Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 15 juli 2017 om 22:49
Die heb ik gehad.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zaterdag 15 juli 2017 om 22:57
Vind ik ook jammer ja. Je mag hier best een beetje fel zijn toch. je komt hier voor een mening dan moet je niet meteen van je roze stoel vallen als je die krijgt. Ook al is die op de man (zonder dat je een potje gaat lopen schelden).
Met 'mannen' bedoeld je mods of bedoel je specifiek 'mannen' ten opzichte van vrouwen'?
zaterdag 15 juli 2017 om 23:03
Ken je filmpjes van bronstige padden? Die springen in de paartijd letterlijk op alles wat beweegt.shifty schreef: ↑15-07-2017 22:57Vind ik ook jammer ja. Je mag hier best een beetje fel zijn toch. je komt hier voor een mening dan moet je niet meteen van je roze stoel vallen als je die krijgt. Ook al is die op de man (zonder dat je een potje gaat lopen schelden).
Met 'mannen' bedoeld je mods of bedoel je specifiek 'mannen' ten opzichte van vrouwen'?
Aangezien de waarschuwingen en bannen hier voor 'op de MAN' zijn bedoel ik die mannen.
Wat dat met die padden te maken heeft? Nou, ik stel me de stafjesfetihisten voor als een stel forummers die het moeten melden dat een forummer als een bronstige pad op een ander springt. En zij en de mods redden forum en mensheid van dat soort gruwelijke uitwassen ofzo.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 15 juli 2017 om 23:04
A-man denk ik
anoniem_160995 wijzigde dit bericht op 15-07-2017 23:09
2.88% gewijzigd
zaterdag 15 juli 2017 om 23:08
Geen idee; hier was 't niet. alhoewel je dat nooit helemaal zeker weet.
zaterdag 15 juli 2017 om 23:10
feow schreef: ↑15-07-2017 23:03Ken je filmpjes van bronstige padden? Die springen in de paartijd letterlijk op alles wat beweegt.
Aangezien de waarschuwingen en bannen hier voor 'op de MAN' zijn bedoel ik die mannen.
Wat dat met die padden te maken heeft? Nou, ik stel me de stafjesfetihisten voor als een stel forummers die het moeten melden dat een forummer als een bronstige pad op een ander springt. En zij en de mods redden forum en mensheid van dat soort gruwelijke uitwassen ofzo.
Je precies. Het wordt zo'n stafjescultuur. Voor je 't weet gaat iedereen op z'n tenen lopen.
zaterdag 15 juli 2017 om 23:11
Amand op het topic van de man die een ander heeft.
Tja, altijd bijzonder om relatieadvies van hem te lezen zal'k maar zeggen.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
zaterdag 15 juli 2017 om 23:28
Dat is dan weer een mindere actie van de mod van dienst. Ik weet niet wat GF gezegd heeft, maar Amand heeft geen bescherming nodig. Dat is nou een voorbeeld van iemand waarbij je wel op de man moet gaan, omdat hij zelf ook alles op zichzelf betrekt.
impala wijzigde dit bericht op 15-07-2017 23:33
63.28% gewijzigd
.
zaterdag 15 juli 2017 om 23:37
Inderdaad. Ze had ook gewoon gelijk. Maar dat zal wel weer iets te confronterend geweest zijn.Lady_Voldemort schreef: ↑15-07-2017 23:18Ah, gevonden. Amand zit daar anders ook aardig te zuigen zeg. Jammer dat GF er op in is gegaan, en degene die haar gestaft heeft verdient zelf een flinke staf in zijn/haar hol.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
zaterdag 15 juli 2017 om 23:41
Armand is niet zo'n staffer toch?Lady_Voldemort schreef: ↑15-07-2017 23:40Het zou me niks verbazen als dat hier ook het geval is geweest. En nee, dat verandert niets aan mijn suggestie over die staf en die hol.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 15 juli 2017 om 23:48