Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:15
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:19
Snif en snuifje in de pipowagen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:20
Nou inderdaad ik las net haar reacties.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:33
Een enorme kutopmerking van haar bah bah wilde staffen maar lukt niet mobiel .CarmiggelT schreef: ↑12-08-2017 19:30Die woord"grap" over in het verkeerde gat schieten.![]()
Ze post hier volgens mij al een tijd mee maar is me nooit eerder zo opgevallen.
Wat een ziek mens zeg gadverdamme
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:42
Thanks!charlottew88 schreef: ↑12-08-2017 18:57Nou heeft hulp nodig misschien hebben jullie nog goede tips.
thuis/how-to-de-activate-a-cat/list_mes ... #p27417504
Ik voel me zo dwars, maar die kat is echt een borderliner. Niks is normaal.
Mijn vader durft niet eens meer langs haar te lopen en verstopt zich als zij aan komt lopen, omdat ze bij hem in de aanval gaat
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:44
TerrorkatMoirenPhae schreef: ↑12-08-2017 19:42Thanks!
Mijn vader durft niet eens meer langs haar te lopen en verstopt zich als zij aan komt lopen, omdat ze bij hem in de aanval gaat![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:45
MoirenPhae schreef: ↑12-08-2017 19:42Thanks!
Mijn vader durft niet eens meer langs haar te lopen en verstopt zich als zij aan komt lopen, omdat ze bij hem in de aanval gaat![]()
Is er ook een Cesar Milan voor katten?
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:45
Ja echt. Ze is heel klein, katers die zeker 2-3x zo zwaar zijn is ze de baas. Ze is de schrik van de buurt.
Ze is ook echt gehavend, alleen in haar gezicht en aan haar oren, dus een dappere volgens de dierenarts.
Het voordeel is wel dat ik echt geen andere kat in mijn tuin heb
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:49
Die gaat het niet lukken.
Ze heeft sowieso geen enkele interesse in eten, dus conditioneren met brokjes oid lukt ook niet.
Ik heb hier achter van die huizen met van die echte Sinterklaasdaken, daar liep ze toen ze jonger was gewoon over de nokken.
Ze loopt door de heg, niet door de breedte om over te steken, nee, in de lengte, van achter uit de tuin tot aan de gevel. Werkelijk geen idee waarom.
Regen deert haar niet.
Als hobby jat ze rouwe bonen.
Heeft ze zin in te bijten, dan kan je keukenrol gaan pakken, want je bloedt.
Geen idee hoe ze zo gek is geworden, ik denk dat ze een persoonlijkheidsstoornis heeft.
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:51
Lady_Voldemort schreef: ↑12-08-2017 19:48Ik heb ook zo'n kat gehad. Heel tenger beestje, maar ze vocht in haar eentje drie dikke katers de tuin uit.
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:55
Ik kan er wel om lachen hoor
En kan haar goed genoeg lezen om op tijd mijn hand of ander ledemaat uit de buurt te hebben.
Alleen 's nachts de trap op is soms een uitdaging
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:24
Vrouwtje? Dan moet het borderline zijn.MoirenPhae schreef: ↑12-08-2017 19:49Die gaat het niet lukken.
Ze heeft sowieso geen enkele interesse in eten, dus conditioneren met brokjes oid lukt ook niet.
Ik heb hier achter van die huizen met van die echte Sinterklaasdaken, daar liep ze toen ze jonger was gewoon over de nokken.
Ze loopt door de heg, niet door de breedte om over te steken, nee, in de lengte, van achter uit de tuin tot aan de gevel. Werkelijk geen idee waarom.
Regen deert haar niet.
Als hobby jat ze rouwe bonen.
Heeft ze zin in te bijten, dan kan je keukenrol gaan pakken, want je bloedt.
Geen idee hoe ze zo gek is geworden, ik denk dat ze een persoonlijkheidsstoornis heeft.
zaterdag 12 augustus 2017 om 20:26
Gratis survivallen in je eigen huis. Misschien kun je teamuitjes hosten.MoirenPhae schreef: ↑12-08-2017 19:55Ik kan er wel om lachen hoor
En kan haar goed genoeg lezen om op tijd mijn hand of ander ledemaat uit de buurt te hebben.
Alleen 's nachts de trap op is soms een uitdaging![]()
Ik kan je ook niet helpen, mijn kat doet gewoon alsof andere katten niet bestaan en zelfs de meest notoire kattenhaters vinden haar lief ('voor een kat').
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.