Walgelijk trots zijn op je kind...
vrijdag 13 februari 2009 om 22:23
Dit mag vast wel even... Even lekker pronken, mag het?
Mijn dochter (groep 6) heeft gisteren dé voorlees wedstrijd, (ja, zo'n ouderwetsche voorlees wedstrijd waarbij je de zaal moet entertainen en aan moet kijken, tijdens het lezen van een smeuïg verhaal) van haar héle school gewonnen. Ook de koters van groep 7 en 8 heeft ze verslagen! Heerlijk....
De gouden medaille!!
Morgen zwemt ze af voor haar B-diploma, gaat ze linea recta door voor haar C en traint ze ook nog 2 keer per week voor haar waterpolo wedstrijden...
Gatverdamme, wat ben ik trots! En dat voor een ontaarde moeder...
Vertel, waar zijn jullie trots op...bij jullie kids? Schroom niet!
Mijn dochter (groep 6) heeft gisteren dé voorlees wedstrijd, (ja, zo'n ouderwetsche voorlees wedstrijd waarbij je de zaal moet entertainen en aan moet kijken, tijdens het lezen van een smeuïg verhaal) van haar héle school gewonnen. Ook de koters van groep 7 en 8 heeft ze verslagen! Heerlijk....
De gouden medaille!!
Morgen zwemt ze af voor haar B-diploma, gaat ze linea recta door voor haar C en traint ze ook nog 2 keer per week voor haar waterpolo wedstrijden...
Gatverdamme, wat ben ik trots! En dat voor een ontaarde moeder...
Vertel, waar zijn jullie trots op...bij jullie kids? Schroom niet!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
zaterdag 14 februari 2009 om 12:12
quote:Ourse schreef op 14 februari 2009 @ 02:01:
Ik ben apetrots!!!
Mijn zoontje, als baby was hij prachtig, als peuter eigenwijs, als kleuter vol vertrouwen de wijde wereld in, als schoolkind meer op zichzelf , als puber soms onmogelijk en niet achter de computer weg te slaan.
En vandaag...
Daar stond een lieve,jonge man, met nog steeds de mooiste bruine ogen ooit, zijn lange, slungelige lijf gehuld in een maatpak. Vandaag ontving hij zijn diploma HBO-ICT, vandaag werd hij aangenomen voor een baan en vandaag kreeg hij bevestiging dat hij een huis heeft.
En hij bedankte mij omdat ik de allerliefste mama van de hele wereld was.
Mijn lieve, kleine zoontje is een prachtig jong mens van 21
Ben zo trots, zo dankbaar...Ik hield het niet droog bij deze post...
Ik ben apetrots!!!
Mijn zoontje, als baby was hij prachtig, als peuter eigenwijs, als kleuter vol vertrouwen de wijde wereld in, als schoolkind meer op zichzelf , als puber soms onmogelijk en niet achter de computer weg te slaan.
En vandaag...
Daar stond een lieve,jonge man, met nog steeds de mooiste bruine ogen ooit, zijn lange, slungelige lijf gehuld in een maatpak. Vandaag ontving hij zijn diploma HBO-ICT, vandaag werd hij aangenomen voor een baan en vandaag kreeg hij bevestiging dat hij een huis heeft.
Ben zo trots, zo dankbaar...Ik hield het niet droog bij deze post...
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
zaterdag 14 februari 2009 om 12:15
En ik ben ook trots, mega-ape trots op mijn kleine meid van 6,5 maand die sinds gisteren in haar gipsenbroekje zit en gewoon doorgaat alsof ze hem niet aanheeft. Die gisteren de harten van al het anesthesie-personeel stal met haar mooie ogen en lach. Die toen de narcose uitgewerkt was en dat nare infuusje uit haar arm was mij alweer de grootste glimlach schonk die ze heeft. Die een dikke week lang in het ziekenhuis alleen maar vrolijk is geweest. In die hele week heeft mijn kleine grote meid minder gehuild dan sommige andere kindjes op de kinderafdeling in een halve dag (en minder dan haar moeder...). Mijn lieve kleine mooie prachtige geweldige schat die het in de afgelopen 1,5 week minder zwaar had dan Smolman en ik.
Heerlijk topic, en als mede-ontaarde voel ik me hier helemaal thuis.
Heerlijk topic, en als mede-ontaarde voel ik me hier helemaal thuis.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.

zaterdag 14 februari 2009 om 12:26
quote:La Vie en Rose schreef op 13 februari 2009 @ 22:53:
Trouwens, hierbij ook even mijn zoontje van bijna 3 ophemelen.. hij kan niet achter blijven;
wanneer ik heel erg trots en blij ben door mijn lieve kleine jongste, is wanneer wij samen gaan slapen en hij zich helemaal verheugd dat hij mij in bed mag. Kneuter de kneuter, kroelie woelie, en zo beweegt hij zich dan ook..alvast in bed. Voorpret, zeg maar. Zodra ik in bed stap neemt hij mijn hoofd in zijn handjes, aait mijn voorhoofd, en zegt..hou van jou...slaap lekker...mama.
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....kwijl, kwijl.. dan ga ik kapot.
Dat begrijpen jullie wel!
Nou goed. Laten we wel zijn...zodra hij daarna mega ligt te snurken, en spastisch ligt te bewegen smijt ik hem dan vervolgens in zijn eigen bed, geheel geïrriteerd...maar toch.. Dat momentje had ik dan ff..
God, I love my kids...Whoehahahahahahaha heel herkenbaar, zowel het eerste als het tweede stuk
Trouwens, hierbij ook even mijn zoontje van bijna 3 ophemelen.. hij kan niet achter blijven;
wanneer ik heel erg trots en blij ben door mijn lieve kleine jongste, is wanneer wij samen gaan slapen en hij zich helemaal verheugd dat hij mij in bed mag. Kneuter de kneuter, kroelie woelie, en zo beweegt hij zich dan ook..alvast in bed. Voorpret, zeg maar. Zodra ik in bed stap neemt hij mijn hoofd in zijn handjes, aait mijn voorhoofd, en zegt..hou van jou...slaap lekker...mama.
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....kwijl, kwijl.. dan ga ik kapot.
Dat begrijpen jullie wel!
Nou goed. Laten we wel zijn...zodra hij daarna mega ligt te snurken, en spastisch ligt te bewegen smijt ik hem dan vervolgens in zijn eigen bed, geheel geïrriteerd...maar toch.. Dat momentje had ik dan ff..
God, I love my kids...Whoehahahahahahaha heel herkenbaar, zowel het eerste als het tweede stuk

zaterdag 14 februari 2009 om 13:01
Oh Ourse wat een mooi verhaal!
Hier ook een trotse moeder! Na een moeilijk jaar achter de rug, waarin de pubertijd hoogtij vierde, zie ik oudste zoon stapje voor stapje veranderen in een zelfverzekerde jongen, met een doel voor ogen! Op school gaat het perfect, hij zit lekker in zijn vel en luistert weer naar ons (neemt weer aan wat we zeggen). En dat ik van een stom mens toch weer in een lieve moeder verander voor hem.
En last but not least zit ik hier te gloeien van trots, omdat allebei mijn kanjers het Nederlands team hebben gehaald in hun sport!
Hier ook een trotse moeder! Na een moeilijk jaar achter de rug, waarin de pubertijd hoogtij vierde, zie ik oudste zoon stapje voor stapje veranderen in een zelfverzekerde jongen, met een doel voor ogen! Op school gaat het perfect, hij zit lekker in zijn vel en luistert weer naar ons (neemt weer aan wat we zeggen). En dat ik van een stom mens toch weer in een lieve moeder verander voor hem.
En last but not least zit ik hier te gloeien van trots, omdat allebei mijn kanjers het Nederlands team hebben gehaald in hun sport!
zaterdag 14 februari 2009 om 13:17
quote:Ourse schreef op 14 februari 2009 @ 02:01:
Ik ben apetrots!!!
En vandaag...
Ben zo trots, zo dankbaar...
Shit, hier moet ik van janken! Wat mooi!
Mijn zoons zijn net 2 en bijna 4. Ik kan me met geen mogelijkheid voorstellen hoe ze er over 20 jaar uitzien, wat ze doen en hoe zij zelf de toekomst zien. Maar ik hoop dan met dezelfde trots over mijn mannen te kunnen praten als jij.
En voor nu...
Ben ik trots dat ik de moeder van Tony en Vito ben. Volgens mij is iedereeen stikjaloers op mij!
Ik ben apetrots!!!
En vandaag...
Ben zo trots, zo dankbaar...
Shit, hier moet ik van janken! Wat mooi!
Mijn zoons zijn net 2 en bijna 4. Ik kan me met geen mogelijkheid voorstellen hoe ze er over 20 jaar uitzien, wat ze doen en hoe zij zelf de toekomst zien. Maar ik hoop dan met dezelfde trots over mijn mannen te kunnen praten als jij.
En voor nu...
Ben ik trots dat ik de moeder van Tony en Vito ben. Volgens mij is iedereeen stikjaloers op mij!
Loretta is De Mol. Punt.
zaterdag 14 februari 2009 om 13:50
Oh, wat een fijn topic is dit! Thanks TO!!
Ik ben trots op mijn zoontje van nu 2,5 omdat hij zo'n moeilijke start heeft gehad (veel te vroeg met allerlei longcomplicaties), maar er nu helemaal niets meer van te merken is en hij alles super doet. Kletst lekker, kan al steppen en fietsen en is gewoon het allerliefste jongetje van de wereld met fantastische blauwe ogen en een heerlijke blonde bos krullen!
Ik ben trots op mijn zoontje van nu 2,5 omdat hij zo'n moeilijke start heeft gehad (veel te vroeg met allerlei longcomplicaties), maar er nu helemaal niets meer van te merken is en hij alles super doet. Kletst lekker, kan al steppen en fietsen en is gewoon het allerliefste jongetje van de wereld met fantastische blauwe ogen en een heerlijke blonde bos krullen!
zaterdag 14 februari 2009 om 13:56

zaterdag 14 februari 2009 om 14:51
Nou dan ga ik ook even hoor....
Ik ben zo super trots op onze zoon hij is 2 jr en 3mnd.
Hij is geboren met een enkelzijdige complete schisis (in de volksmond heet het een hazelip, maar dat dekt niet de lading omdat het niet alleen zn lip betreft) en heeft al drie (vreselijke) operatie's achter de rug.
Vanaf zn geboorte kon hij meteen drinken uit een fles(uit de borst drinken luktte dan weer net niet), dat hadden we niet verwacht. Daarna fruit en groente en brood, zonder problemen en dat terwijl er toch wel veel weer door zijn neusje naar buiten kwam. Maar kleine man maakte zich niet druk, gewoon een paar flink niezen en weer verder eten!
En nu klets de kleine man de oren van mn kop, tot nu toe nog geen logopedie of wat ook.
Na elke operatie was hij woedend en bleef dat vaak een paar maanden, vooral op mama (ws omdat die hem naar de operatietafel bracht) maar meestal na 1 machtje slapen in het ziekenhuis mochten we weer naar huis.
Omdat onze stoere kleine man dan al weer een beetje dronk/at.
Zo ontzettend trots op hem, hij blijft ons verbazen.
Nu is hij gelukkig eerst een tijdje af van operatie's en daar zijn we heel blij om.
Zo, nou mogen jullie weer hoor!
En wat staan er mooie/ontroerende stukjes geschreven zeg!
Ik ben zo super trots op onze zoon hij is 2 jr en 3mnd.
Hij is geboren met een enkelzijdige complete schisis (in de volksmond heet het een hazelip, maar dat dekt niet de lading omdat het niet alleen zn lip betreft) en heeft al drie (vreselijke) operatie's achter de rug.
Vanaf zn geboorte kon hij meteen drinken uit een fles(uit de borst drinken luktte dan weer net niet), dat hadden we niet verwacht. Daarna fruit en groente en brood, zonder problemen en dat terwijl er toch wel veel weer door zijn neusje naar buiten kwam. Maar kleine man maakte zich niet druk, gewoon een paar flink niezen en weer verder eten!
En nu klets de kleine man de oren van mn kop, tot nu toe nog geen logopedie of wat ook.
Na elke operatie was hij woedend en bleef dat vaak een paar maanden, vooral op mama (ws omdat die hem naar de operatietafel bracht) maar meestal na 1 machtje slapen in het ziekenhuis mochten we weer naar huis.
Omdat onze stoere kleine man dan al weer een beetje dronk/at.
Zo ontzettend trots op hem, hij blijft ons verbazen.
Nu is hij gelukkig eerst een tijdje af van operatie's en daar zijn we heel blij om.
Zo, nou mogen jullie weer hoor!
En wat staan er mooie/ontroerende stukjes geschreven zeg!
zaterdag 14 februari 2009 om 14:52
Dit is heel erg, maar vandaag was ik met dochter van 2 jaar en 2 maanden in een kinderwinkel. Er stond zo'n magneetbord met letters voor de kinderen om mee te spelen. Komt ze naar me toe met een groene T en zegt"dit is een T he". Ze herhaalde dit met een J en een O. Lekker belangrijk, maar ik was wel trots op mijn intelligente peutertje.
zaterdag 14 februari 2009 om 14:54
Ik zit een beetje te dollen natuurlijk maar ik ben echt mega super hartstikke trots op dat stel
Op Neef die van een druk, bijna onhandelijkbaar ADHDachtig (pest)jochie is uitgegroeid tot een jonge puber die op zijn moeders crematie een ontroerende recht-uit-het-hart toespraak hield, die in Afghanistan dingen heeft gezien die geen enkel mens zou moeten zien en die in uniform naar de begrafenis van een vriend van zijn opa ging omdat die man een ex-veteraan was.
Op Nicht die zo'n goede mama is en zo vreselijk lief en die nu eindelijk eens voor zichzelf gaat zorgen.
En op Nicht2 die zo tegen zichzelf moet knokken en die steeds weer opkrabbelt.
En op die 2ling, gewoon omdat ze zo ontwapenend lief zijn!
Op Neef die van een druk, bijna onhandelijkbaar ADHDachtig (pest)jochie is uitgegroeid tot een jonge puber die op zijn moeders crematie een ontroerende recht-uit-het-hart toespraak hield, die in Afghanistan dingen heeft gezien die geen enkel mens zou moeten zien en die in uniform naar de begrafenis van een vriend van zijn opa ging omdat die man een ex-veteraan was.
Op Nicht die zo'n goede mama is en zo vreselijk lief en die nu eindelijk eens voor zichzelf gaat zorgen.
En op Nicht2 die zo tegen zichzelf moet knokken en die steeds weer opkrabbelt.
En op die 2ling, gewoon omdat ze zo ontwapenend lief zijn!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
zaterdag 14 februari 2009 om 22:12
Zoontje, mocht vandaag in het diepe zwemmen, met tranen in zijn ogen want hij vindt het zo eng.....al jaren.....die waterangst zelfs in bad.
Maar toch door gezet.... zit je daar met pijn in je hart naar je knulletje te kijken, je weet dat hij het superdepuper eng vindt, eigenlijk heel hard wil huilen, maar hij doet het mooi wel.
En hij is pas 5....
Maar toch door gezet.... zit je daar met pijn in je hart naar je knulletje te kijken, je weet dat hij het superdepuper eng vindt, eigenlijk heel hard wil huilen, maar hij doet het mooi wel.
En hij is pas 5....
zaterdag 14 februari 2009 om 22:23

zaterdag 14 februari 2009 om 22:28

zaterdag 14 februari 2009 om 22:36
En ik was vreselijk trots toen mijn zoontje van 3 een paar weken geleden onder narcose moest. Hij ging liggen, kreeg het kapje op, hij bleef heel rustig doorademen, ik bleef lief tegen hem praten dat hij lekker ging slapen, hij keek me aan en zakte zo langzaam in slaap. Het ok-personeel was onder de indruk, dat hij zó kalm bleef. Stoere vent!

zaterdag 14 februari 2009 om 22:57
Ik was trouwens ook best trots dat mijn zoontje zelf zijn voetbalplaatjes kan inplakken, op de goede plek welteverstaan. Jochie is 3eneenkwart.
Dat dochter steeds meer alleen op straat mag spelen en dat ze zich heel goed aan de afspraken houdt.
En daarnaast ben ik net als Morrie meerdere keren per dag ontzettend trots en verder gewoon trots. Omdat ze zo lief en mooi en slim en knap en grappig zijn
Dat dochter steeds meer alleen op straat mag spelen en dat ze zich heel goed aan de afspraken houdt.
En daarnaast ben ik net als Morrie meerdere keren per dag ontzettend trots en verder gewoon trots. Omdat ze zo lief en mooi en slim en knap en grappig zijn