Stamcafe XXXI

08-06-2017 22:50 3007 berichten
Van Hawaii naar de Grand Canyon. Een grote stap op de kaart een kleine voor de Stammers. Ofzoiets. :)

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 23:03
49.43% gewijzigd
-Katjies- schreef:
09-07-2017 12:48
H'm het gif-je deed het niet. Ik ga nog even verder zoeken naar een leuke ava.
Ik was van plan pas later terug te komen, maar ook zonder account ben ik afgeleid, dus het maakt niet zo veel uit.
Ben jij nieuw of een nickchange?
yasmijn schreef:
09-07-2017 12:53
Ben jij nieuw of een nickchange?
Dat laatste. Katjies is mijn Afrikaanse naam.
Hallo Katjies :cat:
Hoi Dolfje en Puss! :cat:
Jammer dat ik nog geen plaatjes mag plakken. Ik had een aantal ava's die ik aan jullie wilde voorleggen :proud:
Nu moet ik zelf kiezen. Dat wordt 100x een ander plaatje voor ik de waren ik heb gevonden.
O en ik had nog een lekker ding voor jou gevonden Puss, maar ik kan 'm niet plakken voor je.
Alle reacties Link kopieren
Veel posten dan Katjies :)
Je kunt ook linkjes plakken, dan maken wij er plaatjes van :)
Ja, ik zal mijn oude topic eens even opzoeken. Kan ik daar los gaan.
-Puss-in-Bootz- schreef:
09-07-2017 13:12
Je kunt ook linkjes plakken, dan maken wij er plaatjes van :)
O ja, goed idee. Maar dat doe ik dan een andere keer. Ik had een boel plaatjes al opgeslagen op mijn PC. Voor die linkjes moet ik opnieuw zoeken en dat kost me nu iets te veel tijd.
Zal wel even kijken of ik jouw gelaarsde kater kan vinden.
Zo, deze ava is lekker onduidelijk. Perfect dus :-D
De knappe kater is kwijt.
Ik ga even o wat leuks zoeken om aan te trekken, want feestje zometeen.
:hello: h aai katjies
Ha Katjies! Fijn dat je er weer bent :cat:
The owls are not what they seem
Heb het topic trouwens teruggevonden voor je. Maar voor mijn huiswerkdag niet handig als je er vandaag in gaat posten :P
overig/geen-plaatjes-plakken-huil-hier- ... p=27187293#
Hoi Lady!
Hoi Watervrouw, bedankt voor de link. Ik wacht met posten, moet toch zo weg.
Eigenlijk mag ik niks posten, want voorlopig is elke dag huiswerkdag. (en gewone werkdag, en sociale moet dingen dag, en...)
Katjes :cheer: Zijn er in Afrika eigenlijk katten? Behalve van die hele grote dan?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
google noemt de wilde kat en de goudkat. Zitten best mooie plaatjes tussen voor een ava

*moet werkpauze maar weer stoppen*
Oudblond schreef:
09-07-2017 15:30
Katjes :cheer: Zijn er in Afrika eigenlijk katten? Behalve van die hele grote dan?
Ik moet hier weer even wat van zeggen. Afrika is geen land maar een heel groot continent met veel verschillende landen met weer veel verschillende dieren. :lol:
yasmijn schreef:
09-07-2017 15:59
Ik moet hier weer even wat van zeggen. Afrika is geen land maar een heel groot continent met veel verschillende landen met weer veel verschillende dieren. :lol:
Oeh wist ik niet Yasmijn... tuurlijk wel :-D Ik tikte het wat snel met beelden van bijvoorbeeld Mali en Botswana in gedachten en bedacht dat ik - anders dan bij bijvoorbeeld beelden van Marokko - ik daar geen katten zie.
Ik ben trouwens jouw advies aan het opvolgen: Ik eet een paar rauwe oesters met een hele lekkere koude Chardonnay erbij. (en een kat op schoot).
Ik zat net buiten te lezen en heb een nieuwe iPad.
Dadelijk hamburgers bakken .
Spannende dag :)
dolfje schreef:
09-07-2017 17:12
Ik zat net buiten te lezen en heb een nieuwe iPad.
Dadelijk hamburgers bakken .
Spannende dag :)
Als je maar niet verdwijnt bij het bakken!
Dat zal wel meevallen :)
Wij hadden gegrilde zalm met aardappelpuree en een salade. En nu heb ik zin in ijs met vruchten. Het fruit heb ik, het ijs niet. Dan maar de uitgeklede versie: fruitsalade met flink wat port erdoor.
Watervrouw333 schreef:
09-07-2017 13:54
Heb het topic trouwens teruggevonden voor je. Maar voor mijn huiswerkdag niet handig als je er vandaag in gaat posten :P

overig/geen-plaatjes-plakken-huil-hier- ... p=27187293#
Allemaal ff Katjies helpen met niet-tegen-zichzelf-praten
Katjies is volgens translateur (Translate bedoel ik, maar tranlate maakt er hier translateur van) Afrikaans, maar daarmee wordt Zuid-Afrikaans mee bedoeld. En daar hebben ze ook gewone huiskatten natuurlijk. En liewe klein oulike katjies.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven