Afgrijselijke kindernamen trilogie!!

01-06-2017 23:22 4003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voilla deel 3 inmiddels :

Kijken of we dit deel ook vol kunnen gooien, want afschuwelijker dan de afgelopen 2 edities kan niet....
toch? :|

Hier gaan we gezellig verder!

over de puntjes tussen de namen:

Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt).
:whistle:
rouge__ wijzigde dit bericht op 01-11-2017 21:29
35.17% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Sol vind ik wel leuk. Niet in combinatie met Lente, Sterre en Maan...

Vandaag op TLC: Alycesaundra. WAAROM?!
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
In het zwembad.
Waus
Wizz
Beiden meisjes.
In het zwembad.
Tolle is een jongen, kan Scandinavisch zijn.
Maechtje schreef:
05-07-2017 16:21

En de broers en zussen heten Do, Remi, Fa en Lasi?
Anijsster schreef:
05-07-2017 15:21
Fan is geboren :facepalm:

Het maakt mij echt geen bal uit hoe je het uitspreekt maar echt.. Fan?..
En van welk sportteam of welke artiest is Fan fan :-D ?

Ajax? Of PSV? Of Justin Bieber?
Valentina_ schreef:
05-07-2017 15:39
Hilarisch weer!

Zo ken ik een G.aylord (ja écht!) en een S.ol. Nu is S.ol niet perse zo gek, maar ze woont in Brabant dus spreken het uit als: zool. Doet me altijd aan halve zool denken.
Oh, en haar zusjes heten L.ente, S.terre en M.aan 🙈
Ga.ylord is volgens best een oude naam, maar echt....je kind zo noemen??

Nu ja, je valt wel op. Ik 'ken' wel een Gaylord. Zijn broer heet Thorvald en samen hebben ze een superchic sterrenrestaurant.
Maechtje schreef:
05-07-2017 16:21

hoe spreek je dat in godesnaam uit :confused:
TinyBel schreef:
05-07-2017 18:38
En van welk sportteam of welke artiest is Fan fan :-D ?

Ajax? Of PSV? Of Justin Bieber?
Nog beter: welk team is Fan fan van? :idee:
Net in mijn suggesties naast een video op youtube: "Meet my son, CRIXUS".
FiIee schreef:
24-06-2017 23:58
Jawel. Ik woon in Zweden en hier wordt het uitgesproken als oluh. (met de o uitgesproken als ooo)
Ik vind Ole (dus ook met die uitspraak, Ooluh) echt heel leuk! Ik dacht altijd dat het in het Zweeds meer als "Oele" hoorde te klinken maar dat klopt dus niet?

De naam Olle kende ik al vanuit Kinderen van Bolderburen en vond ik altijd leuker maar nu ken ik een Ole en vind ik de naam/uitspraak Ole leuker.
NYC schreef:
05-07-2017 21:12
Ik vind Ole (dus ook met die uitspraak, Ooluh) echt heel leuk! Ik dacht altijd dat het in het Zweeds meer als "Oele" hoorde te klinken maar dat klopt dus niet?

De naam Olle kende ik al vanuit Kinderen van Bolderburen en vond ik altijd leuker maar nu ken ik een Ole en vind ik de naam/uitspraak Ole leuker.
Dat verschilt per deel. Net zoals in Nederland heb je verschillende uitspraken in verschillende provincies.
In het noorden is het oooluh. In het zuiden zeggen ze inderdaad oeluh (met de nadruk op oe). Dus aan de officiële uitspraak kan ik je niet helpen. Ik vind oooluh leuker dan oeluh, maar dat kan misschien ook komen doordat ik oooluh gewend bent en oeluh vreemd klinkt in mijn oren.
Rouge__ schreef:
05-07-2017 20:39
hoe spreek je dat in godesnaam uit :confused:
Waarschijnlijk als alisandra
FiIee schreef:
05-07-2017 21:16
Dat verschilt per deel. Net zoals in Nederland heb je verschillende uitspraken in verschillende provincies.
In het noorden is het oooluh. In het zuiden zeggen ze inderdaad oeluh (met de nadruk op oe). Dus aan de officiële uitspraak kan ik je niet helpen. Ik vind oooluh leuker dan oeluh, maar dat kan misschien ook komen doordat ik oooluh gewend bent en oeluh vreemd klinkt in mijn oren.
Ik zat ook nog te denken, of was Oooluh nu Zweeds en Oeluh de Deense uitspraak. Geografisch zou dat dan ook kloppen als Zuid-Zweeds meer "Oeluh" is. :-) Ik vind Ole ook leuker klinken, want bij uitspraak Oele denk ik aan oelewapper.

En Kjell. Klinkt dat een beetje als Tjell of verschilt dat ook regionaal? Ik vind Kjell en Kjetill zo leuk, maar dan wel met gewone k's.
Waarom heten zo ongeveer alle getinte jongetjes hier in de omgeving Jaynairo?
Vreselijke naam wat mij betreft.

Vandaag kwam ik in de speeltuin wel een 3-jarige Judith tegen, verfrissende jaren 70 naam. Schattig grietje ook :heart:
Ab imo pectore
Ik kwam ook op de indelingenlijst van de sportteams van dochters tegen: chryhsthynhiah
Ab imo pectore
NYC schreef:
05-07-2017 21:33
Ik zat ook nog te denken, of was Oooluh nu Zweeds en Oeluh de Deense uitspraak. Geografisch zou dat dan ook kloppen als Zuid-Zweeds meer "Oeluh" is. :-) Ik vind Ole ook leuker klinken, want bij uitspraak Oele denk ik aan oelewapper.

En Kjell. Klinkt dat een beetje als Tjell of verschilt dat ook regionaal? Ik vind Kjell en Kjetill zo leuk, maar dan wel met gewone k's.
Bij oeluh denk ik altijd aan oetlul.

Kjell is volgens mij gewoon Kjell. Ik heb die nog niet gehoord als tjell.
Op mijn werk roep ik kinderen bij hun voornaam op. Wat helaas wel eens misgaat doordat bepaalde tekens wegvallen. Dan krijg je een Made in plaats van een Madé en een boze moeder, omdat je de naam van haar dochter verkeerd uitspreekt..

Oh en via fb: Precious
emmylou schreef:
05-07-2017 21:42
Ik kwam ook op de indelingenlijst van de sportteams van dochters tegen: chryhsthynhiah
Ff serieus :cry:
Valentina_ schreef:
05-07-2017 15:39
Hilarisch weer!

Zo ken ik een G.aylord (ja écht!)
Ik ken een Gaynor, volgens mij is het Welsh.
emmylou schreef:
"Kan u uw naam es spellen? Kan u dat nog effe herhalen? Schrijf hem maar gewoon zelf, want dit is gewoon onvolgbaar."

En dat zowat heel haar leven.

Ik hoop dat het kind een roepnaam krijgt.
Want Jezus Christus, wie dit zijn kind aandoet ...
FiIee schreef:
05-07-2017 21:18
Waarschijnlijk als alisandra
:facepalm: dan is Alessandra toch wel tig keer mooier
emmylou schreef:
Chryhs-thynh-iah = Christinia?
Ze hadden al een meisje Djayla, en nu is broertje Djaylino geboren. :hihi: :hihi: :bonk:
c_estelle schreef:
02-06-2017 20:07
Ik had laatst een vergadering en daar zat ook man met de naam Stoffer Slofstra... en als er een z'n naar eer aan doet dan is hij het wel.
Stoffer is een normale Groningse naam. Vader van een vriend van mij heet zo.
Noem me lief nu ik nog leef!
Een jongetje dat Nono heet ... heb drie keer geluisterd of ik het goed hoorde.
you go girl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven