Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 16 juli 2017 om 17:43
Ok, ik heb blijkbaar ten onrechte begrepen dat het nieuwe forum is gemaakt als statement tegen het VF. En dat het VF dan zou worden geboycot omdat het niet goed werkt.
Nu hou ik erover op, ik ben zelf niet eens van plan om me ergens anders aan te melden (zie eerder genoemde reden)
Komt goed hoor bambi, hij is gelukkig ook weer geen Help mijn man is een klusser type
Uiteindelijk wordt het er beter op, alleen ligt nu alles overhoop en kunnen we niet in de slaapkamer slapen.
Nu hou ik erover op, ik ben zelf niet eens van plan om me ergens anders aan te melden (zie eerder genoemde reden)
Komt goed hoor bambi, hij is gelukkig ook weer geen Help mijn man is een klusser type
Uiteindelijk wordt het er beter op, alleen ligt nu alles overhoop en kunnen we niet in de slaapkamer slapen.
zondag 16 juli 2017 om 17:55
Ik snap dat dit mosterd is, maar ik was uithuizig.
zondag 16 juli 2017 om 19:53
zondag 16 juli 2017 om 20:00
ja werkelijk. Dat je alleen de vraag al steltcharlottew88 schreef: ↑16-07-2017 19:53Topic van een nieuwe TO op de kinderpijler. Dochter rotzooit op internet. Ik denk er het mijne van.
zondag 16 juli 2017 om 20:01
Lady_Voldemort schreef: ↑16-07-2017 16:40Er waren er meer die openlijk toegaven te hebben zitten googlen daar viel ook niemand over. Googlen is trouwens de ook niet verboden he.
Who are you kidding ?
.
zondag 16 juli 2017 om 20:07
Jezus, slik die drol nou toch een keer door.
Ik had het over gisteren, toen er gegoogeld werd nav een nogal alarmerend topic waarin de TO haar (?) eigen adres gaf. Had dus geen reet te maken met jouw strapatsen van een paar weken geleden, en ik zou het echt heel erg op prijs stellen als je daar nu eens over ophield. Dat heeft de rest tenslotte ook gedaan.
zondag 16 juli 2017 om 20:10
Ik ookcharlottew88 schreef: ↑16-07-2017 19:53Topic van een nieuwe TO op de kinderpijler. Dochter rotzooit op internet. Ik denk er het mijne van.
zondag 16 juli 2017 om 20:12
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 16 juli 2017 om 20:24
Over dat iemand haar haar helemaal verpest was en dat het nu kort geknipt is.
zondag 16 juli 2017 om 20:30
De ultieme haarhorrorstory op de pijler geld en recht bedoel je?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 16 juli 2017 om 20:32
a ja dat is hem dank jecharlottew88 schreef: ↑16-07-2017 20:30De ultieme haarhorrorstory op de pijler geld en recht bedoel je?
zondag 16 juli 2017 om 20:36
Nee dank je . Ik slik niet.
And some things are hard to swallow anyway.
.
Ik wilde een flauwe opmerking maken, maar ik heb me ingehouden.charlottew88 schreef: ↑16-07-2017 19:53Topic van een nieuwe TO op de kinderpijler. Dochter rotzooit op internet. Ik denk er het mijne van.
Dat kan ik heel goed. Zo vaak al iets net niet geplaatst.
Saai eigenlijk.
zondag 16 juli 2017 om 20:37
zondag 16 juli 2017 om 20:45
zondag 16 juli 2017 om 20:57
Waarom niet? Het is een forummer die volgens mij gewoon post zo her en der
Je bent zelf een theepot
zondag 16 juli 2017 om 21:02
Ik wel, TO reageert naar mijn idee normaal en het is in mijn ogen plausibel dat dit gebeuren kan.
Edit, ik heb het even opgezocht maar de TO is al lid vanaf 2013 dat maakt het verhaal nog geloofwaardiger
zondag 16 juli 2017 om 21:08
Ik geloof ook dat het echt is.