Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 7 juli 2017 om 11:39
vrijdag 7 juli 2017 om 11:40
Nou ik had het gevoel dat ze het ook tegen mij had, maar goed nee nu hoef ik niets meer met haar post.
vrijdag 7 juli 2017 om 11:40
Terwijl de Bardames dat al jaren doen en ik dat prima vind.yasmijn schreef: ↑07-07-2017 11:36Ik heb even teruggelezen om te kijken of ik 'ongepast' was. Ik vond dit nog, Solo en Broekrok:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-07-2017 11:15
Reden: verwijzing naar naam verwijderd
1.00% gewijzigd
BR, jij noemde Solo bij haar eerste nick. Dat mag niet kennelijk![]()
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 7 juli 2017 om 11:41
Dit. Begrijp het heel goed hoor, dat je kwaad bent en dan zulke dingen schrijft. Je wilt niet weten wat ik er soms uitkraam als ik boos ben.
Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 7 juli 2017 om 11:42
Mir, kun jij hier even over mailen?yasmijn schreef: ↑07-07-2017 11:36Ik heb even teruggelezen om te kijken of ik 'ongepast' was. Ik vond dit nog, Solo en Broekrok:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-07-2017 11:15
Reden: verwijzing naar naam verwijderd
1.00% gewijzigd
BR, jij noemde Solo bij haar eerste nick. Dat mag niet kennelijk![]()
Wat een waanzin, zeg! Al honderd jaar is dit ok en vanaf vandaag vindt een moderator dit ineens naamnoemen??
vrijdag 7 juli 2017 om 11:42
Ik heb net ook mijn post weggehaald uit het tijn-topic. Aangezien haar post is gegumd, had ik mijn quote al gewijzigd (hadden de mods niet gedaan, beetje slordig) en nu ook mijn bericht maar weggehaald. Is niet nodig in dat topic. Ook hier nog teruggekeken, maar volgens mij heb ik hier geen hele rare dingen gezegd.
Ben namelijk weer afgekoeld en dan is het inderdaad slim om posts na te kijken of ze niet te snel zijn gepost, dus bedankt dat jullie mij daar even aan helpen herinneren. Goede om te onthouden voor een eventuele volgende keer. En misschien eerst tot 10 tellen
Ben namelijk weer afgekoeld en dan is het inderdaad slim om posts na te kijken of ze niet te snel zijn gepost, dus bedankt dat jullie mij daar even aan helpen herinneren. Goede om te onthouden voor een eventuele volgende keer. En misschien eerst tot 10 tellen
vrijdag 7 juli 2017 om 11:45
Maastricht...jeetje nee, ik woon compleet de andere kant op. Nog noordelijker en ik sta tot aan mijn kin in zeeGenieInABottle schreef: ↑07-07-2017 11:29Heb je lang, heel lang geleden in Maastricht een HBO opleiding gedaan?
Mijn klasgenote heet Lin, ze was toen al bezig met een adoptieprocedure. Alleen al daardoor is zij me altijd bij gebleven. Het was sowieso een hele leuke klasgenote. En je ava doet me aan haar denken.![]()
vrijdag 7 juli 2017 om 11:45
PLAATS EEN REACTIE
Je kunt niet zo snel na je vorige bericht nog een bericht plaatsen.
Ik heb 9 keer op verstuur moeten klikken.
anoniem_321079 wijzigde dit bericht op 07-07-2017 11:44
7.78% gewijzigd
vrijdag 7 juli 2017 om 11:46
Nou ja, daarom. Even lekker schelden kan heel therapeutisch werkendoornroosje9 schreef: ↑07-07-2017 11:41Dit. Begrijp het heel goed hoor, dat je kwaad bent en dan zulke dingen schrijft. Je wilt niet weten wat ik er soms uitkraam als ik boos ben.![]()
vrijdag 7 juli 2017 om 11:48
O hahahahahaha. Ik zit hardop te lachenFee-de-Goede schreef: ↑07-07-2017 11:47Natuurlijk zit er iemand te staffen. Alsof ze dat uit zichzelf bedenken.
vrijdag 7 juli 2017 om 11:50