Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Zo; iedereen de forum-crash weer overleefd?

Het uur dat ik nu thuis was voelde ik me wel een beetje 'lost', haha. Erg he; verslavingen.....

Gister op bezoek geweest bij vriendin die het ongeluk heeft gehad; is nu thuis gelukkig.

De ggd gebelt voor mijn afspraak te verzetten.....grrrr. Kan alleen op dinsdag en donderdag, moet dan werken, en de dagen dat ik eventueel eerder naar huis zou kunnen gaan hebben zij geen tijd.....

Denk dat ik voorstel om dan maar alles in eens te doen over 3 maanden.

Pop; al gebeld?

Indi: leuek avatar heb je !

En een dikke knuffel voor al het ex-familie gemis. Wat lief dat je exschoonzus contact met je opneemt en dit je verteld! Hoe is het nu met je ?

Straks sporten, en bankhangen gok ik.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Moz; ik herken je gedachtengang. Zo heb ik zondagnacht doorgebracht. Ik denk dat statistisch gezien de kans indd klein is. Maja, dan blijft het nog wel altijd een kans.

Probeer het gewoon een beetje van je af te zetten. Voordat je de uitslag weet kun je toch nog niets.

Sterkte!
Hey iedereen!

Lag het forum er nu de hele dag uit??? idd afkicken voor de overdag posters dan!

Mozz: eerlijk gezegd, en ik ben eerlijk dat weet je, vind ik je wel erg overdreven reageren. Hoe groot is de HIV kans nu? Dat je bang bent voor evtl. andere geslachtziektes begrijp ik, maar om nu meteen van het allerallerergste uit te gaan....niet doen hoor! Je maakt jezelf gek en hem ook, want kan me voorstellen dat ie jouw paniek (lichtelijk) overdreven vindt.
Top 10 geslachtsziektes:

1. Chlamydia

2. Genitale wratten

3. Herpes genitalis

4. Gonorroe

5. Hepatitis B

6. Trichomonas

7. Syfilis

8. HIV

9. Gardnerella

10. Schaamluis
Oh, Indi, was je het net an het afsluiten, wordt het ineens weer opengereten door zulk nieuws!

Ik heb ook nog steeds contact met mijn exschoonmoeder, omdat ze heel lang een soort van moeder voor me is geweest en zij mij ook echt ging missen. Dus dat contact heeft altijd bestaan. Ik ga zelfs elke zomer een paar dagen met haar en wat andere gezinsleden op vakantie. Moraal van dit verhaal: als je graag contact blijft houden, dan kan dan best!

Nee, Ingel, heb de GGD nog niet gebeld. Ik kwam erachter dat ik een enoooooooorme energierekening heb, wat nu is afgeschreven, Heb dus een hele poos aan de telefoon gezeten met leverancier, huurstichting, bank en energiewacht.

Morgen weer een nieuwe poging om te bellen!

Maar ik vind het doodeng!
@Mozz: Ach wat shit zeg...Het zal allemaal vast wel meevallen als ik het zo lees..Aan mij heb je niet zoveel geloof ik..Een dikke knuffel in ieder geval!

@Ingel: wat een lief berichtje! Ik voel me nu weer beter..Heb schoonzus terug gemaild en ze wil zo snel mogelijk afspreken..heb best zin om haar te zien en alles te bespreken wat er is gebeurd. Heb ze sinds het uit is niet meer gezien. Heb wel gezegd dat ik de kinderen er nu nog niet bij wil hebben..te emotioneel, ook voor hen!

Wat fijn dat je vriendin weer thuis is! Ik hoop dat ze snel weer opknapt! En wat k*t dat de afspraak met de GGD is verzet...nog langer wachten

Zometeen komt er een vriendin eten. Ik wilde pasta met tonijn maken, maar ik heb gewoon geen blikopener..dom!

Nu maar kip erdoor gedaan..ook lekker!

En ik heb een leuke vent gezien op Ematching, maar ik ben geen lid en kan geen bericht sturen *zucht* ik heb 'm opgespoord via RP..maar nog geen reactie..hahaha
Voor de rest ook hooooiiiiii!

Niet zo heel veel gebeurd hier volgens mij. Hoop dat t met iedereen goed gaat! Met mij wel hoor, gisteren leuke avond gehad met vrienden en de film Cherry Blossoms gezien (filmhuisffilm), verder hard gewerkt enzo.

Indi: best wel heftig van je ex-schoonfamilie! Ga je ze nu snel zien?

Ingel: nog in spannning voor je test? Hoe is t met VDN? (haha nieuwe afkorting nieuwe afkorting!)

Oh las nog even snel dat een nieuwkomer boos weggelopen is omdat ik o.a. TP zou hebben afgezeken? (heb haar spellingsfout gemist, want die was alweer verwijderd). Gelukkig dat julilie allemaal snappen dat t niet zo bedoeld was, thanks! Ik zou ook wel graag op dingen gewezen willen worden, leer je alleen maar van denk ik zo.

Maar zulke sjaggie mensen mogen van mij ook wegblijven hoor.

Hoe is t nu met je tafel, Vleer?
Pop, moet jij ook naar GGD dan? of heb ik wat gemist?
Hee Xen! Ik spreek z.s.m. af met ex-schoonzus...Ben benieuwd!

En ik had jouw commentaar dus ECHT niet gezien als afzeiken..Volgens mij heb je gewoon uitgelegd wat de wet van Murphy betekent...
maar vind je t dan niet raar dat je schoonzus je niet eerder heeft gebeld of bezocht? zeg niet dat dat goed of slecht is, hangt ook van omstandigheden af natuurlijk, maar gewoon uit nieuwsgierigheid vraag ik dit..
Fiew Xen, dat had ik even nodig. Ik weet rationeel ook wel dat het overdreven is, maar zoals Ingel al zei: soms maakt het feit dat er een kans is, hoe klein ook, dat je alsmaar denkt: er IS EEN KANS... Zo'n nuchter antwoord van iemand waarvan je weet dat ze eerlijk is, is dan wel even fijn. Dankje!

Andere geslachtsziektes ben ik dan weer minder bang voor, omdat hij overal op getest was, en je die andere dingen voor zover ik weet wel al snel kunt aantonen. En omdat daar vaak gewoon kuurtjes voor zijn. Kweenie. Tis echt een soort op hol slaan van een klein angstje... totdat het een enorme golf wordt. Hoop dat ik PD niet afschrik hiermee. Ik heb 'm wel al eerder vertelt dat ik dit soms heb. Misschien ben ik ook wel voer voor psychologen aan het worden...

Ingel wat balen dat je niet meteen terecht kan bij de GGD! Ging VDN nou wel al? Hoop niet dat ik je aansteek met mijn angstgolven. Volgens mij ga jij er nuchterder mee om dan ik.

Fijn dat je vriendin al naar huis mocht. Ligt ze nu thuis in bed?

Zelfde geldt voor Pop, niet laten gekmaken! Balen van die energienota ook zeg.

En wat leuk dat je nog zo goed contact hebt met je ex-schoonouders! Lijkt me echt fijn gevoel dat dat kan. Mijn ex-schoonouders mis ik als kiespijn...

Indi goed hee dat je je schoonzus gaat zien. Fijn om alles met haar te kunnen bepraten. Zal best fijn zijn, juist omdat je naar niet meer hebt gesproken nadat het uit ging. En als dat goed valt kun je vast de kindjes ook weer snel zien :-) Eet smakelijk!
Ik vond het ook geen afzeiken, met die wet van Murphy, maar ja, als mensen zulke lange tenen hebben... helaas...
Herpes wordt bijv. niet standaard onderzocht en je kunt jaren met dit virus rondlopen zonder het zelf te weten laat staan de ander...

Dus weet je, er is altijd wel een risico met onveilig vrijen. Maar het vergalt zoveel plezier als je daar altijd bij stil moet blijven staan. Om alles uit te sluiten, moet je met condoom blijven vrijen en tja, in een vaste relatie kan dat toch wel probleem zijn.
quote:Mozzarella schreef op 11 februari 2009 @ 18:51:

Ik vond het ook geen afzeiken, met die wet van Murphy, maar ja, als mensen zulke lange tenen hebben... helaas...zon typisch gevalletje van: geen wonder dat zij single is
Vleer haar poten hebben niet meer gelekt.. Heb er wel doeken onder gelegd voor t geval dat.

Druk bezig met kraamkado 9maanden pakketje voor zusje en zwager. Gaat echt super leuk worden !

Voor hem: Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt

en voor hem een sexboekje (hij moet toch aan zijn trekken komen komende tijd haha)

Voor haar: een leuk fel gekleurd kots emmertje (ze spuugt nu al tig keer op een dag lol je moet er wat voor over hebben)

En een zwangerschapsdagboek. en zo'n buikband geval ding.

Voor hen samen : buiktoeter , baby art belly kit en dan ook gelijk voor de voetjes en handjes als de baby er is, de standaard dingen als rompertje sokjes en leuke speen met daar op I love Tante Vleermuis ..

Als mensen nog meer idiote kadootjes weten ???
Oh ja, gefeliciteerd a.s. tante Vleer! Hartstikke leuk!
quote:zon typisch gevalletje van: geen wonder dat zij single is gemeen he, natrappen... maar wel

Met mijn ex heb ik dus 7 jr met condoom gevreeën. Maar dat kwam omdat hij zich niet wou laten testen... (lang verhaal weer). Na een tijdje went het wel hoor... maar ja, was eigenlijk gewoon debiel.

Vleer geen lekkende poten meer? Krijg toch andere beelden bij 'lekkende poten', haha!

Wat een leuk pakket is het al zo! Vooral dat kotsemmertje, hilarisch!
Lieve dames,

Ff hellowwen, krijg over 15min vriendinnetje op de doordeweekse borrel (en morgen weer aan de bak )

Mozz,een nuchtere reactie van mij. Ga ervan uit dat je niks hebt en mocht je mocht je in die ieniemienie kans iets hebben dan heeft het totaal maar dan ook totaal geen zin om je nu erover op te fokken. Het gaat nu toch niet weg dan. Geniet en mocht je tzt ergens mee moeten dealen tijd zat om tegen de muren op te vliegen... Knuf (f). Inhale, exhale x100000000000000000000, oefenen.

Trouwens dat je partner iets hebt betekend niet per definitie dat je het ook hebt/krijgt....

Ingel & Pop, sterkte met GGD.

Indi, tjsa doe wat je hart je ingeeft, het leven is te kort om alleen met je verstand dingen te doen. Geniet van hun "warmte". Is toch bijzonder, ken meer andere verhalen. (Wegwerp-style).

Xen & Vleer

Miss. tot morguh
Wuz, veel plezier met je borrel!

Ik moet nog 1 dagje en dan vaaakaaaaaaantieeeeeeee!!! Lekker he?

Xen, ik wil gewoon graag eens helemaal getest worden. Krijg van de huisarts alleen maar de standaard plasjestest mee. Heb sinds mn ex 1 keer onbeschermde seks gehad, met een man die net getest was, maar waarop ie precies getest was weet ik dus niet. Maar liever een keer te veel dan te weinig testen. moet alleen nog even bellen.

Vleer, leuk pakket! Ik weet alleen van al mijn zwangere collega's dat spuugdoekjes altijd van pas komen!

Enne, ik heb het meeste contact met exschoonmoeder en exschoonzusje (ze is nu aan het puberen, dus dat contact is iets minder). Een extante en exzwager zijn gezellig als ik ze tegen kom, maar daar zoek ik het contact niet echt mee op.

Ik heb net lekker gedanst, nu Step Up kijken!
Hela!

Moz; VDN heeft over 7 werkdagen de uitslag; dus hopelijk volgende week vrijdag al. Als hij niets heeft; is de kans dat ik wat heb ook vrij klein glukkig.

Ik begin je ex steeds vreemder te vinden..... niet willen laten testen... Naja, glukkig ist een ex.

Pop; wat lachen dat je nog zo'''n goed contact hebt met je ex-familie. Kom je dan ook nog vaak je ex zelf tegen ?

De GGD is gespecialeerd in SOA-telefoontjes. de dame die ik aan de lijn had, was heel rustig, begrijpend en uitleggend.

Indi; al reactie van de lekkere vent van E-matching?

Vleer; leuk kraampakket !

Xen; hoe wordt herpes dan getest? En wordt het niet standaard gedaan als je klachten hebt, of hoe zit het?

Vriendin vant ongeluk is thuis een beetje aant wennen; kan nog niet echt makkelijk zitten/liggen/lopen, maar het komt wel. Goede nieuws is dat ze gister samen met der vriend een huis heeft gekocht.

Vindt tv de laatste tijd zo saai. Als er niet echt iets is waar ik perse naar wil kijken, erger ik me meestal.....

Anyway
Xen, ze heeft me wel eerder gemaild, maar ik heb er bewust voor gekozen het contact te verbreken voor mijn verwerkingsproces....en nu blijkt dus dat we elkaar toch gaan zien. Ergens doet het me wel goed dat ze sinds onze breuk nooit meer in onze woonplaats zijn geweest of dat ze haar broer en nieuwe vriendin heeft bezocht..ben ik nu gemeen?

Vriendin is weer weg..was erg gezellig! Nog 1 dag werken morgen en ik heb lekker vakantie! :-)
Ingel: Nog geen reactie..weet niet hoe ik 'm anders moet bereiken..en tv is inderdaad saai!
Indi, ook vakantie dus! Ik vind je een goede Sherlock als je hem via Ematching hebt gespot en m vervolgens op RP hebt gevonden! Nu nog op hyves:P
Hi allemaal,

Hoe gaat met iedereen?

Vleer...gefeliciteerd met je aanstaande tante-schap!!

Xen...hoe gaat met jou? Ook druk druk druk?

Mozz en Ingel in de zorgen? Ik heb het zelf ook keer aan de hand gehad, echt zo vervelend. Die spanning tot aan de uitslag enzo. Ik doe het echt nooit meer onveilig! Hug voor jullie!!!

Wuzzie...heb je je nu al begeven in de datingsite-wereld? Dat was je toch van plan?

Indi...hug voor jou! Je moet niet alleen je ex loslaten maar je hebt natuurlijk ook een band gecreeerd met zijn familie wat dan wegvalt.

Appeltje....waar ben je? Ook druk met van alles?

En voor alle andere singles....hoi!!

Ik ben ook erg druk geweest. Druk op het werk, laat thuis en ik ga vanavond eens keer lekker vroeg naar bed.
yoehoe!!! Bij mij veel gebeurd even weer. veel gehuild vanwege de liefdes verdriet maar probeer alles het nu weer te relativeren dus moet ook wel weer goed komen!

Solli ging helaas niet door vanwege ziekte.

Nu 4 boeken gekocht en een zonnenbank kaart voor het genezingsproces!!

Ook boek over internet daten getiteld aan de man van Astrid verburg!! ben benieuwd!

Morgen weer even weer langer hier! Meiden allemaal een fijne avond gewenst!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven