Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 15 juli 2017 om 10:20
Dat topic gaat toch helemaal niet over zelfmoord!7102 schreef: ↑15-07-2017 10:15nderen/zelfmoordpoging-andere-school/ ... ges/386421
Hoeveel topics worden er wel niet verwijderd als het gaat over vragen over zelfmoord, over gezondheid maar een topic als dit blijft gewoon staan onder kinderen en dan mag er gewoon geadviseerd worden?
En dit is ontopic in het modertatortopic.
* Ik zet hem ook even hier maar neer voor ze het off topic vinden.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 15 juli 2017 om 10:21
Echt constructief was ze daar ook niet bezig. Weet niet precies meer wat ze schreef maar kan me herinneren dat ik er op gereageerd heb dat het veel te kort door de bocht was, en dat was netjes uitgedrukt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 15 juli 2017 om 10:23
Dat het kind in een dramaklasje moest en ze had het van haar moeder. Zoiets.
Nou niet echt iets om over uit je panty te vliegen. Ik vond het ook allemaal vrij dramatisch, zeker de titel.
zaterdag 15 juli 2017 om 10:23
zaterdag 15 juli 2017 om 10:29
het kwam denk ik ook omdat ik gisteren de link hier had neer gezet vanwege mijn twijfels aan de openingspost. Ik twijfel nog steeds als ik zo de reacties van to lees.
zaterdag 15 juli 2017 om 10:34
Ik ook.
Ze gaat niet in op vragen of ze de juf al heeft gesproken bijvoorbeeld. Over die andere verhalen dan dat zelfmoordgedoe.
zaterdag 15 juli 2017 om 10:38
En dat oudere kinderen van de lagere school zouden op hitsen voor zelfmoord.
Wat mij ook op viel was dat er een "nieuwe"bij zat bij dat topic. En meteen wist van hoe of wat als je goed het topic leest.
anoniem_320683 wijzigde dit bericht op 15-07-2017 10:50
18.36% gewijzigd
zaterdag 15 juli 2017 om 11:50
3 delen? Hahhahahaha.Fee-de-Goede schreef: ↑15-07-2017 10:19Pff. Je zou denken dat ze met die maar 1x kunnen staffen meer tijd zouden over hebben om de stafjes normaal te bekijken en te beoordelen.
En bij 3 delen napraat met echt gezeik niks bestraffen en nu om ziets een ban.
Schiet mij maar lek.![]()
zaterdag 15 juli 2017 om 12:04
Dacht ik al.
Ik vind dat altijd zo'n onzin he. Natuurlijk is een opmerking tegen iemand over de rotopmerking die hij zojuist maakte op de man. Wie kaatst, kan een bal verwachten. En Moi kaatst doorgaans hard. Kan me niet voorstellen dat vw daar buitenproportioneel op gereageerd heeft.
.
zaterdag 15 juli 2017 om 13:14
Ik zie hvw inderdaad eigenlijk nooit buitensporig reageren. Maar wauw het is dus ook nog een 'zij'. Ik vind het dan wel zo'n beetje de meest tegenstrijdige forummer t.o.v. de naam/avatar. Ik verwachte bij de naam en de avatar een soort journalist achtige man met een filosofische inslag en een open geest.
zaterdag 15 juli 2017 om 13:24
Ik vind dat ze schrijft zoals je zou verwachten op grond van haar nick.shifty schreef: ↑15-07-2017 13:14Ik zie hvw inderdaad eigenlijk nooit buitensporig reageren. Maar wauw het is dus ook nog een 'zij'. Ik vind het dan wel zo'n beetje de meest tegenstrijdige forummer t.o.v. de naam/avatar. Ik verwachte bij de naam en de avatar een soort journalist achtige man met een filosofische inslag en een open geest.
Ik ben het niet met je eens, maar misschien is het een kwestie van takes one to know one
Wat bedoel je trouwens met 'het is dus óók nog een zij' ?
impala wijzigde dit bericht op 15-07-2017 13:25
8.13% gewijzigd
.
zaterdag 15 juli 2017 om 13:26
Eens. Het klopt dat het niet constructief was (maar als dat een eis wordt, kan het forum zo de digitale prullenbak in), maar als iemand drama maakt, mag je dat best zeggen. Dat fluwelen handschoentjes gedoe altijd ook.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
zaterdag 15 juli 2017 om 13:39
Ik bedoelde daarmee dat ze daarmee nog verder afwijkt van de eerste indruk die de naam in combinatie met de avatar maakt. Als je jezelf 'het vrije woord' noemt verwacht ik een persoon met een open blik en onafhankelijke gefundeerde mening. Niet iemand die vooral maar wat loze opmerkingen neerplempt en met vooroordelen meelult. En als je een avatar hebt van een beetje nors kijkende man verwacht ik, heel gek, een beetje norse man, niet een vrouw.
Dus vandaar dat mijn verrassing nog groter is nu je aangeeft dat het ook nog een vrouw is.
zaterdag 15 juli 2017 om 13:43
Nou ja, ik heb het ook niet gecheckt of ze een jongen of een meisje is. Ik ga af op wat ze zelf zegt.shifty schreef: ↑15-07-2017 13:39Ik bedoelde daarmee dat ze daarmee nog verder afwijkt van de eerste indruk die de naam in combinatie met de avatar maakt. Als je jezelf 'het vrije woord' noemt verwacht ik een persoon met een open blik en onafhankelijke gefundeerde mening. Niet iemand die vooral maar wat loze opmerkingen neerplempt en met vooroordelen meelult. En als je een avatar hebt van een beetje nors kijkende man verwacht ik, heel gek, een beetje norse man, niet een vrouw.
Dus vandaar dat mijn verrassing nog groter is nu je aangeeft dat het ook nog een vrouw is.
En ik heb waarschijnlijk andere topics van haar gelezen dan jij. En/of ik heb een andere mening over wat onafhankelijk en gefundeerd is dan jij. dat ligt misschien meer voor de hand. Correctie: dat sowieso.
impala wijzigde dit bericht op 15-07-2017 13:49
2.25% gewijzigd
.
zaterdag 15 juli 2017 om 13:44
Jij bent in het echt wel een Minion?shifty schreef: ↑15-07-2017 13:14Ik zie hvw inderdaad eigenlijk nooit buitensporig reageren. Maar wauw het is dus ook nog een 'zij'. Ik vind het dan wel zo'n beetje de meest tegenstrijdige forummer t.o.v. de naam/avatar. Ik verwachte bij de naam en de avatar een soort journalist achtige man met een filosofische inslag en een open geest.
Je bent zelf een theepot