Napraattopic deel 88
vrijdag 7 juli 2017 om 10:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 23 juli 2017 om 16:27
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 23-07-2017 16:28
10.99% gewijzigd
zondag 23 juli 2017 om 16:28
Ja maar jij bent zo verstandig om dat niet te doen.Lady_Voldemort schreef: ↑23-07-2017 16:25Het enige wat ik ervan kan zeggen is dat niks zo gek kan zijn of het gebeurt wel ergens. Als ik onder een nieuwe nick mijn belevenissen met mijn schoonfamilie zou beschrijven zou ik onmiddellijk weggezet worden als trol, en toch is het allemaal echt gebeurd. Het is alleen allemaal niet zo gebruikelijk, en gelukkig ook maar.
Ik kan ook hele soaps uit mijn leven beschrijven. Nog niet misschien dat ik dat op een openbaar forum wil hebben staan.
Dat snap ik er dan ook niet aan.
Als dan dat verhaal van die zelfmoord echt is, dan zou ik uit respect voor de moeder van die kinderen en die kinderen zelf, dit hier nooit maar dan ook nooit delen.
zondag 23 juli 2017 om 16:29
Naja dat dus, ik heb teveel verhalen met een bizarre samenloop van omstandigheden gehoord en (helaas ook) meegemaakt om bij voorbaat verhalen die te vreemd voor woorden overkomen weg te zetten als bullshit. Maar goed, ik hoop het in dit geval wel want dat scheelt namelijk drie zeer verdrietige verwarde kleine kinderen en twee zeer verwarde,verdrietige volwassenen. Dat gun ik iedereen.Lady_Voldemort schreef: ↑23-07-2017 16:25Het enige wat ik ervan kan zeggen is dat niks zo gek kan zijn of het gebeurt wel ergens. Als ik onder een nieuwe nick mijn belevenissen met mijn schoonfamilie zou beschrijven zou ik onmiddellijk weggezet worden als trol, en toch is het allemaal echt gebeurd. Het is alleen allemaal niet zo gebruikelijk, en gelukkig ook maar.
enn wijzigde dit bericht op 23-07-2017 16:31
1.07% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 23 juli 2017 om 16:30
Ik kan mijn verhaal over mijn ex ook beter niet hier neerzetten, want dat is ook per definitie niet waar volgens de forumwetten.Lady_Voldemort schreef: ↑23-07-2017 16:25Het enige wat ik ervan kan zeggen is dat niks zo gek kan zijn of het gebeurt wel ergens. Als ik onder een nieuwe nick mijn belevenissen met mijn schoonfamilie zou beschrijven zou ik onmiddellijk weggezet worden als trol, en toch is het allemaal echt gebeurd. Het is alleen allemaal niet zo gebruikelijk, en gelukkig ook maar.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
zondag 23 juli 2017 om 16:32
Ik klap even mee
Goedendag zeg, over forumgekkies gesproken..
zondag 23 juli 2017 om 16:34
Ik snap dat in zoverre wel dat het natuurlijk altijd heel wel mogelijk is dat iemand simpelweg geen mensen heeft om die soaps irl mee te bespreken. Of dat iemand er gewoon niet zoveel problemen mee heeft om zijn soaps op een openbaar forum te zetten. Maar dat alles maakt die mensen nog geen trol.
zondag 23 juli 2017 om 16:34
Kan, maar goed : stel je voor dat je dit je dit niet kan bedenken omdat de wanhoop hoog zit? Net moeder, je zit in de eerste weken en dan dit? Afijn ik heb er maar geen oordeel over, het zal maar waar zijn.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 23 juli 2017 om 16:35
Volgens de forummers besta ik niet.Solivagant schreef: ↑23-07-2017 16:30Ik kan mijn verhaal over mijn ex ook beter niet hier neerzetten, want dat is ook per definitie niet waar volgens de forumwetten.
Én ben ik definitief en hopeloos getraumatiseerd.
En volgens diezelfde wetten kan dat heel goed samen bestaan.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 23 juli 2017 om 16:36
Wel in een besloten groep gedeeld? Dan gaat ineens het kwartje vallen hier.Solivagant schreef: ↑23-07-2017 16:30Ik kan mijn verhaal over mijn ex ook beter niet hier neerzetten, want dat is ook per definitie niet waar volgens de forumwetten.
zondag 23 juli 2017 om 16:41
Wel heel flexibel zeg, zo'n forum.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
zondag 23 juli 2017 om 16:43
Same here (ok, net niet de eerste maand, dat wint Yas)
Ik pieker er niet over om hier op anoniem te gaan. No white flags above my door. I will go down with this ship.
Maar ik vind het érg leuk daar. Tot nu toe. Leuker dan hier, op dit moment. Het wordt wel een uitdaging om het leuk te houden. Maar vooralsnog doet bijna iedereen heel erg zijn best.
.
zondag 23 juli 2017 om 16:44
zondag 23 juli 2017 om 16:47
Dat hoop ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 23 juli 2017 om 16:49
Dat weet ik niet. Hoeveel stempels had de jouwe?-Puss-in-Bootz- schreef: ↑23-07-2017 16:46Ik heb ook een maklappende ex. Dat is toevallig zeg. Was dat dezelfde?![]()
zondag 23 juli 2017 om 16:50
Wat sneu! Was ze oud? Of was het zo'n loeder, en zette jij hem ertoe aan?-Puss-in-Bootz- schreef: ↑23-07-2017 16:46Ik heb ook een maklappende ex. Dat is toevallig zeg. Was dat dezelfde?![]()
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 23 juli 2017 om 16:51
Ik heb hem zelf gediagnosticeerd omdat hij geen hulp nodig had en niks mankeerde volgens hem.
zondag 23 juli 2017 om 16:52
Ja maar nee, dan ligt het aan jou hè.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑23-07-2017 16:51Ik heb hem zelf gediagnosticeerd omdat hij geen hulp nodig had en niks mankeerde volgens hem.
zondag 23 juli 2017 om 16:54
Verrek! Het muntje valt. Ik moet die stempel
Volgens jou sloeg hij zijn moeder.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑23-07-2017 16:53Ze? Mijn ex was een (soort van) man. Volgens hem was ik een vals loeder die hem hartklachten bezorgde.
Ja als ik het leven van mijn lieve nicht hier op het forum neer zou zetten, zou ook iedereen denken dat ik een trol ben. Te veel narigheid is haar overkomen. Als ik er zelf niet bij was geweest had ik het ook niet gelooft.Lady_Voldemort schreef: ↑23-07-2017 16:25Het enige wat ik ervan kan zeggen is dat niks zo gek kan zijn of het gebeurt wel ergens. Als ik onder een nieuwe nick mijn belevenissen met mijn schoonfamilie zou beschrijven zou ik onmiddellijk weggezet worden als trol, en toch is het allemaal echt gebeurd. Het is alleen allemaal niet zo gebruikelijk, en gelukkig ook maar.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 23 juli 2017 om 16:57
Het gaat er niet zozeer om of iets feitelijk zo onvoorstelbaar is dat je het (haast) niet kan geloven. Het gaat om de ongeloofwaardige manier waarop iets gebracht wordt. Zoals yasmijn aangeeft zit zo'n verhaal vol met diverse details die het totaal gewoon heel ongeloofwaardig maken. Het gaat er niet om of dat feiten ongeloofwaardig zijn. Het gaat er ook niet om of je correct taalgebruik toe past. Het gaat er om dat de manier waarop feiten gebracht worden het geheel ongeloofwaardig maakt. En ja dat is dan een subjectieve interpretatie ervan want je kan het niet bewijzen nee. Maar als iemand in een donker steegje 'echte' rolexen staat te verkopen geloof ik het ook niet.