Afgrijselijke kindernamen trilogie!!
donderdag 1 juni 2017 om 23:22
Voilla deel 3 inmiddels :
Kijken of we dit deel ook vol kunnen gooien, want afschuwelijker dan de afgelopen 2 edities kan niet....
toch?
Hier gaan we gezellig verder!
over de puntjes tussen de namen:
Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt).
Kijken of we dit deel ook vol kunnen gooien, want afschuwelijker dan de afgelopen 2 edities kan niet....
toch?

Hier gaan we gezellig verder!
over de puntjes tussen de namen:
Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt).

rouge__ wijzigde dit bericht op 01-11-2017 21:29
35.17% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
maandag 7 augustus 2017 om 14:06

dinsdag 8 augustus 2017 om 06:49
Heb je natuurlijk gelijk in. Maar het aller vermakelijkst (begon het topic ooit mee) zijn de namen waar je een hekel aan hebt zonder dat je precies weet waarom. Namen waar strikt genomen niks mis mee is.
Zo heb ik een gloeiende hekel aan: Finn (alomvertegenwoordigd in mijn omgeving) en Jonas (Blegh)
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
dinsdag 8 augustus 2017 om 07:58
Zo heb ik een hekel aan Nina, in mijn hoofd (en uit mijn mond ) klinkt het zo klagelijk... het is dan ook in veel andere talen het geluid van een sirene zoals bij ons ta-tu-at-tu.. nie-naa-nie-naa
Weet je wat ik ook zo jammer vind is de naam Vlinder, zo zoet en schattig.. lig al dubbel bij het idee dat Vlinder in haar Gothic fase komt... zou ze serieus genomen worden in het rugby team.. of of de bouwplaats.. of in het leger.. of als politicus?
Weet je wat ik ook zo jammer vind is de naam Vlinder, zo zoet en schattig.. lig al dubbel bij het idee dat Vlinder in haar Gothic fase komt... zou ze serieus genomen worden in het rugby team.. of of de bouwplaats.. of in het leger.. of als politicus?
Just do it
dinsdag 8 augustus 2017 om 08:36
Zenaïde, Oriande en Scipio bouwen samen aan hun projectje, kwam er op facebook voorbij.
Allemaal hoog blonde kindjes. Vind de namen niet mooi!
Ben erg van de Hollandse namen maar merk dat ik momenteel ook wel een beetje zat word van Gijs en Teun.
Lieve mensen er zijn meer jongensnamen te verzinnen dan die twee!
Allemaal hoog blonde kindjes. Vind de namen niet mooi!
Ben erg van de Hollandse namen maar merk dat ik momenteel ook wel een beetje zat word van Gijs en Teun.
Lieve mensen er zijn meer jongensnamen te verzinnen dan die twee!

dinsdag 8 augustus 2017 om 13:51
dinsdag 8 augustus 2017 om 15:29
Hahaha dat stel ik me dan ook voor. Of dat er bij zo'n sierlijke, schattige naam dan een karbouw met okselhaar hoort

dinsdag 8 augustus 2017 om 16:52
dat zal je altijd hebben maakt niet hoe mooi de naam is er zal altijd iemand zijn die het verschrikkelijk vind. die zelf geknutselde namen van tegenwoordig vind ik ook horror.blablamana schreef: ↑08-08-2017 13:51Verschilt natuurlijk ook heel erg is namen zijn ook zo persoonlijk.
Ik vind namen als Jaylano verschrikkelijk, maar Piet net zo erg. Maar ik weet ook dat heel veel namen die ik mooi vind, hier afgekraakt zullen worden.
Tijdje terug kwam Harper langs, ja die vind ik prachtig. Jammer dan :p
Relax we're all crazy, it's not a competition
dinsdag 8 augustus 2017 om 16:56
De Abel hier in het dorp zit inderdaad in een bakfietsMaechtje schreef: ↑07-08-2017 14:03Dit dus. Mohammed, Abel of Lux kunnen niet zo je ding zijn, maar het zijn geen namen waar een kind mee voor schut loopt, die je constant moet spellen of die altijd verkeerd uitgesproken worden, of waar een bepaald stigma aan hangt. En dan heb ik het niet over de hippie-moeder die haar kinderen Vlinder en Sterre noemt of de bakfietsmoeder met Levi en Abel.
Echt afgrijselijke kindernamen zijn voor mij eerder de creatief met scrabble-namen als Quinn'dex-Chaunteley (die verzin ik even) of namen die goed bedacht zijn maar waar een bepaalde betekenis aan hangt (Blaas, Evil).

dinsdag 8 augustus 2017 om 18:00
De naam die wij voor onze tweede uitgekozen hebben kwam hier niet zo lang geleden ook nog voorbij. Ja jammer dan, je maakt toch nooit iedereen tevreden, en dit is precies de reden dat ik ook tegen niemand zeg welke naam we gekozen hebben vóór de geboorte. Mensen menen dan toch altijd dat ze je om kunnen/moeten praten omdat zíj het niet mooi vinden, terwijl meestal toch gaat om een hele normale naam.blablamana schreef: ↑08-08-2017 13:51Verschilt natuurlijk ook heel erg is namen zijn ook zo persoonlijk.
Ik vind namen als Jaylano verschrikkelijk, maar Piet net zo erg. Maar ik weet ook dat heel veel namen die ik mooi vind, hier afgekraakt zullen worden.
Tijdje terug kwam Harper langs, ja die vind ik prachtig. Jammer dan :p
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
dinsdag 8 augustus 2017 om 18:54
Och tegen die tijd doet Storm zijn eerste optreden als solist bij het ballet, en gaat Meral af bij weer een ander zangtalentenjacht programmaVossenest schreef: ↑08-08-2017 07:58Zo heb ik een hekel aan Nina, in mijn hoofd (en uit mijn mond ) klinkt het zo klagelijk... het is dan ook in veel andere talen het geluid van een sirene zoals bij ons ta-tu-at-tu.. nie-naa-nie-naa
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

dinsdag 8 augustus 2017 om 23:04
En zijn het jongetjes of meisjes?Maanroosvis schreef: ↑08-08-2017 23:02Gezien op een geboortekaartje: Marceau en Bresse.
Ik kan het niet helpen om Marceau met een nep Haags accent uit te spreken. Ik kom niet eens uit Den Haag![]()
Want ik kan er totaal geen geslacht op kleven.
Marceau lijkt mij bovendien een kruising tussen Marcel en Beau.
En die Beau is de helft van de tijd een man en de andere helft een vrouw.

woensdag 9 augustus 2017 om 07:38
Beau is een jongensnaam en Bo een meisjesnaam.Tornacense schreef: ↑08-08-2017 23:04En zijn het jongetjes of meisjes?
Want ik kan er totaal geen geslacht op kleven.
Marceau lijkt mij bovendien een kruising tussen Marcel en Beau.
En die Beau is de helft van de tijd een man en de andere helft een vrouw.

woensdag 9 augustus 2017 om 09:41
Beau en Bo wordt aan jongens en meisjes gegeven. In mijn schooltijd kende ik een meisje en een jongen met de naam Beau. Nu ken ik nog een vrouw die Beau heet en een jongen die Bo heet (al spreek je zijn baan uit als Boe en niet Boo).
In 2016 geloof ik ongeveer 95 jongens en 40 meisjes met de naam Beau geboren.