Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 5 juli 2017 om 22:45
Nee, dat is vakantie. Reizen vind ik (langere tijd) rondtrekken en dingen zien en bezichtigen. En dat kan in Europa of waar dan ook in de wereld.
woensdag 5 juli 2017 om 22:46
Dat is devaluatie vh woord en kan tegenwoordig. Hetzelfde geldt voor studeren, vroeger was dat een studie volgen aan de universiteit, tegenwoordig alles na een middelbare school.
Je bent zelf een theepot
woensdag 5 juli 2017 om 22:48
woensdag 5 juli 2017 om 22:49
_Marana_ schreef: ↑05-07-2017 22:48Ja zelfde heb ik dus ook. Het topic 'reizen zonder vriend' kwam op mij dan ook een tikje vreemd over, toen bleek dat het om een strandvakantie op de Antillen gaat. En dan post iemand ook nog over 'ik zou geen herinneringen willen maken zonder mijn vriend'. Ik voelde mezelf een tikje wereldvreemd.
woensdag 5 juli 2017 om 22:50
Geen herinneringen zonder vriend. Ik voel me ook wereldvreemd._Marana_ schreef: ↑05-07-2017 22:48Ja zelfde heb ik dus ook. Het topic 'reizen zonder vriend' kwam op mij dan ook een tikje vreemd over, toen bleek dat het om een strandvakantie op de Antillen gaat. En dan post iemand ook nog over 'ik zou geen herinneringen willen maken zonder mijn vriend'. Ik voelde mezelf een tikje wereldvreemd.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
woensdag 5 juli 2017 om 22:52
woensdag 5 juli 2017 om 22:54
Nou ja, ik vind het al een hele reis van hier naar Brummen. Dus ik kan me TO's gevoelens hieromtrent wel voorstellen.
woensdag 5 juli 2017 om 22:56
Dat is trouwens ook een hele mooie typering vind ik: De reiziger en de trekker.
De reiziger staat dan voor het type dat z'n reizen zorgvuldig plant en voorbereid.
De trekker staat dan voor het type dat zo maar op pad gaat en wel ziet hoe het gaat.
Ik ben benieuwd of de vakantie nemer of de vakantie vierder ook een type is?
De reiziger staat dan voor het type dat z'n reizen zorgvuldig plant en voorbereid.
De trekker staat dan voor het type dat zo maar op pad gaat en wel ziet hoe het gaat.
woensdag 5 juli 2017 om 22:58
woensdag 5 juli 2017 om 22:58
Mijn voorkeur is de thuisblijver.shifty schreef: ↑05-07-2017 22:56Dat is trouwens ook een hele mooie typering vind ik: De reiziger en de trekker.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 5 juli 2017 om 23:04
In alle gevallen gaat mijn voorkeur uit naar de thuisblijver.
woensdag 5 juli 2017 om 23:08
Ik vind jou een globetrotter hoor. Brummen.........Lady_Voldemort schreef: ↑05-07-2017 23:00Ja, daar neig ik ook naar. Met af en toe een rare uitspatting, zoals kamperen op Vlieland of een weekendje Londen. Of een middagje Brummen dus.
woensdag 5 juli 2017 om 23:12
Het is er fantastisch, nog zo'n onontdekt stukje schoonheid. Niet teveel over vertellen, wordt het veel te toeristisch.Lady_Voldemort schreef: ↑05-07-2017 23:10Ja he? Ik durf te wedden dat jij nog nooit in Brummen bent geweest, en een heleboel forummers met jou. Het is echt iets speciaals.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
woensdag 5 juli 2017 om 23:15
Ik gok dat Londen van mij af makkelijker bereikbaar is.Lady_Voldemort schreef: ↑05-07-2017 23:10Ja he? Ik durf te wedden dat jij nog nooit in Brummen bent geweest, en een heleboel forummers met jou. Het is echt iets speciaals.
De kans dat ik ooit in Brummen ben geweest is redelijk groot, maar je weet: mijn geheugen is niet al te best.
solomio wijzigde dit bericht op 05-07-2017 23:15
0.26% gewijzigd
woensdag 5 juli 2017 om 23:15
Lady_Voldemort schreef: ↑05-07-2017 23:10Ja he? Ik durf te wedden dat jij nog nooit in Brummen bent geweest, en een heleboel forummers met jou. Het is echt iets speciaals.
Ik ben er wel eens geweest .. het is echt iets speciaals.