Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 21 augustus 2017 om 20:37
Daarentegen zijn pareltjes over dat het vooral de schuld is van getinte mensen dat er jodenhaat en vrouwenhaat bestaat gewoon oké en nog steeds terug te lezen.charlottew88 schreef: ↑21-08-2017 20:25Ja Meds ook inderdaad vragen naar de naam van een hond en een patatrecept posten en daarom geband worden. Te gek voor woorden![]()
Heel logisch. Een patatrecept is ook veul erger.
maandag 21 augustus 2017 om 20:39
Ach meid jij hebt die betreffende post niet eens gelezen het was humor en geen ban waard maar pure provocatie en precies daarom heeft ze die ban toen ook gehad..charlottew88 schreef: ↑21-08-2017 20:25Ja Meds ook inderdaad vragen naar de naam van een hond en een patatrecept posten en daarom geband worden. Te gek voor woorden![]()
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
maandag 21 augustus 2017 om 20:40
Ik vind het altijd zo bijzonder dat iedereen zich aan moet passen aan de jankert (ook rl). Waarom past de jankert zich niet aan?
Daarbij is het hele modereren gebaseerd op invullen en waarheidsbeleving en wordt waarheidsbevinding achterwege gelaten en ook niet gewaardeerd.
Als je dan uitlegt hoe je iets wel bedoelde krijg je of geen antwoord of de mededeling dat je op je toon moet letten. Vraag je vervolgens welke toon dan krijg je gewoon ook geen antwoord meer.
Ik vind het ronduit onbeschoft. Als iets een negatieve sfeer neerzet is het wel de waardeloze communicatie van het modteam. Op één na, die kan wel normaal communiceren, alleen werkt die op invalbasis volgens mij.
maandag 21 augustus 2017 om 20:41
Uiteraard.MaryCrawley schreef: ↑21-08-2017 20:37Daarentegen zijn pareltjes over dat het vooral de schuld is van getinte mensen dat er jodenhaat en vrouwenhaat bestaat gewoon oké en nog steeds terug te lezen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 21 augustus 2017 om 20:44
Ja dat.MoirenPhae schreef: ↑21-08-2017 20:28En terecht.
Alleen komt dit inmiddels om de zoveel weken terug.
Maar het heeft resultaat, ik schrijf allang niet meer wat ik eigenlijk had willen schrijven en grapjes laat ik ook maar achterwege. De tere zieltjes winnen. Altijd. Want die kunnen harder en langer janken.
maandag 21 augustus 2017 om 20:45
To the point.MoirenPhae schreef: ↑21-08-2017 20:40Ik vind het altijd zo bijzonder dat iedereen zich aan moet passen aan de jankert (ook rl). Waarom past de jankert zich niet aan?
Daarbij is het hele modereren gebaseerd op invullen en waarheidsbeleving en wordt waarheidsbevinding achterwege gelaten en ook niet gewaardeerd.
Als je dan uitlegt hoe je iets wel bedoelde krijg je of geen antwoord of de mededeling dat je op je toon moet letten. Vraag je vervolgens welke toon dan krijg je gewoon ook geen antwoord meer.
Ik vind het ronduit onbeschoft. Als iets een negatieve sfeer neerzet is het wel de waardeloze communicatie van het modteam. Op één na, die kan wel normaal communiceren, alleen werkt die op invalbasis volgens mij.
Provocatie in een overduidelijk troltopic ? Tuurlijk.....Rosabella1 schreef: ↑21-08-2017 20:39Ach meid jij hebt die betreffende post niet eens gelezen het was humor en geen ban waard maar pure provocatie en precies daarom heeft ze die ban toen ook gehad..
Wat een onzin.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Oh was jij de staffert?Rosabella1 schreef: ↑21-08-2017 20:39Ach meid jij hebt die betreffende post niet eens gelezen het was humor en geen ban waard maar pure provocatie en precies daarom heeft ze die ban toen ook gehad..
maandag 21 augustus 2017 om 20:49
Men zette een pan olijfolie op en verhitten. Men kwakt daar versch tot patatten gesneden aardappeltjes in. Geen diepvries. De fijnste pattakkes.MaryCrawley schreef: ↑21-08-2017 20:37Daarentegen zijn pareltjes over dat het vooral de schuld is van getinte mensen dat er jodenhaat en vrouwenhaat bestaat gewoon oké en nog steeds terug te lezen.
Vrees'lijk recept.
Nog zelfgemaakte mayo erbij en je hebt levenslang.
maandag 21 augustus 2017 om 20:52
MoirenPhae schreef: ↑21-08-2017 20:40Ik vind het altijd zo bijzonder dat iedereen zich aan moet passen aan de jankert (ook rl). Waarom past de jankert zich niet aan?
Exact!
Ik heb derhalve mijn verwachtingsniveau, dat ik van de mods had, naar beneden bijgesteld.
maandag 21 augustus 2017 om 20:53
Wauw. Nu pas?ThunderassMan schreef: ↑21-08-2017 20:52Exact!
Ik heb derhalve mijn verwachtingsniveau, dat ik van de mods had, naar beneden bijgesteld.
maandag 21 augustus 2017 om 20:54
Eens!MoirenPhae schreef: ↑21-08-2017 20:40Ik vind het altijd zo bijzonder dat iedereen zich aan moet passen aan de jankert (ook rl). Waarom past de jankert zich niet aan?
maandag 21 augustus 2017 om 20:54
Hij zal wel door de voorraad neukertjes heen zijn.blijfgewoonbianca schreef: ↑21-08-2017 20:54Wat is dat toch met die meetingdrang van Badmeester ?
Leuk voor zijn vrouw ook, steeds afspreken met vreemde vrouwen.
maandag 21 augustus 2017 om 21:01
Het was provoceren maar wat mij betreft geen ban waard. Sterker nog ik heb heel hard om die reactie gelachen.. Dat iemand die ban elke keer weer gebruikt om ja waarom eigenlijk terwijl meds er zelf nooit over klaagt tja. ..blijfgewoonbianca schreef: ↑21-08-2017 20:45Provocatie in een overduidelijk troltopic ? Tuurlijk.....
Wat een onzin.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
maandag 21 augustus 2017 om 21:06
Welk een geschiedvervalsing, laat Meds het niet lezen! Ketsjup. Het was ketchup!
En ze was verschrikkelijk aan het klieren. En dat was nu juist wat vroeger als meelezer (sorry Yasmijn, ook toen het forum nog klein was was de horde meelezers-met-rooie-oortjes-en-zonder-lef-om-mee-te-schrijven groter dan je dacht) het leuk maakte. Stevige taal, forse discussies, onverborgen venijn. En humor. Niet voor tere zieltjes.
En toch was er ook daar veel ruimte voor warmte en meeleven.
En, maar dat is misschien de tijdgeest, de mods konden zich concentreren op dingen die échte over de rand gingen.
En speciaal voor simsalabimbo: modereren op racisme heeft niets met tere zieltjes of veilig forummen te maken, maar met fatsoen en historisch besef.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 21 augustus 2017 om 21:08
Misschien doet zijn vrouw wel hetzelfde via een ander forum weet jij veel.blijfgewoonbianca schreef: ↑21-08-2017 20:54Wat is dat toch met die meetingdrang van Badmeester ?
Leuk voor zijn vrouw ook, steeds afspreken met vreemde vrouwen.
maandag 21 augustus 2017 om 21:09
Wat zeg je dat weer mooifeow schreef: ↑21-08-2017 21:06Welk een geschiedvervalsing, laat Meds het niet lezen! Ketsjup. Het was ketchup!
En ze was verschrikkelijk aan het klieren. En dat was nu juist wat vroeger als meelezer (sorry Yasmijn, ook toen het forum nog klein was was de horde meelezers-met-rooie-oortjes-en-zonder-lef-om-mee-te-schrijven groter dan je dacht) het leuk maakte. Stevige taal, forse discussies, onverborgen venijn. En humor. Niet voor tere zieltjes.
En, maar dat is misschien de tijdgeest, de mods konden zich concentreren op dingen die échte over de rand gingen.
En speciaal voor simsalabimbo: modereren op racisme heeft niets met tere zieltjes of veilig forummen te maken, maar met fatsoen en historisch besef.
maandag 21 augustus 2017 om 21:10
O, niet? Goh.... Lees ik een ander forum zeker.Rosabella1 schreef: ↑21-08-2017 21:01Het was provoceren maar wat mij betreft geen ban waard. Sterker nog ik heb heel hard om die reactie gelachen.. Dat iemand die ban elke keer weer gebruikt om ja waarom eigenlijk
Om aan te geven hoe mensen op iemand kunnen jagen. Op elk hengeltopic op seks wordt " geprovoceerd. " Staft iemand. Maar dat werd gestaft. T
terwijl meds er zelf nooit over klaagt tja. ..
maandag 21 augustus 2017 om 21:14
" Fatsoen en historisch besef " .Mooi. Waar ook.feow schreef: ↑21-08-2017 21:06Welk een geschiedvervalsing, laat Meds het niet lezen! Ketsjup. Het was ketchup!
maandag 21 augustus 2017 om 21:18
Ja jij zit vast op Fok dan of het Antifaforum.. fijne avond verder...