Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zaterdag 14 februari 2009 om 12:52
Goodmorning allemaal!
Ik ben nog niet zo lang wakker....ook ik was trouwens op de bank in slaap gevallen vannacht. Nog even en we zijn hier dadelijk tegelijk ongesteld
En Happy Valentijnsday voor jullie allemaal! Ik maak me beetje zorgen, ik woon in een hofje dus daar kan een vrachtwagen niet komen. Hoe krijg ik nu al die kaarten? (flaaaaaaaaaaaauw hahahahaha)
Pop uit welk boekje komt dat dan? Wel grappig en leuk dat zelf verzonnen strijdplannetje van jou! En.....het werkt!
Xenia hoe gaat met jou? Nog leuke plannen dit weekend?
Ingel...jammer van die woonruimte. Er komt vanzelf iets anders op je pad!
TP...ben je echt klaar met V? Kan me voorstellen dat dat malen over waarom laat hij niets horen, wel onrust geeft bij jou? Als je er klaar mee bent, zou ik hem dat laten weten. Kan je er punt achter zetten voor jezelf en move on!
Ik ben nog niet zo lang wakker....ook ik was trouwens op de bank in slaap gevallen vannacht. Nog even en we zijn hier dadelijk tegelijk ongesteld
En Happy Valentijnsday voor jullie allemaal! Ik maak me beetje zorgen, ik woon in een hofje dus daar kan een vrachtwagen niet komen. Hoe krijg ik nu al die kaarten? (flaaaaaaaaaaaauw hahahahaha)
Pop uit welk boekje komt dat dan? Wel grappig en leuk dat zelf verzonnen strijdplannetje van jou! En.....het werkt!
Xenia hoe gaat met jou? Nog leuke plannen dit weekend?
Ingel...jammer van die woonruimte. Er komt vanzelf iets anders op je pad!
TP...ben je echt klaar met V? Kan me voorstellen dat dat malen over waarom laat hij niets horen, wel onrust geeft bij jou? Als je er klaar mee bent, zou ik hem dat laten weten. Kan je er punt achter zetten voor jezelf en move on!
zaterdag 14 februari 2009 om 13:33
Erykah, die onrust heb ik vorige week wel gehad, toen ik het idee had dat hij me bewust negeerde. Toen hij me afgelopen vrijdagavond verzekerde dat dat niet het geval was, was die onrust ook weg. Nu denk ik natuurlijk wel, wat de reden is, maar ja...kom je zo toch niet achter! Twijfel nog of ik er écht klaar mee ben, omdat ik dus niet weet waarom...
zaterdag 14 februari 2009 om 15:59
zaterdag 14 februari 2009 om 16:18
Ing, hij heeft vorige week niet gezegd dat ie ervoor wil gaan hoor, was gewoon een gesprek dat hij niet bewust de telefoon niet had opgenomen, wat ik dus dacht, en dat hij ook tijd voor zichzelf nodig heeft af en toe, maar in dat gesprek heeft hij niet gezegd dat hij ervoor wil gaan, wel dat hij me leuk vind, en me nog steeds wil blijven zien, maar dat vind ik wat anders...
zaterdag 14 februari 2009 om 16:44
HELP HELP HELP
Kom thuis van mijn werk , open mijn mailbox .. Heb ik een crush op hyves.. een stille aanbidder.. Wie = onbekend
Klopt de buurman op de deur met een grote doos..
Ik open de doos komt er een ballon met helium er uit zetten en er zit een rode roos in..
Ik direct SB gebeld om te vragen of hij dat heeft gedaan.. nee zegt hij echt niet .. ik 300x gevraagd.. Nee echt niet .. Hij heeft niets gestuurd..
Verhip van wie is het dan ?
Kom thuis van mijn werk , open mijn mailbox .. Heb ik een crush op hyves.. een stille aanbidder.. Wie = onbekend
Klopt de buurman op de deur met een grote doos..
Ik open de doos komt er een ballon met helium er uit zetten en er zit een rode roos in..
Ik direct SB gebeld om te vragen of hij dat heeft gedaan.. nee zegt hij echt niet .. ik 300x gevraagd.. Nee echt niet .. Hij heeft niets gestuurd..
Verhip van wie is het dan ?
zaterdag 14 februari 2009 om 16:56
WOW Vleer !
Wat leuk zeg; bedolven onder de aandacht op Valentijnsdag!
Ik neem aan dat het pakketje bij de buurman was bezorgd, niet dat het rechtstreeks van hem afkwam?
En nu? Raden wie het is? Heb je een idee?
Leuk hoor, zit op het puntje van mn stoel !
TP: sorry, dat had ik verkeerd begrepen dan. Toch vreemd, maja dat denk jij ook.....
Wat leuk zeg; bedolven onder de aandacht op Valentijnsdag!
Ik neem aan dat het pakketje bij de buurman was bezorgd, niet dat het rechtstreeks van hem afkwam?
En nu? Raden wie het is? Heb je een idee?
Leuk hoor, zit op het puntje van mn stoel !
TP: sorry, dat had ik verkeerd begrepen dan. Toch vreemd, maja dat denk jij ook.....
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
zaterdag 14 februari 2009 om 17:26
Happy Valentine's day Allemaal
Wat leuk Vleer....ben benieuwd of je erachter komt wie het heeft gestuurd!
TP...ik vind het knap hoe je omgaat met de situatie!
Hier alles goed..... ik ben gister op de KLS geweest in Eelde. Een vriend van mij zit daar en er was een feest. Dus samen met z'n vriendin erheen geweest! Was erg gezellig en het drank vloeide rijkelijk. Wel mijn eerste valentijnsroos gekregen daar!
Nu lekker niets doen.......
Wat leuk Vleer....ben benieuwd of je erachter komt wie het heeft gestuurd!
TP...ik vind het knap hoe je omgaat met de situatie!
Hier alles goed..... ik ben gister op de KLS geweest in Eelde. Een vriend van mij zit daar en er was een feest. Dus samen met z'n vriendin erheen geweest! Was erg gezellig en het drank vloeide rijkelijk. Wel mijn eerste valentijnsroos gekregen daar!
Nu lekker niets doen.......
zaterdag 14 februari 2009 om 17:55
zaterdag 14 februari 2009 om 18:02
Ik zou t nu afsluiten TP: 'geen enkele behoefte om nog met jou te bellen' klaar! Idd wat een eikel zeg!
Ik ga vanavond met mn luddevudu vriend naar Australia, de film dan he?
eerst ff koffie bij hem en na de film biertje pakken. Heb hem laatste tijd alleen in gezelschap gezien, dus echt leuk om nu weer wat samen te doen.
Vanmiddag heftig opgeruimd en er gaat een hele doos kleren naarn mn nichtje van bijna 11. heb nog zoveel rokjes en topjes in maten xs en s, daar paste ik dus 1,5 jaar geleden nog in..
Vleer: joh wat een verrassing! leukleuk! is het niet LRM?
Hai WM, wat is KLS?
Ik ga vanavond met mn luddevudu vriend naar Australia, de film dan he?
Vanmiddag heftig opgeruimd en er gaat een hele doos kleren naarn mn nichtje van bijna 11. heb nog zoveel rokjes en topjes in maten xs en s, daar paste ik dus 1,5 jaar geleden nog in..
Vleer: joh wat een verrassing! leukleuk! is het niet LRM?
Hai WM, wat is KLS?
zaterdag 14 februari 2009 om 18:12
zaterdag 14 februari 2009 om 18:28
WM en Xen, heb teruggestuurd; heb 2 weken geleden gevraagd om vanavond naar de bios te gaan, vond je goed plan! Ach, je zal er wel je redenen voor hebben...
Xen, ben bang dat ik het niet kan, helemaal afsluiten, riep ik eerst wel zo stoer dat ik er klaar mee was, kan het niet.
Maar dat ik een relatie met hem niet meer wil, staat vast!
Om hem helemaal uit m'n leven te bannen kan ik nog niet.
Zou graag als vrienden verder gaan, dat ik 'm nog af en toe zie, en samen iets gaan ondernemen. Slap, ik weet het! Maar dat zegt m'n gevoel me op dit moment...
Xen, ben bang dat ik het niet kan, helemaal afsluiten, riep ik eerst wel zo stoer dat ik er klaar mee was, kan het niet.
Maar dat ik een relatie met hem niet meer wil, staat vast!
Om hem helemaal uit m'n leven te bannen kan ik nog niet.
Zou graag als vrienden verder gaan, dat ik 'm nog af en toe zie, en samen iets gaan ondernemen. Slap, ik weet het! Maar dat zegt m'n gevoel me op dit moment...
zaterdag 14 februari 2009 om 18:36
zaterdag 14 februari 2009 om 18:56
Verwacht daar geen reactie meer op WM, hij zou naar een maat gaan, en misschien daarna nog op stap.
Vervelend zeg, dat het contact met je moeder zo stroef loopt, ik was vandaag ook niet zo vriendelijk tegen m'n moeder aan de telefoon, ze vroeg of ik zin had, om vanavond lekkere maaltijdsalade te gaan eten in ons favoriete tentje, maar heb gezegd dat ik helemaal nergens zin in had!
Vervelend zeg, dat het contact met je moeder zo stroef loopt, ik was vandaag ook niet zo vriendelijk tegen m'n moeder aan de telefoon, ze vroeg of ik zin had, om vanavond lekkere maaltijdsalade te gaan eten in ons favoriete tentje, maar heb gezegd dat ik helemaal nergens zin in had!
zaterdag 14 februari 2009 om 19:24
Poeh, het loopt niet echt soepel hiero met (ex)vriendjes, en moeders.....
TP: goed gesmst ! Afsluiten is nooit makkelijk, wellicht heeft de afgelopen periode waarin V niets van zich liet horen je wat geholpen in dit proces. Ik denk dat je duidelijk moet zijn in je signalen naar hem toe; dat jij graag iets verder had uitgebouwd, maar dat het duidelijk is dat hij alleen wil als hij er niet teveel moeite voor hoeft te doen. Helaas werkt het niet altijd zo.
Als je gaat toegeven aan het samenzijn op zijn 'commando' wordt jij er niet echt beter van vrees ik. Vrienden zijn kan altijd wel denk ik, maar niet direct vanuit een 'opbouw naar relatie' overspringen naar vriendschap.
WM: woehoe; mag ik hieruit concluderen dat VL piloot is of in ieder geval de opleiding toe doet? En nog een knuf!
TP: goed gesmst ! Afsluiten is nooit makkelijk, wellicht heeft de afgelopen periode waarin V niets van zich liet horen je wat geholpen in dit proces. Ik denk dat je duidelijk moet zijn in je signalen naar hem toe; dat jij graag iets verder had uitgebouwd, maar dat het duidelijk is dat hij alleen wil als hij er niet teveel moeite voor hoeft te doen. Helaas werkt het niet altijd zo.
Als je gaat toegeven aan het samenzijn op zijn 'commando' wordt jij er niet echt beter van vrees ik. Vrienden zijn kan altijd wel denk ik, maar niet direct vanuit een 'opbouw naar relatie' overspringen naar vriendschap.
WM: woehoe; mag ik hieruit concluderen dat VL piloot is of in ieder geval de opleiding toe doet? En nog een knuf!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
zaterdag 14 februari 2009 om 19:30
*ben er nog steeds niet achter van wie ik die ballon en roos heb*
Die cupido op hyves is mijn vriendin , zij had er zelf 1 gekregen op hyves en dacht dat ik t had gedaan, maar dat was ik niet.. Nu is zij op onderzoek uit wie haar een crush heeft gestuurd.
Nu zal ik ff terug lezen en kijken of ik kan reageren op jullie berichtjes
Die cupido op hyves is mijn vriendin , zij had er zelf 1 gekregen op hyves en dacht dat ik t had gedaan, maar dat was ik niet.. Nu is zij op onderzoek uit wie haar een crush heeft gestuurd.
Nu zal ik ff terug lezen en kijken of ik kan reageren op jullie berichtjes
zaterdag 14 februari 2009 om 19:46
Xen, nou je het zegt, dan staan we nu quitte! haha...
Ze zei ook nog, dat ik niet zo gauw boos moet zijn over V. Hij ziet het gewoon als vrienden, wil zich niet binden. Heeft drukke baan, en vind het gewoon leuk om af en toe eens af te spreken, maar dat geldt voor jou toch ook..Gewoon ieder z'n eigen huis, en niet teveel verplichtingen van een relatie, maar wel leuke dingen samen doen af en toe...
Ze zei ook nog, dat ik niet zo gauw boos moet zijn over V. Hij ziet het gewoon als vrienden, wil zich niet binden. Heeft drukke baan, en vind het gewoon leuk om af en toe eens af te spreken, maar dat geldt voor jou toch ook..Gewoon ieder z'n eigen huis, en niet teveel verplichtingen van een relatie, maar wel leuke dingen samen doen af en toe...
zaterdag 14 februari 2009 om 19:55
zaterdag 14 februari 2009 om 21:06
TP moeilijk he? Rationeel wil je er wel klaar mee zijn alleen je gevoel niet. En vaak is laatste het sterkste. Maar wil je dat vrijblijvende met V? Af en toe elkaar zien en geen verplichtingen?
Xen...je zit allang in de bios maar toch...veel plezier! Zit dat nou lekker zo'n MD-bh? Ik vind vaak wel mooi staan, maar die dingen zijn echt superduur.
Vleer...weet je al wie je secret Valentijn is die je een roos heeft gegeven? En ben je nog steeds gestopt met roken?
Ik zit lekker op mijn bank te chillen, ben heel erg in de relaxmodus vandaag.
Xen...je zit allang in de bios maar toch...veel plezier! Zit dat nou lekker zo'n MD-bh? Ik vind vaak wel mooi staan, maar die dingen zijn echt superduur.
Vleer...weet je al wie je secret Valentijn is die je een roos heeft gegeven? En ben je nog steeds gestopt met roken?
Ik zit lekker op mijn bank te chillen, ben heel erg in de relaxmodus vandaag.