Nutteloos discuzeur topic

17-06-2016 15:27 2031 berichten
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.

Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.

Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Alle reacties Link kopieren
Sorry beter niet.
Willen jullie alle quotes weghalen?
anoniem_351879 wijzigde dit bericht op 20-08-2017 16:34
89.53% gewijzigd
Heerlijk dit! Mijn kitten die suuupercutieee is, is vandaag heel vervelend. Kijkt tv en staat dus steeds voor het beeld. Ons drinken staat niet veilig en probeert steeds eten te pikken,ondanks dat hij nooooit wat krijgt en al 1000x weggestuurd wordt :cat:
Ik heb koude voeten!
Dikke sokken aan, onder dekentje.
Bibberbibber! Ijs koude voeten.
( leuk, dat nutteloos zeuren :-D )
Oh en ikkuz; kittens kunnen idd naast super cute ook strontvervelend zijn.
Wij hebben hier ook n exemplaar van n paar maanden, die haar stem aan het ontdekken is. (Mauwt een keer of 50 per minuut, klaaglijk indringend "AAAAAI MIJ! AAAAAI mijijijij AAAAAAAAAAI MIJ!!!!!"
Tot je aait, dan valt ze je hand aan :bonk: )
Ik ben super verkouden en heb enorme koppijn daardoor (verstopte holtes).. was al wel van plan om vandaag bankhangdagje te doen, maar nu ik dat verplicht moet omdat alles vervelend is, is het niet meer leuk..
Jeetje Alice, ik las je net in een ander topic dat je zo blij met hem was...
Ik weet hoe het voelt hoor, ook drie jaar alleen en een aantal 'relatietjes' van een paar maanden achter de rug. Zwaar balen. Schenk een wijntje voor jezelf in, pak een stuk chocola en zet een film op.
Sterkte!
Ja nou ja de laatste weken was ik vooral onzeker, geen goed teken.
Er is gister iets vervelends gebeurd waardoor ik voor mezelf op heb moeten komen.
(Ik betrok het namelijk nogal op mezelf, d8 dat het aan mij lag. Vannacht kreeg ik door dat dat even anders ligt. Hij spoort niet)
Nou ja beter nu dan als we 8 jaar getrouwd zouden zijn ;-)
Ok ik voel me een ongelofelijke kneus...
En ik mis hem verschrikkelijk maar hij mag niet over mijn grenzen heen gaan.

Ben wel trots dat ik voor mezelf op kwam. Had eerder gemogen.
:thumbsup: van je.
:A: dank je.

Voel me rete bagger nu, maar dat gaat wel over.
Ik voelde ook onbewust wel aan dat er iets niet klopte en werd steeds onzekerder.
Dat vreet veel meer aan je dan ff een beetje liefdesverdriet.
Ikkuz schreef:
20-08-2017 15:34
Heerlijk dit! Mijn kitten die suuupercutieee is, is vandaag heel vervelend. Kijkt tv en staat dus steeds voor het beeld. Ons drinken staat niet veilig en probeert steeds eten te pikken,ondanks dat hij nooooit wat krijgt en al 1000x weggestuurd wordt :cat:
Mijn pup kan er ook wat van. Wat een eigenwijs kreng is dat (ondanks dat ze heel schattig is).
Alicereturns schreef:
20-08-2017 20:12

Ik voelde ook onbewust wel aan dat er iets niet klopte en werd steeds onzekerder.
He wat shit om te lezen zeg!!! :redrose: sterkte
ikbenik schreef:
20-08-2017 15:45
Oh en ikkuz; kittens kunnen idd naast super cute ook strontvervelend zijn.
Wij hebben hier ook n exemplaar van n paar maanden, die haar stem aan het ontdekken is. (Mauwt een keer of 50 per minuut, klaaglijk indringend "AAAAAI MIJ! AAAAAI mijijijij AAAAAAAAAAI MIJ!!!!!"
Tot je aait, dan valt ze je hand aan :bonk: )
Haha! Vet irritant ook ja, maar eigenlijk ook weer heel lief. Onze is echt een vechter, pfiew. Maar die probeert gewoon door te bijten en nagels zo scherp.

Dus ik zet hem weleens op de krabplank, maar dan klimt die alleen omhoog haha.

Ook heb ik hem erbij gehaald,omdat mijn oudere kat eenzaam leek te zijn..valt die coonstant haar staart en achterpoot aan. En ze vindt hem dus vet irritant. Heel soms geven ze kusjes en dan weet ik gewoon niet hoe snel ik mijn camera vol trots erbij moet pakken :flirting:
Alicereturns schreef:
20-08-2017 20:12

:hug:
FiIee schreef:
20-08-2017 20:17
Mijn pup kan er ook wat van. Wat een eigenwijs kreng is dat (ondanks dat ze heel schattig is).
Haha ja dat, eigenwijs! En daarna je zooo lief aankijken en dik knuffelen en keihard knorren. Je kan niet boos op hem worden.
Ikkuz schreef:
20-08-2017 23:45
Haha ja dat, eigenwijs! En daarna je zooo lief aankijken en dik knuffelen en keihard knorren. Je kan niet boos op hem worden.
En als je boos probeert te doen, gaat ze op haar rug liggen en kijkt ze mij heel zielig aan. Dan moet ik echt hard mijn best doen om niet te lachen.
Haha daar zijn mijn poezeltjes ook erg goed in, onschuldig kijken als ze wat uitgespookt hebben.

Ik begin me overigens langzaam opgelucht te voelen, ik heb geloof ik het juiste g3daan.
Gelukkig Alice :hug:
FiIee schreef:
20-08-2017 23:47
En als je boos probeert te doen, gaat ze op haar rug liggen en kijkt ze mij heel zielig aan. Dan moet ik echt hard mijn best doen om niet te lachen.
:hihi:

Fijn dat je je goed voelt bij je beslissing :sun:
Thnx dames!
Alicereturns schreef:
21-08-2017 08:09
Haha daar zijn mijn poezeltjes ook erg goed in, onschuldig kijken als ze wat uitgespookt hebben.

Ik begin me overigens langzaam opgelucht te voelen, ik heb geloof ik het juiste g3daan.
Gelukkig dat je je zo begint te voelen. Het zal nog wel even pijn doen maar het komt echt goed. Las je in het andere topic, neem je rust ook he :redrose:
De vakantie is weer voorbij. Bah.
De kids zijn weer naar school, man naar zijn werk en ik probeer thuis wat te werken. Maar het lukt niet echt. Ik vind het zo ongezellig. De vakantie was zo lekker.
Ik ga lekker in de zon lunchen en wachten tot het twee uur is....
Mijn gezeur; ik ben nog steeds een zombie. Van alle stress na 1,5 maand weer een pakje sigaretten gekocht. Stom ik weet het, morgen weer een nieuwe dag en dan ga ik daar weer mee stoppen. Ben het zat dat vieze gerook en toch doe ik het. Bah. Baal van mezelf.
dikke knuffel Alice heb het verhaal even gemist :hug:

Ha ikbenik leef jij ook nog :hello:

nh ik heb een kattemonster van 13 die ook schijtbrutaal is :nope: tis hopeloos

ik heb hoofdpijn mijn bijdrage voor vandaag
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
21-08-2017 20:45
dikke knuffel Alice heb het verhaal even gemist :hug:

Ha ikbenik leef jij ook nog :hello:

nh ik heb een kattemonster van 13 die ook schijtbrutaal is :nope: tis hopeloos

ik heb hoofdpijn mijn bijdrage voor vandaag
Hopeloos is nog zacht uitgedrukt zeker.

Ik heb hier twee mormels die als ze samenzweren onuitstaanbaar zijn. De ene leid mij af en de ander pakt snel snaaiwerk wat binnen bereik ligt. Zo brutaal :@
Oh, heerlijk! Even lekker zeuren!
Ik heb net 3 bananendozen zooi leeggehaald om uit te zoeken. Ik ga heel even zitten voor een bakkie thee en voel de Ritalin uitwerken. Bleeehh, die zooi blijft (tja, ik ken mezelf helaas) dus liggen voor morgen, terwijl ik vandaag net zo goed bezig was :|

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven