Napraattopic deel 88

07-07-2017 10:07 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Oudblond schreef:
07-07-2017 12:57
Wat aandacht krijgt wordt gevoed.
Ik las gevoerd, zag pas in de quote van Nouschi dat ik verkeerd las. :rofl:
--
anoniem_650605be8ffdd wijzigde dit bericht op 07-07-2017 14:06
99.39% gewijzigd
Feit, heeft ze zelf volop over geschreven. Misschien niet netjes van mij om dit nu dan hier ter sprake te brengen maar ik denk in dit geval dat het de reden is van haar manier van schrijven/gedachtegang.
Geen diagnose stellen, Bambi. Of hb ik die info ergens gemist en is het een feit ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
GenieInABottle schreef:
07-07-2017 12:58
Dat jij het van de gekke vindt dat is duidelijk. Dat heel veel anderen het van de gekke lijken te vinden dat jij niet wil begrijpen dat het niet gepast is, dat is de andere kant van het verhaal. En als je aangesproken wordt, dan gooi je het op rechten en het is altijd de ander schuld. Het staat je vrij om te reageren zoals jij wil reageren, net zo als anderen op jou mogen reageren zoals zij reageren. Dit is simpelweg het effect van de onderlinge dynamiek. En voor jouw aandeel ben jij en alleen jij 100% verantwoordelijk, net als ik voor mijn aandeel.

En ik heb idd elke post van jou in het topic en de posts met de quotes gestaft en gevraagd of ze deze wilden verwijderen. De mods waren het ermee eens, gelukkig.
Als je zo'n grote meid bent om overal te roepen dat je het recht hebt en dat anderen stom zijn, dan mag je wat mij betreft ook handelen als een grote meid als je aangesproken wordt op ongepast gedrag. En dat doe je niet. Je begint te schoppen en te slaan en rent naar de mods. Tja, voor mij ben je dan in ieder geval gediskwalificeerd als serieuze en gelijkwaardige gesprekspartner.

En ik zal nu best net zo'n hork zijn als dat jij kunt zijn in je posts. Dat "ik ben zielig en de hele wereld is tegen mij alleen maar omdat ik het recht heb om te posten en anderen het daar niet mee eens zijn en de mods moeten me beschermen" is zo kinderachtig en ben ik zo beu. Dus ik adopteer je strategie en zal elke post van je, die ik over het randje vind, staffen. Ik sla het gedeelte huilen bij de mods over, dat past niet bij mij.
Ik schop niet en ik sla niet. Ik werd geschopt en geslagen op dat topic en nu hier.
Maar ook daar wil en ga ik niet zielig over doen.
Iedereen mag ook zijn mening hebben over mijn mening. Je mag het ongepast vinden en dat mag je ook zeggen.
Maar ik vind het onjuist en onterecht dat hij is verwijderd, want het was gewoon on topic en keurig geformuleerd.
.
blijfgewoonbianca schreef:
07-07-2017 13:06
Geen diagnose stellen, Bambi. Of hb ik die info ergens gemist en is het een feit ?
Dan nog hoeft men er niet steeds over te beginnen. Persoonlijke info en zo (als het al zo is dus). Dat stoort me eigenlijk meer dan iemand die in boosheid een keertje walgelijk roept.
Het was NIET ontopic want het ging NIET over de actie. Het ging over TIJN, die overleden is. Tijn-van-die-actie.
yasmijn schreef:
07-07-2017 13:03
Dan doe jij het toch :lol:
Nee joh, altijd gezeik zo'n topic :proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
impala schreef:
Ik schop niet en ik sla niet. Ik werd geschopt en geslagen op dat topic en nu hier.
Iedereen mag ook zijn mening hebben over mijn mening. Je mag het ongepast vinden en dat mag je ook zeggen.
Maar ik vind het onjuist en onterecht dat hij is verwijderd, want het was gewoon on topic en keurig geformuleerd.
Het was niet on topic, want het topic ging over het overlijden van Tijn en jij zei iets naars over de actie. Dat is dus niet on topic.
Nous, nou zit ik, keurig in de schaduwnapraat, tegen je te tetteren over onze gezamenlijke interesse en dan reageer je niet.....

:calimero:
Eens met genie in a bottle , on topic en keurig geformuleerd ?
Sorry hoe krijg je het eruit , op de negeer vanaf nu .
-bambi- schreef:
07-07-2017 13:04
Ik denk zomaar ineens dat Impala écht niet beter weet. Die bijkomende starheid zie je op dit forum ook bij andere mensen terug die bekend zijn met ASS. Misschien is dat wel iets om als mede-forummer dan rekening mee te houden (of te negeren) en dat het weinig nut heeft om zo iemand tot andere gedachten/inzicht te brengen.
:worship:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
impala schreef:

:calimero:
Nouschi schreef:
07-07-2017 13:08
Nee joh, altijd gezeik zo'n topic :proud:
Alleen de OP en klaar, de rest volgt vanzelf :proud:
-bambi- schreef:
07-07-2017 13:05
Feit, heeft ze zelf volop over geschreven. Misschien niet netjes van mij om dit nu dan hier ter sprake te brengen maar ik denk in dit geval dat het de reden is van haar manier van schrijven/gedachtegang.
Is zo'n aandoening dan een vrijbrief voor onbeschoft gedrag????

Nee.
Falathiel schreef:
07-07-2017 13:08
Het was niet on topic, want het topic ging over het overlijden van Tijn en jij zei iets naars over de actie. Dat is dus niet on topic.
Het ging over Tijn én over de actie.
Waarom zou ik niks negatiefs mogen zeggen over die actie ?
.
Dan maar een wijntje erbij-topic. Panelleden: Kom op met die spiegels! :devil:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
impala schreef:
07-07-2017 13:15
Het ging NIET over de actiie. Bovendien is je timing beroerd.
Van sorry zeggen gaat niemand dood. Toegeven dat je het verkeerd zag is geen gezichtsverlies.
Oh pfff ik ga maar ff stofzuigen... :bye:
Oudblond schreef:
07-07-2017 13:16
Wat?
impala schreef:
07-07-2017 13:15
Het gaat helemaal niet over de actie, jemig hey. Hij is bekend van de actie en hij is er niet meer. Daar huilen we om met zijn allen behalve jij. Jij moest zo nodig negatief gaan lopen doen in een topic waar dat NIET voor bedoeld was.

Als je dan toch zo nodig negatief wil lopen doen erover, open dan je eigen topic. Dan kan je er zo on topic over zijn als je maar wil
--
anoniem_650605be8ffdd wijzigde dit bericht op 07-07-2017 14:06
0.00% gewijzigd
Oudblond schreef:
07-07-2017 13:16
Ja mooi he die. Heb hem net gelezen. Wist niet goed wat ik moest denken

*uchh stom gedoe dat je niet zo snel na een vorig bericht een reactie mag plaatsen*
-bambi- schreef:
07-07-2017 13:04
Ik denk zomaar ineens dat Impala écht niet beter weet. Die bijkomende starheid zie je op dit forum ook bij andere mensen terug die bekend zijn met ASS. Misschien is dat wel iets om als mede-forummer dan rekening mee te houden (of te negeren) en dat het weinig nut heeft om zo iemand tot andere gedachten/inzicht te brengen.

Eens.
Als ik zou weten dat ik kleurenblind ben en voor mij zouden alle brandweerauto's bruin zijn, dan zou ik toch wel aannemen dat IK dat zo zie en dat de rst van de wereld, die niet kleurenblind is , zien dat zo'n auto rood is. Ik zou dan niet gaan stapvoeten " het is bruin ! Welles ! Welles ! Belachelijk dat jullie dat niet zien " . Ik zou dan ook geen baan ambiëren als kuntcriticus oid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven