Geen wc boven

14-07-2017 09:01 129 berichten
Wie heeft er nog meer geen wc boven? Wij hebben een klein arbeiderswoninkje en alleen beneden een wc.
Zijn er meer mensen die geen wc boven hebben en hoe lossen jullie dat op?
anoniem_347227 wijzigde dit bericht op 03-02-2019 19:31
61.66% gewijzigd
Solomio schreef:
16-07-2017 21:38
Heeft niks met klein houden te maken, maar alles met dingen zo makkelijk mogelijk oplossen.

Zo makkelijk mogelijk is gewoon naar beneden lopen en daar op het toilet plassen. Zelfs als ze nog half slaapt kan ze dat waarschijnlijk gewoon op de automatische piloot.
Alle reacties Link kopieren
Tr0tter schreef:
17-07-2017 06:14
Zo makkelijk mogelijk is gewoon naar beneden lopen en daar op het toilet plassen. Zelfs als ze nog half slaapt kan ze dat waarschijnlijk gewoon op de automatische piloot.
Wat zo makkelijk mogelijk is verschilt mss wel per persoon. Ik vond plassen op een potje of emmer naast mijn bed een stuk makkelijker dan 'helemaal' naar beneden naar de wc te moeten. Nogmaals: dan werd ik veel te wakker en lukte het daarna slecht om weer in slaap te vallen.
Als ik alleen maar even naast mijn bed hoefde te plassen sliep ik daarna veel makkelijker weer verder.
Your job is safe. No one wants to do your work.
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar
Euhm, enkel OP gelezen!

Kind van 8 toch echt naar beneden laten gaan. Nachtlampje op gang voor het zicht eventueel, mocht ze "vergeten" lamp aan te maken.
Wij hadden ook arbeidershuisje met beneden toilet. Voor onszelf was dat prima te doen. Voor kind kan ik me je tijdelijke bedenkingen wel voorstellen, echter ze zal het toch moeten leren. Potje op haar kamer prima, echter uiteindelijk leren dat WC beneden is.
Ze weet dat de wc beneden is en maakt daar de hele dag gebruik van, behalve die ene keer 's nachts.
Het zal heus niet zo zijn dat als ze boven aan het spelen is ook op dat potje gaat.
En het is niet dat ze geen trappen kan lopen hè.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven