Uitgerekend 15-28 februari 2018

06-06-2017 09:02 1048 berichten
Voor iedereen die is uitgerekend eind februari 2018 en het leuk vindt om mee te kletsen.
Een topic voor begin februari vind je hier: zwanger/uitgerekend-1-15-februari-2018/ ... #p27129175

:heart: = kloppend hartje
:duckie: = goede 20-weken echo!
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Dido1983 33 1e 22 februari Meisje! :love: 3 februari bevallen! :heart:
Lovely_meghan 32 2e 27 februari Meisje! :love: 8 februari bevallen! :heart:
Sophie_16 29 1e 18 februari Jongen! :love: 15 februari bevallen! :heart:
Mini-m 28 1e 17 februari Jongen! :love: 17 februari bevallen! :heart:
LGCM 27 1e 17 februari Jongen! :love: 18 februari bevallen! :heart:
Pluis83 33 2e 19 februari Jongen! :love: 19 februari bevallen! :heart:
joshax 30 1e 14 februari Meisje! :love: 21 februari bevallen! :heart:
Rozegeranium 32 2e 20 februari Jongen! :love: 23 februari bevallen! :heart:
Polonaise 32 3e 26 februari Meisje! :love: 24 februari bevallen! :heart:
PioenroosjeAmy 29 1e 18 februari Jongen! :love: 24 februari bevallen! :heart:
Mirmirmir 33 2e 20 februari Meisje! :love: 27 februari bevallen! :heart:
Suikerwafel 28 1e 16 februari Meisje! :love: 1 maart bevallen! :heart:
Hannah90 27 1e 25 februari Jongen! :love: 1 maart bevallen! :heart:
Ballys 29 1e 26 februari Jongen! :love: 2 maart bevallen! :heart:
Schorpioentje 39 1e 18 februari Jongen! :heart: :duckie:
Zomerbloem23 28 1e 28 februari Meisje! :heart:
chocotofje 36 1e Meisje! :heart: :duckie:
Daar 26 2e 28 februari Jongen! :hug: 18-02-2018 Thijmen, in eeuwige herinnering :rose:
:hug: Yeti86
:hug: Ravenloos
:hug: Noonootje
:hug: Ashkyla
:hug: leyla18
:rose: Marilyn182

Rockabye, Mihoen, Loeske85, ELZ1992, Happymama123 & Mammaattvara - in verband met lange tijd niet meeschrijven zijn jullie uit de tabel gehaald. Mochten jullie weer in de tabel willen, zijn jullie uiteraard van harte welkom terug!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:50
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
76.66% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ah nee Noonootje, wat erg! Heel veel sterkte :hug:
o nee! sterkte dames :(
Had t zo gehoopt😢 Wat ontzettend naar. Veel sterkte. Hopelijk snel weer zwanger en dan alles goed!
Had t zo gehoopt😢 Wat ontzettend naar. Veel sterkte. Hopelijk snel weer zwanger en dan alles goed!
@gewicht; ik heb me vanochtend toch even gewogen. Een kilo afgevallen (nu 63), maar als ik mezelf in de spiegel zie denk ik echt daar zit al 5 kilo aan.
Nonootje :( wat een naar nieuws!! Sterkte!!
Wat een klotenieuws zeg, sterkte met zowel het lichamelijke als het geestelijke deel, dat valt niet mee.
Ah nee Noonootje en ravenloos..:( wat verdrietig zeg, heel veel sterkte allebei!!
Was bij m'n moeder en die zei:' ja collega waar t kindje 3 weken jonger is dan van jou kindje is nu weer zwanger, 12 weken!' Zo'n moment dat ik denk shit wat moet ik zeggen en hoe moet ik kijken 😂

Merk dat door de slechte berichten hier ik echt wel nerveus ben voor de echo..
Goedemorgen!

Na al een tijdje stiekem met jullie berichten mee gelezen te hebben, sluit ik mij graag bij jullie aan :)
Ik ben 24 jaar, dit is mijn eerste zwangerschap en ben uitgerekend op 24 februari '18. Gisteren heb ik mijn tweede echo gehad. Gelukkig weer een kloppend hartje gezien!
Ik heb op 28 juni mijn eerste echo gehad, omdat ik sinds ik 5 wkn zwanger ben steeds bruin bloed verlies. Maar gelukkig betekent dat verder niets over mijn zwangerschap.

Wat ik mij afvraag.. Ik heb geen last van misselijkheid, maar voel me wel snel vol na een beetje eten. Dus eet ik maar weinig, maar dan heb ik na zo'n 1,5 uur weer trek. Zijn er meer die daar last van hebben?
@elz1992: welkom!! En wat fijn de goede echo's!! Wat je zegt wat betreft het eten.. krijg s ochtends bijv amper 1 broodje op en m'n maag knort nu alweer. Na het avond eten heb ik het ook erg. Ik heb ook weinig trek in eten en alleen bij ongezonde dingen erge trek erin, dus best lastig omdat ik dan maar niks eet maar dat is natuurlijk ook niet goed. M'n voornemen is echt om meer fruit etc te eten, dus straks maar een bakje met fruit maken 😊
Meghan en Hannah, veel succes vandaag!! Op naar mooi nieuws!
En welkom Elz! Heel fijn dat je al een kloppend hartje hebt gezien! Ik heb ook heel kort op elkaar trek en rommelende maag, als ik niks eet word ik heel misselijk. Altijd droge volkorenbiscuitjes bij me!
Ik heb op de raarste momenten trek (vlak na het eten, twee uur na ontbijt). Ook kan ik erg tegenzin hebben in eten, van de week dag niet gekookt wegens misselijk gevoel, maar toch honger gekregen en toen alsnog broodjes gegeten. Koude dingen heb ik meer 'zin' in dan warm eten. En ongezonde dingen...
Ik heb gewoon altijd honger, valt niet tegenop te eten, vind alleen bijna niks meer lekker dus das wel lastig.
@onzekerheid merk dat ik bij vlagen toch weer kan gaan twijfelen of 't wel allemaal goed zit, zeker na de verdrietige berichten hier, blij idd dat ik volgende week weer 'n echo heb.
@vertellen woensdag aan m'n schoonouders verteld en ze begonnen allebei te huilen, zo schattig! Ze noemden elkaar de rest van de avond opa en oma, en bleken al maanden elke keer een cadeautje mee te nemen voor als 't zover zou zijn, zo lief!
Welkom Elz en gefeliciteerd natuurlijk!
Hi dames. Wij hebben een mini mini mensje gezien op de echo die op de goede plek zat en een hartje heeft!! Het was eventjes zoeken want hij/zij zat beetje naar een kant geleund maar toen daarna was het heel duidelijk. Wij zijn ontzettend opgelucht en blij!

Nu over drie weken (4 aug) voor de termijn echo. We worden nu geschat op rond 7,5 week.

Ik herken dat honger gedoe ook. Een uur na het ontbijt weer honger terwijl ik bij het ontbijt niet zo veel kon eten. Ik merk ook bij avondeten (wok of frietjes met groenten) snel te veel eet en dan daar beetje spijt van heb. Ook helpt af en toe een hapje cracker of mini yoghurtje om me minder misselijk te laten voelen. Tot nu toe nog niet hoeven spugen gelukkig.
Hier ook een heel mooi hartje gezien, daarna door gegaan naar de opa en oma van mijn vriend om het nieuws daar te vertellen. Helemaal blij waren ze.

De volgende echo heb ik 28 juli, omdat ze nog een extra echo wou doen om de groei in de gaten te houden. Ik ben iets terug gezet in dagen. Nu 6wkn, 6dgn. De UD zal dan 3 maart worden, maar wil graag hier blijven meeschrijven.

@hannah; gefeliciteerd, mooi om te zien zo'n ini minie hartje
Wat een fijne berichten Hannah en Meghan!!!
Mooie berichten Meghan en Hannah!!

Welkom elz! Mooie berichten van de echo!

Dat honger gevoel herken ik ook zeker. En ook als het tijd is voor avondeten, zoals nu, kan ik best snel misselijk worden als ik niet wat eet, terwijl ik eerder het echt nog wel uit kon stellen.

De onzekerheid herken ik ook zeker wel, vooral als je van die verdrietige verhalen hoort..

Vanavond zijn een van onze beste vrienden aan de beurt om het aan te vertellen! Ik heb zoenen gehaald en daar roze en blauwe muisjes op het topje gedaan. Denken jullie dat de boodschap dan duidelijk is?
@Elz, welkom en gefeliciteerd.

@hanhah en meghan, gefeliciteerd met de kloppende hartjes!

@Eten, heb niet echt last van veel honger, maar wel van maagzuur! Met eten probeer ik het zo wie zo, zo gezond mogelijk te doen vanwege mijn overgewicht. Daarnaast vind ik zwanger zijn geen vrijgeleide om te eten wat en wanneer je maar wilt!

@echo, woensdag hebben wij de 2e echo, spannend! Na de echo ga ik op het werk vertellen dat ik zwanger ben, aangezien ik al de hele week niet hebben kunnen werken, zo misselijk! Normaal ben ik eigenlijk nooit echt "ziek". Kan het op deze manier niet lang meer verborgen houden.
Als de bakerpraatjes kloppen, wordt dit een meisje. Wat ben ik me een partij misselijk. Daar heb ik bij de eerste echt nul last van gehad.
@meghan: ik heb ook precies dezelfde klachten als vorige x, misselijkheid en moe, en vorige keer was het een meisje..

Wil iedereen hier eigenlijk het geslacht weten en een stiekeme voorkeur?
Stiekeme voorkeur voor een jongetje....gewoon omdat we dan een van elk soort hebben. Als het wel een meisje wordt is het ook prima....een heerlijk meidengezin!

Wij willen het geslacht nog niet weten.....we wachten mooi tot de geboorte. Wel zo speciaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven