk. Zo wat een zere billen heeft ze ook gehad.

Dinsdag ook nog ziek uit bed maar na 4 uur slaap (overdag) was het over. Geen koorts meer en een vrolijk meisje.

Dat probeert te gaan praten alleen dat lukt nog niet zo. Grappig om te horen. Zal het eens opnemen, leuk voor later...

Vriendinnetje op KDV van Marit gaat naar school. Zou gisteren voor het laatst zijn. Boekje gekocht, er iets in geschreven. Marit geknutseld. Is ze helemaal niet meer geweest....

Vond het niet zo leuk. Jammer dat Marit geen afscheid van haar kon nemen. W's komt haar moeder vrijdag nog naar het KDV dan zullen ze het kadootje meegeven. Leidsters vonden het ook jammer (relatie leidsters en moeder is niet helemaal van .. maak ik op uit allerlei opmerkingen afgelopen periode).

Weten jullie van te voren als er een kindje afscheid neemt?
He Lot,

Jij bent er toch weer heerlijk vroeg bij.

Zielig toch voor Marit, en trouwens ook voor dat kindje.

Op de psz weten we van te voren wanneer er een kindje naar groep 1 gaat, maar op kvd is Amelie de oudste van de klas, en altijd geweest, dus ik heb geen idee hoe dat bij ons gaat straks.

We zijn zo aan het aftellen voor de verkoop van het huis. Dinsdag einde dag moet het rond zijn. Ik heb de makelaar nog gesproken en die zegt, geen bericht = goed bericht. Ben zo blij als het achter de rug is.

De badkamer in ons nieuwe huis is bijna af. Echt helemaal te gek. Zand met bruine tegels. Te gek! En vandaag gaan ze beginnen met het spuiten van de muren. Ik zal binnenkort wat foto's op hyves zetten.

Amelie is weer zo verkouden, ze moet zo verschrikkelijk hoesten, dat ze helemaal moet huilen naar een hoest aanval. Arm kind, ik zei toch al. LENTE WAAR BLIJF JE ?

Goed, deze mama gaat aan het werk, half dagje weer vandaag, dus dat is zo voorbij.

Ciao !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven