Stamcafe XXXI

08-06-2017 22:50 3007 berichten
Van Hawaii naar de Grand Canyon. Een grote stap op de kaart een kleine voor de Stammers. Ofzoiets. :)

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 23:03
49.43% gewijzigd
Google maar op blof-concerten. Daar ben ik in de buurt.

Huiswerk is ingestuurd en nog twee andere nuttige mails geregeld.
Nu ff niksen tot mijn mobiel op 100% zit. :popcorn:
Oesters zijn niet mijn ding. Zelfs niet die van Nam Kee (ik woonde daar ooit om de hoek en heb het vaak genoeg geprobeerd). Mijn man is er dol op. Verder vind ik zo'n beetje alles uit zee lekker, alleen inktvis vind ik niet zoveel an.

Nu heb ik weer trek... @(
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier Watervrouw!

Ik vind mossels, garnalen, krab, kreeft en de meeste vissen lekker. Inktvis inderdaad wat minder. Oesters heb ik nog nooit gegeten... :$ toch eens doen. Maar ja, ik vrees dat meneer L daar ook niet enthousiast over gaat zijn.
The owls are not what they seem
Lady, maak er een spannend avondje van... blinddoekje, massage, lekkere hapjes..... Voor hem wel te verstaan! :-P
Ik ga zo een gesprek in met een partij die echt denkt dat ik :blond: ben. Voorstel is dat zij iets groots organiseren, dat ik ons netwerk aanspoor om deel te nemen door vanuit mijn organisatie te communiceren en te activeren. Onze klanten moeten dan wel de normale tickets kopen. En nee ze zijn geen lid van onze organisatie en worden dat ook niet. Dus maw: verzorg mijn marketing en je mag betalen om zelf deel te nemen! Daarna hoor je nooit meer iets van ons en wij gaan ook niets voor jullie doen. Dat voorstel kan je toch niet laten liggen?! Wordt lachen (achteraf)
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
06-07-2017 13:59
Lady, maak er een spannend avondje van... blinddoekje, massage, lekkere hapjes..... Voor hem wel te verstaan! :-P
Ik ga zo een gesprek in met een partij die echt denkt dat ik :blond: ben. Voorstel is dat zij iets groots organiseren, dat ik ons netwerk aanspoor om deel te nemen door vanuit mijn organisatie te communiceren en te activeren. Onze klanten moeten dan wel de normale tickets kopen. En nee ze zijn geen lid van onze organisatie en worden dat ook niet. Dus maw: verzorg mijn marketing en je mag betalen om zelf deel te nemen! Daarna hoor je nooit meer iets van ons en wij gaan ook niets voor jullie doen. Dat voorstel kan je toch niet laten liggen?! Wordt lachen (achteraf)
Klinkt als een hele hele goede deal.
Maar niet heus X-D
Oudblond schreef:
06-07-2017 13:59
Haha, ook met een blinddoek voor gaat meneer L niet aan de oesters schat ik zo. Ik zal iemand anders moeten vinden om deze ervaring mee te delen. Er zitten hier ervaringsdeskundigen blijkbaar, dus ik voel een meet aankomen....

Bizar voorstel Oudblond (is dus zeker niet hetzelfde als :blond: maar daar komen ze vanzelf achter).

Hier zit al de hele middag een vogel kraaiachtige krasgeluiden te maken. Maar we kunnen niet zien waar hij zit... ik krijg wat Birds-achtige visioenen.
Afbeelding
Het voorstel werd nog beter Lady! Als ik ons bedrijf via hen op deze manier mag profileren (?????) vinden ze het logisch dat ik de helft van de kosten voor het evenement ga dragen.
Na een hoop :blabla: tegen een zwijgende mij, viel er een stilte en keek ik twee zeer zelfvoldane-de-buit-is-binnen meneren aan en maakte ik even een analyse. Tien minuten later stonden de heren op de stoep. :bye:
Oudblond schreef:
06-07-2017 15:14
Het voorstel werd nog beter Lady! Als ik ons bedrijf via hen op deze manier mag profileren (?????) vinden ze het logisch dat ik de helft van de kosten voor het evenement ga dragen.
Na een hoop :blabla: tegen een zwijgende mij, viel er een stilte en keek ik twee zeer zelfvoldane-de-buit-is-binnen meneren aan en maakte ik even een analyse. Tien minuten later stonden de heren op de stoep. :bye:
Geen samenwerking?

Hoe flauw is dat zeg.

(sarcastische mode off)
Oudblond schreef:
06-07-2017 15:14
Afbeelding

Nou ja, die ene oudblonde dan toch....
Je hebt t verdiend Oudblond! Proost! Op goeie analyses! (ik worstel nog altijd met Excel, is t te merken?)

Afbeelding
Waar worstel je mee met Excel Lady? Misschien kan ik je helpen?
Azarole schreef:
06-07-2017 16:06
Waar worstel je mee met Excel Lady? Misschien kan ik je helpen?
Excel is gewoon STOM :biggrin:

Ik gebruik excel alleen als tussenstation tussen twee database programma's, om data van het éne programma 'schoon' in het andere te krijgen. Ik gebruik excel dus niet zo vaak. En nu klik ik steeds verkeerd, en excel selecteert zo raar (soms in één keer meerdere kolommen, soms maar de inhoud van 1 cel, soms nog wat anders) en als ik dan nog eens verkeerd klik zit ik bovenaan of onderaan m'n lijst zonder dat ik dat wil... ik denk niet dat je daar bij kunt helpen Aza, maar dank je wel voor het aanbod :lips:
Ik :vechten: gewoon verder, ik ben al een heel eind. En mijn collega's leven gelukkig ook erg mee als ik hard begin te zuchten.
Oh, ja kijk. Haha, dan wordt het lastig.
1 kat op schoot, andere kat tegen mijn been geplakt. Koken? Dat kan toch niet want dan moet ik hen storen! Niet toch? *bedenkt of het verstandig is om de thuisbezorgdbezorger een sleutel te geven*
Azarole schreef:
06-07-2017 15:22
Geen samenwerking?

Hoe flauw is dat zeg.

(sarcastische mode off)
Ja, ik weet het zo flauw!!! Maar eh, eh.... mijn kruidenrek was leeg. Sowwy!
Oudblond schreef:
06-07-2017 18:22
1 kat op schoot, andere kat tegen mijn been geplakt. Koken? Dat kan toch niet want dan moet ik hen storen! Niet toch? *bedenkt of het verstandig is om de thuisbezorgdbezorger een sleutel te geven*

:flirting:
Prrrr, mauw miawwwww.
Net in de regen, onder de grote parasol, gebarbequed. Nu kijken we 'Versailles". Ik plat, want mijn rug heeft het begeven :|
Oei Hunnie, beterschap!!
Beterschap Hunniebunnie!

En welterusten.
Je droeg een regenjas die avond................

Blof moest ff onderbreken vanavond, maar wat was er een SFEER!
Geloof dat het sinds 21u nog niet droog is geweest hier maar de hoteldouche functioneerde goed.
En de sponsor had poncho's.
Hunniebunnie schreef:
06-07-2017 22:53
Net in de regen, onder de grote parasol, gebarbequed. Nu kijken we 'Versailles". Ik plat, want mijn rug heeft het begeven :|

Djeesz...gaat het nog? :hug:
Prrrr, mauw miawwwww.
Goedemorgen!

Als het goed is ga ik vanmiddag lunchen met BFF lunchen met RAUWE OESTERS. :blob:
Maar ik ben eigenlijk een beetje bang dat ik het niet lekker vind. :$
Prrrr, mauw miawwwww.
:hug: Hunnie
Oeh Jane ik ben benieuwd!
Watervrouw, weer droog?
Hunnie gaat het weer een beetje vandaag?
Oudblond nog wel wat gegeten gisteren hoop ik?

Mijn geworstel met excel gaat als het goed is vandaag een voorlopig hoogtepunt bereiken, dus ik ben weer weg. Later!
Ik heb eindelijk eens een beetje ok geslapen.
Vanmiddag en vanavond werken en dan lekker weekend. Morgen gaan we bij vrienden op bezoek die ergens op een camping staan. Dichtbij dus we kunnen op de fiets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven