Napraattopic deel 87

29-06-2017 21:33 3404 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik wil ook een poetsfiemel!
Meh...ik zit een halve dag opgesloten in huis, omdat er zo een nieuwe voordeur geplaatst wordt..
S-Meds schreef:
04-07-2017 10:02
diep triest hoe viva om gaat met forum
en gebruikers. Zo erg is het nog nooit geweest. Enige dat je kan doen is stoppen met forummen. als de pageviews droppen zal het pijn doen. Bovendien is er toch niks meer aan zo
Geen hol eigenlijk. Ik zie denk ik nog geen één/tiende dan wat je voor de 'vernieuwingen' zag.
Yggs topic o_o

Bizar dat iemand haar dochter benadert over dit topic. Waarom zou je dat doen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
GenieInABottle schreef:
04-07-2017 10:06
Uhm, iemand die heel graag poetst, of in ieder geval die het nodig vindt om alles 'blitz und blank' te hebben.

Erg leuk woord: poetsfiemel. Ik kende het niet.
blijfgewoonbianca schreef:
04-07-2017 10:08
Yggs topic o_o

Zou het waar zijn?
Yggs topic o_o

Huh? Wat mal.
Yggs topic o_o

Say what?? o_o
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Yggs topic o_o

Beetje onrust veroorzaken. Als je het echt goed met iemand voorhebt, stap je op de TO af. ( maar dat is mijn bescheiden mening.)
BGB :woa:

Kittens, be careful what you wish for.
SallySpectra schreef:
04-07-2017 10:09
Zou het waar zijn?
Vast wel.
En zo niet is het ook bizar.
Yggs topic o_o

:woa:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Yggs topic o_o

Dat is zeker bizar. Maar is vaker gebeurd in de loop der jaren volgens TO, dat heeft ze in eerdere jaren ook al gemeld. Herhaling van zetten.
yasmijn schreef:
04-07-2017 09:45
Het hele forum zit vol raadselen. Probeer het maar niet te begrijpen.

Op de startpagina op mijn iPhone heb ik zelfs een topic staan, door mij geopend, en dan wel 47 jaar geleden :lol:
Ik gooi hem steeds in het prullenbakje maar elke keer staat ie er weer.
Ik kan mobiel nog steeds niets openen. Iphone, Ipad, Samsung en Nintendo DS. Het werkt gewoon niet.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
GenieInABottle schreef:
04-07-2017 10:12
BGB :woa:

Kittens, be careful what you wish for.
Alleen even lenen...
Maar je hebt gelijk. Gelukkig had ik nog niet over je lampje gewreven.
Ik kan weer eens niks vinden.
Waar staat dat topic van Y?
Ik geloof dat zeker. Het is blijkbaar een sport voor sommigen om haar te achtervolgen en privé gegevens rond te strooien. Mag je trots op zijn hoor.
Life is short. Eat dessert first.
In de loop der jaren is gebleken dat er nogal wat enge mensen forummen of mee lezen. Er is heel wat afgestalked.
Wat dat aangaat is een forum een vergaarbak van gekkies.
DorothyParker schreef:
04-07-2017 10:16
Ik kan mobiel nog steeds niets openen. Iphone, Ipad, Samsung en Nintendo DS. Het werkt gewoon niet.
Op de iPhone kom ik dan weer op de startpagina, maar dan zie ik een lijst van door mij geopende topics van minimaal 10 jaar oud.
En verder alleen Overig.
Op reizen, Boots. Dat topic over Frankrijk.
Life is short. Eat dessert first.
-Kittens- schreef:
04-07-2017 10:19
Alleen even lenen...
Maar je hebt gelijk. Gelukkig had ik nog niet over je lampje gewreven.
Dus je zegt eigenlijk dat dit poesje wel over je lampje kan komen wrijven voor een fijne poetsfiemel. :whistle:
Dit was duidelijk de druppel voor haar. Vreselijk wat ze al 17 jaar zo meemaakt, maar aan de andere kant, als je dit al zo lang mee maakt, dan zou je toch beter moeten weten? Dan kan je wel heel hard roepen" Ik laat mij niet wegjagen!" Maar daar heeft iemand met kwade bedoelingen echt geen boodschap aan.
Nu heeft ze zich waarschijnlijk moeten verantwoorden tegenover dochter en is de bom gebarsten.Treurig dat er mensen zijn die iemand zo onderuit willen halen.
shifty schreef:
04-07-2017 10:26
Dus je zegt eigenlijk dat dit poesje wel over je lampje kan komen wrijven voor een fijne poetsfiemel. :whistle:
:mrgreen:

(misschien kan je daar ook een mooi gedicht over schrijven)
Ana_Isabel_ schreef:
04-07-2017 10:31
Dit was duidelijk de druppel voor haar. Vreselijk wat ze al 17 jaar zo meemaakt, maar aan de andere kant, als je dit al zo lang mee maakt, dan zou je toch beter moeten weten? Dan kan je wel heel hard roepen" Ik laat mij niet wegjagen!" Maar daar heeft iemand met kwade bedoelingen echt geen boodschap aan.
Nu heeft ze zich waarschijnlijk moeten verantwoorden tegenover dochter en is de bom gebarsten.Treurig dat er mensen zijn die iemand zo onderuit willen halen.
Eerlijk gezegd ken ik haar vnl. van de napraat. Ik laat mij verder niet uit over haar manier van forummen, want dat weet ik dus niet echt, maar ik vind het wel apart dat je zo veel deelt als je weet wat voor gekken er rondlopen op viva. Na 17 jaar weet ze dat niks wat ze schrijft nog privé is, hoe triest ook.
yasmijn schreef:
04-07-2017 10:22
Op de iPhone kom ik dan weer op de startpagina, maar dan zie ik een lijst van door mij geopende topics van minimaal 10 jaar oud.
En verder alleen Overig.
Iphone: een lijst (viva start, viva mama, viva weetikveelwat). Nooit geen forum, ook al typ ik de URL zelf in.
Ipad, Samsung en DS: het forum met een grijs doorzichtig vlak overheen. Niet mogelijk iets aan te klikken.

Dom van viva, want ik denk dat veel forummers die devices gebruiken (ok, de DS niet, maar daar keek ik ook maar even om te kijken of het daar wel werkte :-D )
I don't care what is written about me so long as it isn't true.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven