December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Hee ik sta in de Wiehier! Fijn te zien dat ik er ben dan, haha
vind je het gek tinus, dat je in de wie hier staat.. je zit de hele dag al op het forum!!

tja, zou loewyz nu eindelijk?? laten we het voor haar hopen, straks haalt knorretje haar nog in..

ach ieder werk heeft z'n leuke kanten en ook mindere.. maar ik hou van knutselen, ik ga gelijk de foto van teigertje opzoeken...
Wat een onzettend leuk pak heb je gemaakt Sannie, echt super!!!!!!!!!! En zo´n heerlijk vrolijk Teigetje zo!

Tja, Loewyz heeft niets meer van zich laten horen verder...dus wie weet????
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Gezellig was het hier vandaag. Ik heb wel meegelezen maar reageren kost net te veel tijd. Ben trouwens als de dood dat bij ze de computerafdeling een keer zien dat er iemand heel veel op viva.forum zit, en dan uitzoeken wie dat is en dat doorgeven ofzo. Dat zal wel niet, maar dat het kán vind ik een naar idee. Elke dag neem ik me voor om niet op viva te klikken maar dan zit ik even vast en hoppa, kijk ik even. Dus Nurse, dat zwaaien kun je blijven doen

O ja, over he CB: 's ochtends heel vroeg zijn we wel snel aan de beurt, maar we hebben ook een keer wel een half uur of langer moeten wachten, terwijl ik ook alweer een afspraak voor de fysio had. Was niet blij toen. Helemaal omdat ik mijn werk ervoor onderbreek, ik heb echt niet alle tijd van de wereld (het CB zit in een achterstandswijk en ik denk dan dat ze denken dat al die ouders maar werkloos zijn ofzo, snap je hem nog?). Mijn vorige huisarts maakte het helemaal bont: daar zat ik elke keer wel een uur, verschrikkelijk. Daar ging ik dus ook maar liever niet heen, bah. Irritant dat je voor elk nieuw pilreceptje ook heen moet, kost je weer een half dagdeel..

Ehm, waar zal ik eens beginnen..

Tinus en Ainne, M heeft sinds vandaag ook een snotoogje, gister al wat rode randjes en nu wat prut. Gelukkig is het weekend en hoeft hij pas dinsdag weer naar de creche (mocht het die hele besmettelijke variant zijn). Hij heeft wel vaker vieze oogjes gehad als hij verkouden was, maar dat is vast niet de conjunctivitis (ik moet steeds denken aan conjunctivus, een werkwoordsvorm in het Latijn). O ja, Ainne, merk je zelf niks van die hoge bloeddruk? Dus geen hoofdpijn ofzo (wat zijn de verschijnselen verder eigenlijk?).

Joni, hahaha, Boyd houdt van het kleine huis op de prairie? Grappig, dat keek ik vroeger op woensdagmiddag wel, en als ik dat nu terugzie.. jemig wat is het gristelijk en rolbevestigend. Wat lekker dat Nils elke dag kookt.

Knorretje, jij bent ook al ver zeg, morgen 37 weken? Toen je het berichtje van Loewyz postte, dacht ik juist dat ze die slijmprop bedoelde met 'if you know what I mean', omdat dat zo vies is. Dus ik had er niet meer achter gezocht. Jammer dat Joerie niet meer slaapt. Ik vind het wel lekker dat M nog slaapt, mar zoals Ainne zei, wel irritant dat we de dag er zo omheen moeten plannen in het weekend. We slaan het wel eens over (morgen ook, want dan moeten we om 1 uur in de auto naar een familiefeestje) en hij houdt het wel vol (blijft heel vrolijk eigenlijk), maar het is niet echt de bedoeling nog. M was bij 86 cm 13,5 kilo, dus in verhouding wsch. net zo zwaar als Joerie?

We zijn trouwens gisteren uit eten geweest met hem. Hij huilde twee keer even heel hard (eerste keer deed papa iets wat hij net niet wilde ofzo, en de tweede keer nam hij een te hete hap). Al met al kan het heel goed, twee uur in en restaurant zitten met hem, maar ik ben niet helemaal ontspannen.

Sannie, supergaaf pak!!! Heel goed zeg, leuk dat je dat onderneemt.. Woon je ergens in het zuiden, dat je carnaval hebt? Ik geloof dat ik je op Hyves wel bij de anderen heb zien staan, als jij het bent heet je hetzelfde als ik (maar dan 2 letters meer).

Flodder, had ik nou al gereageerd op het feit dat Timo naar school gaat? Weet niet meer, maar in ieder geval lijkt het mij weer een hele nieuwe fase. En wat je zegt over om half 9 er moeten staan, dat bedoelde ik laatst met waar ik wat tegen op zie: die logistiek van twee kinderen op verschillende plekken moeten brengen enzo. Ik zit nu al te bedenken op welke dag ik dan vrij zal nemen (juist de woensdag of juist niet?) Leuk middagje heb je gehad (offe.. de kinderen dan, jouw buik gaat wat in de weg zitten).

Marloes, geniet van je weekend!

En Loewyz, zet 'em op, de 14e is een mooie datum (mijn zusje is morgen jarig en die is erg lief). 't is dat het een meisje is, anders was de combi Merijn en Valentijn prachtig
Wauw wat een gaaf pak !! Moet voor Timo nog iets verzinnen voor volgende week. Heb verkleedkleren voor zijn verjaardag gevraagd maar ja, das 6 maart :-). K zal vast wel weer ergens naar de winkel hollen ofzo....

Zo wat waren de kindjes kapot zeg haha. Floortje vanmiddag na anderhalf uur ofzo wakker gemaakt. Anders werd het te laat. Maar die was nog helemaal niet klaar met slapen. Na de gym nog even naar mijn zus geweest, die was terug van vakantie naar curacao. Daar hebben ze heerlijk gespeeld. Na het eten hebben ze samen nog heel lief zitten spelen en ze wisten niet hoe snel ze in bed moesten gaan liggen haha.

Zelf heb ik het ook wel gehad nu.

Oh, we kunnen de gordijnen voor de baby kamer morgen halen. We krijgen van de woningstichting een nieuwe badkamer (eindelijk !!) en Timo hoeft alleen nog maar een rolgordijn/hor op zijn nieuwe kamer en dan kan hij over !! Heerlijk. Denk volgend weekend......Helemaal leuk.
Falcon; dat snap ik aan de ene kant wel maar ik zit niet zo heel erg in elkaar dat ik van te voren van hoe of wat bedenk, ik zie het wel op dat moment. Naar school zal Timo moeten en er zijn honderduizenden moeders voor gegaan dus zullen wij het ook wel kunnen denk ik dan maar.........En het zal wel haasten en stressen worden soms maar dat had ik waarschijnlijk met 1 kind ook zo ervaren :-). T is meer de tijdsdruk denk. En het kut weer....
Ach ja, ik ben ook een mieperd hoor en projecteer mijn zorgjes graag op anderen, haha. Misschien dat ik wel meer het type ben dat van tevoren een beetje wil weten hoe het gaat..
Falcon

lekker dat jullie uit eten zijn geweest! Dat biedt perspectieven!

Joeri was vanavond tijdens het eten ontzettend druk!!! Dat heeft te maken met dat hij drukker wordt naarmate hij moeier wordt. Tja, op dat soort momenten merk je dus wel dat hij niet meer slaapt....

Ik ben wel blij met mijn dokterspraktijk, ik hoefde maar te bellen voor een herhalingsrecept voor de pil en dezelfde middag kon ik hem al halen, ideaal! Ik geloof dat we dat nu zelfs online kunnen regelen!

Enneh, ben dinsdag pas 37 weken hoor! Gaat al snel genoeg!

Is M pas 86 cm??? Of is dit van een tijdje terug? Ja, in verhouding zijn ze dan wel even zwaar (gelukkig!)!

Floddertje

Ja, wij moeten onze kinderen in de week van 23 feb verkleed laten komen. Ik hoop dat Joeri zijn piratenpak nog past en anders wil ik wel een clownspakje of zo met een rood neusje...

Leuk, morgen de gordijnen halen!!! Die van onze smurfin hebben we wel al in huis maar ik heb ze nog niet hangen omdat de vensterbank nog geschilderd moet worden... Ben toch zo benieuwd hoe alles gaat staan! Is het bij jullie al vergevorderd?

Hier gaan we maandag maar even alles regelen verder... klossen halen, ondersteek, aankleedkussen...

Zondag ga ik met Joeri naar broer en schoonzus, hun middelste wordt 5 jaar. Dan neem ik meteen de wagen en de maxicosi weer mee naar huis. Dan maandag ook maar schoonouders laten komen met de versgewassen kleertjes en dan kunnen we gaan kijken wat de " eerste kleertjes" gaan worden... Hoop dat we alle spullen een beetje kwijt kunnen in huis allemaal! Tis nog best een rommeltje!
*ik zit hier ondertussen een heel pak langetjes weg te werken....erg hè?*
ach, ik ga er altijd maar vanuit dat iedereen de leeftijdsverschillen en hoeveelheden kinderen enz enz aanpast aan haar eigen leven.

Zooooo, er lijkt wel een baby uit mijn buik te willen komen. Men wat is ie druk !!
haha, heb me al vergrepen aan chocola (shit hoe heten ze, die ronde met zachte chocola en een nootje in het midden hmmmmmmm) en chips dus ik zeg niks :-)

Maar je hebt stiekum nog wel het 1 en ander te doen dus ?? Heb je nou niet het idee dat je alleen maar aan het klussen bent ??

Als Timo naar boven is kan ik pas beginnen op zijn kamer. Maar er hoeft niet heel veel te gebeuren, dat scheelt. De kast blijft staan, moet hooguit een ander kleur accent krijgen. Ledikant even witten en in elkaar zetten, commode neer zetten en kleur accent veranderen, een ander kleur plankje ophangen en een aan op het behang van kleur veranderen (verf). LAminaat ligt er nog natuurlijk enz dus dat scheelt. Maar ik wil wel graag aan de slag nu hoor.
Jullie kunnen wel een subtopic beginnen over verbouwingen en klussen. Wel leuk hoor, dingen in huis veranderen en kinderkamertjes inrichten. In M's kamertje zou niet eens een gewoon bed passen (tenzij we de commode verplaatsen, kan natuurlijk best), maar hij blijft tot we verhuizen denk ik in het ledikant.

kGa krantje lezen en naar bed. Welterusten!
Floddertje

dat scheelt gelukkig...nee, hier moet er dus nog wel het een en ander gebeuren... Ik zal morgen nog eens wat foto's nemen van hoe de situaties nu zijn...

Joeri in zijn ledikant in onze inloopkast, in zijn kamertje is de vloer gelegd, zijn de plinten op maat. Morgen is het een kwestie van plinten schilderen (kunnen 3 lagen op 1 dag) en dan als de plinten erop zitten kan de vloer 3 keer in de lak.

Dan kan Joeri terug naar zijn eigen kamertje.....gelukkig!!

Falcon

ja, klussen en verbouwen is hier de laatste tijd wel raak! Nurse weet ook alles van verbouwingen!

Ons huis is van rond 1900 en in een oud huis valt altijd wel iets te verbouwen... Ach, dat zijn de charmes van een oud huis!

Vriendlief heeft weer nachtdienst, dus ik ga denk ik ook maar wat vroeger naar bed dan gister... Joeri was vanmorgen meteen wakker toen vriendlief om half 8 de slaapkamer binneliep....grmbl!
Heerlijk, Timo lag ook zo lang mogelijk in ledikant. Kon ie er ook niet uitkomen :-) Heb ik misschien even gemist hoor maar zijn er concrete verhuis plannen ??

K ga ff tv kijken op bed en dan tukken. Truste !!
Wij hadden Joeri ook nog wel in zijn ledikant willen houden hoor, alleen wil broerlief het ledikant terug voor hun jongste...

Jammer helaas, want anders had Joeri voorlopig nog wel in het ledikant geslapen! (zijkanten kunnen eraf zodat hij wel zelf in en uit kan stappen, erg makkelijk!) Maar ja, helaas! Nu dus snel een groot bed voor Joeri!

trusten....(heb megamega het zuur.....blegh! :puke:
Jongens het is zover!!!

Loewyz is bevallen!!

Ik had vanmorgen een sms, maar ik was in het ziekenhuis bij mijn opa dus ik kon niet meteen hier het berichtje plaatsen:

Gisteravond om 21.58 uur is onze Yenthe geboren. Ze weegt 3225 gram en is 49 cm. Ze is zo mooi! Groetjes, Loewyz

Dusse Knor: Je had gelijk hoor, haha!

Yeah!!!!!!!! Yenthe is geboren!!!!

Hihihi!!! Inderdaad, ik had toch gelijk!!!
En Tinus, wat is er met je opa dat hij in het ziekenhuis ligt???? Niets ernstigs?
Knor: nou hij is geopereerd aan zijn hart. De operatie stond al lang gepland, maar vorige week werd hij ineens erg benauwd. Hij is toen naar het zh gebracht en daar bleek dat zijn hart toch erg slecht was. Dus operatie is vervroegd: een nieuwe hartklep een hij is gedotterd. Best heel wat voor iemand van 87! Maar het gaat best goed nu en hij had volop praatjes.

Wel lachen dat je het zo goed had geïnterpreteerd die tekst van Loewyz. Ik had het er echt niet uitgehaald!

Leuk dat jullie ook met verkleedkleren bezig zijn. Manu mag volgende week vrijdag verkleed komen op het kdv, maar ik heb geen idee wat ik hem aan moet trekken. Ik heb voor die eenmalige actie geen zin om veel geld uit te geven, dus als een van jullie leuke zelf-maak-tips voor moeders zonder naaimachine hebben: Tell me!

Here is the Chinese name for Yenthe:

Deze week is Boyd 2 jaar op de creche. Ik heb weer even een klein kadootje gemaakt met een kaartje, zoals vorig jaar. (oplos choco, theetje en chocolaatje)

Ainne

Het is wel zo, altijd een uitstapje plannen rondom het slaapje. Maar nu heb ik Eize erbij en die doet altijd vanaf 10.00 een slaapje. Dus door de weeks naar buiten gaan, is ook niet altijd mogelijk, want zijn slaapje heeft hij wel nodig.

Dus ga ik meestal met Boyd in het weekend alleen de deur uit, dan is Nils thuis voor Eize.

Knorretje

Ondanks dat Boyd nog slaapt tussen de middag, gaat hij gewoon ook om 19.00 standaard naar bed. En gaat dan ook weer lief slapen.

Sannie

Gaaf carnavalspak hoor. Ik zei dat ik Bumba ging maken. Maar ik heb nog een cowboyhoedje liggen. Die zet ik wel op naar het KDV.

Boyd wil toch geen poespas aan zijn lijf en dan doe ik al het werk voor niets.

Falcon

haha, op mijn vorige werk had ik het niet zo druk en zat ik soms ook heel vaak te Viva-en en was ik ook altijd bang dat ze erachter kwamen. Maar de ICT-man had het altijd heel druk met andere dingen, dus hij zou zich echt niet druk maken over het gebruik van internet. Op mijn huidige werk doe ik het niet, iedereen kan op mijn scherm kijken. Niet handig dus. En de verbinding is traag.

Dapper hoor, uit eten met kind. Ik zit aan tafel thuis soms al niet lekker te eten als Boyd andere dingen in zijn hoofd heeft. Laat staan in een restaurant. Wij doen het voorlopig niet met kinderen. (hooguit de Mac)
Heey wat een leuk nieuws !!!! Gefeliciteerd !!!

Yiehoee Yenthe is geboren!! Van harte gefeliciteerd! Ik ben benieuwd naar de verhalen en foto's

Tinus, ik zag dat je al eerder thuis was dan ik om het nieuws te plaatsen

Ik was vanmorgen al op tijd weg, Nova was gister logeren bij m'n ouders, Tris nam me mee uit eten. Erg lekker en gezellig! Vanmorgen om 9.00 de kleine meid opgehaald en op naar Ikea. Nu als het goed is wel het goede matras. We hebben wel de duurdere genomen, dat is een binnenveringsmatras. Het andere matras die erbij hoort heeft alleen schuim aan de binnenkant en is maar zo'n 9 cm dik. Met Nova's rug en schouder is dat wel erg weinig, en leek me dat iets te dun met haar stijve gewrichten. Ook nog die krukjes gehaald en opbergbakjes voor op haar kamer.

Natuurlijk nog een wat gegeten en gedronken daar, daarna naar huis,Noof ligt nu lekker te tukken.

Straks nog even op ziekenbezoek naar m'n oudtante en boodschappen doen.

Kom vanaaf weer even socialer doen hier, nu even lekker met een boek op de bank
OOooooh!

Loewyz en familie:

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje Yenthe!

Leuk hoor!! !!!

Oow wat gaaf zeg, weer een baby dr bij

Ben ook heel benieuwd naar het verhaal en de foto´s!

Roxanne is nog niet fit is nu ook met dr 2e slaapje voor de dag bezig, ben net gaan kijken een ze ligt te snurken als een os dus heb dr maar laten liggen ondanks dat we nu eigenlijk ff naar t dorp wilden nog voor t eten om een carnavals out-fit te halen...

Vanavond ga ik met een aantal oude schoolvriendinnen koken en eten, leuk hoor!

Verder niet veel nieuws en niet veel zin om te kletsen...

Sorry...

Iedereen een fijne valentijnsdag nog!

Kuss!
Ah, dus tóch! Van harte gefeliciteerd Loewyz, met Yenthe - mooie naam!!

En ook ik kruip op de bank - ze liggen allebei tegelijk op bed, da's nog steeds een zeldzaamheid hier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven