Napraattopic deel 89

26-07-2017 15:47 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Tarlin schreef:
22-08-2017 10:59
En toch ben je hier. Elke dag weer.
Het is vast zwaar, maar ìemand moet het doen.
-Red- schreef:
22-08-2017 11:47
Het is vast zwaar, maar ìemand moet het doen.
Koninginnen leggen ook niet zomaar hun functie neer, daar gaan jaren aan vooraf :hyper:
Red: :rofl:
yasmijn schreef:
22-08-2017 11:48
Koninginnen leggen ook niet zomaar hun functie neer, daar gaan jaren aan vooraf :hyper:
Ja daar weet Charles alles van die wacht al jaren totdat Lizzie haar troon afstaat. Helaas voor hem weet het fossiel niet van wijken.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
ThunderassMan schreef:
19-08-2017 11:31
Zo zwart -wit is het helemaal niet. Dat is jouw eigen conclusie of idee daarover. En daar ga je gelijk de mist in. JIJ, FashionVictim, vindt iets, dus...........

Dat die mensen die in die optocht meeliepen Nazi's of andere dubieus gedachtengoedaanhangers zijn, dat klopt, maar ik kan me niet herinneren dat er forummers hebben meegelopen. (die jij er voor het gemak maar even tussen schaart). Ik snap dit argument om mensen weg te zetten als Hitlerfans niet helemaal.

Ook je laatste conclusie klopt natuurlijk voor geen meter.
Er zijn mensen die heel goed ratio en emotie kunnen scheiden : Nazi-gedachtengoed verwerpen en tegelijk de sociale context waarin e.e.a gebeurd duiden. Zou je ook eens moeten doen.

Dit bedoel ik trouwens als je argumenten je eigen gekwetsheid niet overstijgen.
.
.
Dit!

Hoe moeilijk is het voor mensen om een rationele reactie die eens niet is doorspekt van afschuw en emotionele bewoordingen te verwarren met een met automatische goedkeuring van het gebeurde. Het daarop continue insinueren van nazi sympathieën is een zwaktebod.
yasmijn schreef:
22-08-2017 12:17
Red: :rofl:
Dat stomme bericht is in ieder geval ook weggegumd nu :)
charlottew88 schreef:
22-08-2017 12:29
Ja daar weet Charles alles van die wacht al jaren totdat Lizzie haar troon afstaat. Helaas voor hem weet het fossiel niet van wijken.
Het volk wil Camilla ook niet. En terécht!!!!!!
-Red- schreef:
22-08-2017 12:58
:D
yasmijn schreef:
22-08-2017 09:37
Ik haat het dat ik het moet zeggen, maar sommige dingen waren vroeger echt beter. ;-D

:proud:
Ik vroeg me al af waar je bleef. :proud:
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
-Red- schreef:
En niemand die het even gekopieerd heeft voor de mensen met een rl vandaag?
hebjehaarookweer schreef:
22-08-2017 10:05
Ik zag het. Misselijk.
Ach, ook al plaats ik niet veel berichten, ik lees lang genoeg mee om een opmerking van Missie op waarde te schatten...
-Red- schreef:
Dat word later weer een jankpost dat haar post gegumd is. Want ze zei toch niks verkeeeeeeeeerds :calimero:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Solomio schreef:
22-08-2017 15:54
En niemand die het even gekopieerd heeft voor de mensen met een rl vandaag?
Dat rl dat kan dus niet, want dan post je te weinig. Je prioriteiten liggen dan niet bij een veilige forumomgeving en dan mag je daar verder ook geen mening over hebben. Het is maar even dat je het weet.

Ik vind daar uiteraard niks van, gezien mijn aantal posts.
Ik zou kunnen multiquoten om mijn stelling te onderbouwen (of onderuit te halen, het is maar wat de lezer ervan maakt tenslotte)

Maar het komt er hoe dan ook op neer dat jullie er niks van snappen en dat het gelijk aan de juiste zijde zit.

Een enkele post kan meer zeggen dan jarenlang lettertjes via het www versturen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Beetje jammer, is mijn vakantie voorbij gaat iedereen ineens allerlei ongepaste dingen roepen, die ik dan weer moet missen.
Nou, het was helemaal niet mijn bedoeling om weer een hele discussie op gang te brengen :(
Maar ik wou wel graag laten weten wat de reden van mijn anomiseerverzoek is (alhoewel dat anomiseren nog niet helemaal is gelukt).
-koekiemonster- schreef:
22-08-2017 16:46
Nou, het was helemaal niet mijn bedoeling om weer een hele discussie op gang te brengen :(
Maar ik wou wel graag laten weten wat de reden van mijn anomiseerverzoek is (alhoewel dat anomiseren nog niet helemaal is gelukt).
Maak je niet druk joh. Dit heeft echt totaal niets met jou te maken hoor.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Zeggen dat je klaar bent met een topic/discussie, daarna verzoeken om anonimisering (wat niet gebeurd?) en een dag later toch maar weer terug duiken in de discussie.
Komt niet zo heel besluitvaardig over vind ik.

Ik heb het niet over koekiemonster trouwens, deze forumster zit in het huisvrouwtopic.
-Red- schreef:
22-08-2017 16:32
Dat rl dat kan dus niet, want dan post je te weinig. Je prioriteiten liggen dan niet bij een veilige forumomgeving en dan mag je daar verder ook geen mening over hebben. Het is maar even dat je het weet.

Ik vind daar uiteraard niks van, gezien mijn aantal posts.
Ik ben het er wel mee eens. Denk ik toch.
Hetvrijewoord schreef:
22-08-2017 12:51
.
.
Dit!

Hoe moeilijk is het voor mensen om een rationele reactie die eens niet is doorspekt van afschuw en emotionele bewoordingen te verwarren met een met automatische goedkeuring van het gebeurde. Het daarop continue insinueren van nazi sympathieën is een zwaktebod.
Ik kan niet anders dan het met je eens zijn. :high5:
MoirenPhae schreef:
22-08-2017 16:40
Beetje jammer, is mijn vakantie voorbij gaat iedereen ineens allerlei ongepaste dingen roepen, die ik dan weer moet missen.
Dan vraag je Roosje toch even of ze al die ongepaste dingen even in een excelletje zet op dagdagelijkse basis? Ik bedoel, die heeft verder toch niks te doen de hele dag. ;-D
ThunderassMan schreef:
22-08-2017 19:27
Dan vraag je Roosje toch even of ze al die ongepaste dingen even in een excelletje zet op dagdagelijkse basis? Ik bedoel, die heeft verder toch niks te doen de hele dag. ;-D
Dat ik dit zo snel al lees, bewijst dat je gelijk hebt. Afbeelding
Life is short. Eat dessert first.
Is het 'kamer delen met vader' topic verdwenen?
oudblond wijzigde dit bericht op 22-08-2017 19:37
6.82% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
doornroosje9 schreef:
22-08-2017 19:33
Heb jij intussen niet een grotere koelkast nodig?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
doornroosje9 schreef:
22-08-2017 19:33
:rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven