Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 16 augustus 2017 om 09:30
woensdag 16 augustus 2017 om 10:02
Ginerva schreef: ↑16-08-2017 09:18Wat zijn er toch een hoop trieste mannen die denken dat ze het recht hebben om door te gaan terwijl de vrouw duidelijk aangeeft het niet te willen of zeggen dat het pijn doet.
Ik had al niet veel vertrouwen in mannen door mijn eigen negatieve ervaring maar dat wordt er niet beter op na het lezen van dit soort topics.
Hetzelfde hier. O, o, o, bah bah!
En dan dat gesodemieter met dat anaal.....iedereen mag het van mij leuk, geil en lekker vinden, maar ik moet er niet aan denken...
woensdag 16 augustus 2017 om 10:10
Daar gaat het toch niet om? Al gaat het om pijpen of met de benen in de nek dubbelgevouwen. Of de frequentie.francieneke schreef: ↑16-08-2017 10:02Hetzelfde hier. O, o, o, bah bah!
En dan dat gesodemieter met dat anaal.....iedereen mag het van mij leuk, geil en lekker vinden, maar ik moet er niet aan denken...![]()
Het gaat om het niet willen en dat niet willen horen. Of gewoon gaan doen of blijven zeuren erom.
Van veel van die mannetjes in die topics had ik al niet hoog op maar ik ben geschokter over wat een aantal dames daar allemaal roepen.
Geen enkel respect voor de TO's of zelfs hun eigen lichaam en wensen. Bizar.
woensdag 16 augustus 2017 om 10:14
Fee-de-Goede schreef: ↑16-08-2017 10:10Daar gaat het toch niet om? Al gaat het om pijpen of met de benen in de nek dubbelgevouwen. Of de frequentie.
Het gaat om het niet willen en dat niet willen horen. Of gewoon gaan doen of blijven zeuren erom.
Van veel van die mannetjes in die topics had ik al niet hoog op maar ik ben geschokter over wat een aantal dames daar allemaal roepen.
Zo bedoel ik het ook. Maar het valt me op dat het de laatste topics vaak anaal betreft. En dat is dan weer heel persoonlijk, maar ik krijg daar de kouwe rillingen van, zo eng en vies vind ik dat. Nogmaals: dat is mijn gevoel, een ander heeft dat weer heel anders.
Maar het vreselijkste is natuurlijk dat er mensen verkracht worden. Dat gun je je ergste vijand niet...
woensdag 16 augustus 2017 om 10:20
Dit zegt veel.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 16 augustus 2017 om 10:47
Precies. Ik wil door Bruise niet gezien worden als haar matje.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 16 augustus 2017 om 11:03
Wat moeten sommige zich goed voelen om wijzen met het vingertje over verkeerde keuzes maken.
Zelfs al is de keuze meer dan 25 jaar terug genomen. ( ik wil niet aan topicvervuiling doen) Maar wat zijn sommige bezig met borstklopperij en andere afkraken met verkeerde keuzes en wat toen redelijk normaal was.
Zelfs al is de keuze meer dan 25 jaar terug genomen. ( ik wil niet aan topicvervuiling doen) Maar wat zijn sommige bezig met borstklopperij en andere afkraken met verkeerde keuzes en wat toen redelijk normaal was.
woensdag 16 augustus 2017 om 11:09
Linkje. En kan je prima in het topic doen, misschien help je de TO wel.7102 schreef: ↑16-08-2017 11:03Wat moeten sommige zich goed voelen om wijzen met het vingertje over verkeerde keuzes maken.
woensdag 16 augustus 2017 om 11:15
Ik werd ooit gezien als iemand zijn matje, en daar viel Simba ook onder. Het is een gebbetie.francieneke schreef: ↑16-08-2017 10:52Maar wat is een matje? Een mattie (vriend) of een vloermat (iemand die onderdanig is aan je)?
woensdag 16 augustus 2017 om 12:12
Zeker bizar hoe sommige vrouwen er over denkenFee-de-Goede schreef: ↑16-08-2017 10:10Daar gaat het toch niet om? Al gaat het om pijpen of met de benen in de nek dubbelgevouwen. Of de frequentie.
woensdag 16 augustus 2017 om 12:17
Ik vind het vreselijk dat er in deze tijd nog steeds zoveel vrouwen verkracht worden en dat er nog steeds mannen zijn die denken dat ze rechten kunnen ontlenen aan het feit dat ze zoveel jaar getrouwd zijn en daardoor denken dat als je nee zegt dat ze het dan toch kunnen maken ja te doen.francieneke schreef: ↑16-08-2017 10:14Zo bedoel ik het ook. Maar het valt me op dat het de laatste topics vaak anaal betreft. En dat is dan weer heel persoonlijk, maar ik krijg daar de kouwe rillingen van, zo eng en vies vind ik dat. Nogmaals: dat is mijn gevoel, een ander heeft dat weer heel anders.
Maar het vreselijkste is natuurlijk dat er mensen verkracht worden. Dat gun je je ergste vijand niet...
Wat het nog erger maakt is dat er blijkbaar nog steeds vrouwen zijn die denken dat de man er recht op heeft omdat hij nou eenmaal normaal gesproken zo lief is. En hij was geil dus hij kon er niets aan doen. Trieste zaak dit.
woensdag 16 augustus 2017 om 13:28
En nog erger, aangifte afraden.Ginerva schreef: ↑16-08-2017 12:17Ik vind het vreselijk dat er in deze tijd nog steeds zoveel vrouwen verkracht worden en dat er nog steeds mannen zijn die denken dat ze rechten kunnen ontlenen aan het feit dat ze zoveel jaar getrouwd zijn en daardoor denken dat als je nee zegt dat ze het dan toch kunnen maken ja te doen.
Wat het nog erger maakt is dat er blijkbaar nog steeds vrouwen zijn die denken dat de man er recht op heeft omdat hij nou eenmaal normaal gesproken zo lief is. En hij was geil dus hij kon er niets aan doen. Trieste zaak dit.
Ik vind het ook wel een beetje raar om het over verkrachting te hebben en dan te emmeren dat je anaal zo jakkiebah vindt. Werkelijk tottaal niet relevant.
woensdag 16 augustus 2017 om 13:29
Dat topic waarin iemand een instrumentaal nummer zoekt en dan tekstueel de muziek aangeeft:
O ja, nu weet ik het meteen!
Pam pam pam pam, ta ta ta daaa. x2
De eerste drie pams, hebben evenveel rust er tussen, de laatste pam komt er sneller achteraan en heeft een korte rust erna. De ta ta ta daaa heeft het ritme van 1 en 2, 3, en 3 houdt dan langer aan. (Dus 1 = de eerste ta, en = de tweede ta, 2 = de derde ta en 3= daaa, die toon houdt langer aan.
O ja, nu weet ik het meteen!
woensdag 16 augustus 2017 om 20:59
Klopt is totaal niet relevantMoirenPhae schreef: ↑16-08-2017 13:28En nog erger, aangifte afraden.
Ik vind het ook wel een beetje raar om het over verkrachting te hebben en dan te emmeren dat je anaal zo jakkiebah vindt. Werkelijk tottaal niet relevant.
woensdag 16 augustus 2017 om 21:11
Ik heb aangifte 'aangemoedigd' in een topic, maar dat werdt me zeker niet in dank afgenomen. Want het was haar man en dan horen de kinderen het ook.MoirenPhae schreef: ↑16-08-2017 13:28En nog erger, aangifte afraden.
Lijkt mij niet dat de politie die informatie publiekelijk maakt en het lijkt me ook niet dat kinderen daar iets van hoeven te weten.
Ik vind het drogredenen en heb daarom het topic maar verlaten.
woensdag 16 augustus 2017 om 21:13
Ik had het gelezen.lucky82 schreef: ↑16-08-2017 21:11Ik heb aangifte 'aangemoedigd' in een topic, maar dat werdt me zeker niet in dank afgenomen. Want het was haar man en dan horen de kinderen het ook.
Lijkt mij niet dat de politie die informatie publiekelijk maakt en het lijkt me ook niet dat kinderen daar iets van hoeven te weten.
Op een ander topic is er als reden dat alle agenten altijd zo naar doen bij een aangifte en dat dat vast niet goed voor haar is, zoveel stress.
Ik heb zelf nooit aangifte gedaan en vind het erg jammer dat ik nooit aangemoedigd ben of iemand heeft voorgesteld met me mee te gaan.
Maar ja, ik had er dan ook zelf om gevraagd. Dat zal wel uitmaken
woensdag 16 augustus 2017 om 21:17
Uh, de reden waarom jouw opmerkingen over aangifte werden tegengesproken, was omdat je vond dat het onbegrijpelijk was dat iemand geen aangifte deed en dat als het jou zou overkomen, dat je wél genoeg moed en zelfrespect zou hebben om aangifte te doen. Op dat moment werd TO in dat topic niet ontmoedigd om aangifte te doen; er werd vooral ingezet op het feit dat ze zichzelf serieus moest nemen. Zij had op dat moment zelf al aangegeven wel te willen scheiden, maar i.v.m. de kinderen geen zin te hebben in aangifte. Dat was dus haar eigen keuze, die jij vervolgens wegzette als verkeerd/onbegrijpelijk omdat jij het anders zou doen.lucky82 schreef: ↑16-08-2017 21:11Ik heb aangifte 'aangemoedigd' in een topic, maar dat werdt me zeker niet in dank afgenomen. Want het was haar man en dan horen de kinderen het ook.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
woensdag 16 augustus 2017 om 21:18
O kijk, heel ander verhaal.tyche schreef: ↑16-08-2017 21:17Uh, de reden waarom jouw opmerkingen over aangifte werden tegengesproken, was omdat je vond dat het onbegrijpelijk was dat iemand geen aangifte deed en dat als het jou zou overkomen, dat je wél genoeg moed en zelfrespect zou hebben om aangifte te doen. Op dat moment werd TO in dat topic niet ontmoedigd om aangifte te doen; er werd vooral ingezet op het feit dat ze zichzelf serieus moest nemen. Zij had op dat moment zelf al aangegeven wel te willen scheiden, maar i.v.m. de kinderen geen zin te hebben in aangifte. Dat was dus haar eigen keuze, die jij vervolgens wegzette als verkeerd/onbegrijpelijk omdat jij het anders zou doen.