Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 5 juli 2017 om 22:13
Nee nog steeds niet geweest, staat nog op het programma!Renaissance_ schreef: ↑05-07-2017 22:07Ah Noushi, doorzettingsvermogen heb je wel, dat moet ik je nageven!
Binnenkort ga ik misschien eten bij Dapper Tutto, ben je daar al geweest?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 5 juli 2017 om 22:16
Nou, ok dan, maar ik heb toch nog een laatste suggestie die ik beter bij je vind passen.shifty schreef: ↑05-07-2017 22:08Als minions vind ik deze geweldig!
Ander suggesties ook (hugh moest weer even out-of-the-box gaan)
Ik heb de meeste geprobeerd maar omdat de avatar zo klein is vallen zovele details weg. je ziet de tekst niet meer of je ziet niet meer dat het een sm- of superminion is (is eigenlijk hetzelfde ook natuurlijk).
Dus ik ben maar voor deze gegaan.
Dank voor alle suggesties en sorry Nouschi![]()
woensdag 5 juli 2017 om 22:20
Oh. Dan gaan we ff borrelen Ren!Renaissance_ schreef: ↑05-07-2017 22:07Ah Noushi, doorzettingsvermogen heb je wel, dat moet ik je nageven!
Binnenkort ga ik misschien eten bij Dapper Tutto, ben je daar al geweest?
Je bent zelf een theepot
woensdag 5 juli 2017 om 22:22
Goed plan! Als ik weer een keer naar Adam ga meld ik me even bij je.
woensdag 5 juli 2017 om 22:23
Ik heb 'm opgeslagen .. even kijken of ik aan mijn huidige kan wennen of niet.LostWandress schreef: ↑05-07-2017 22:16Nou, ok dan, maar ik heb toch nog een laatste suggestie die ik beter bij je vind passen.
![]()
Zo niet dan haal ik deze of alsnog de sm minion van stal
woensdag 5 juli 2017 om 22:29
Dat is het ook, maar we praten Shifty wel van zijn minion af. In babystapjes.Lady_Voldemort schreef: ↑05-07-2017 22:28Verschrikkelijk. Kom ik hiervoor nog terugkijken op mijn ouwe dag?
woensdag 5 juli 2017 om 22:31
woensdag 5 juli 2017 om 22:37
Ik vond de afbeelding inderdaad leuker/beter, maar weer blijft er door de verkleining zo weinig van de details/gezichtsuitdrukking over.
Ik denk omdat ie langwerpig is. Dus ik hou het maar bij deze.
Maar erg leuk dat je zo mee denkt/kijkt/zoekt
En die met die pijltjes
woensdag 5 juli 2017 om 22:39
Is goed, rol ik je na het borrelen zo naar Dapper tuto over de marktRenaissance_ schreef: ↑05-07-2017 22:22Goed plan! Als ik weer een keer naar Adam ga meld ik me even bij je.
Je bent zelf een theepot
woensdag 5 juli 2017 om 22:42