Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Goodmorning allemaal!

Ik ben nog niet zo lang wakker....ook ik was trouwens op de bank in slaap gevallen vannacht. Nog even en we zijn hier dadelijk tegelijk ongesteld

En Happy Valentijnsday voor jullie allemaal! Ik maak me beetje zorgen, ik woon in een hofje dus daar kan een vrachtwagen niet komen. Hoe krijg ik nu al die kaarten? (flaaaaaaaaaaaauw hahahahaha)

Pop uit welk boekje komt dat dan? Wel grappig en leuk dat zelf verzonnen strijdplannetje van jou! En.....het werkt!

Xenia hoe gaat met jou? Nog leuke plannen dit weekend?

Ingel...jammer van die woonruimte. Er komt vanzelf iets anders op je pad!

TP...ben je echt klaar met V? Kan me voorstellen dat dat malen over waarom laat hij niets horen, wel onrust geeft bij jou? Als je er klaar mee bent, zou ik hem dat laten weten. Kan je er punt achter zetten voor jezelf en move on!
Erykah, die onrust heb ik vorige week wel gehad, toen ik het idee had dat hij me bewust negeerde. Toen hij me afgelopen vrijdagavond verzekerde dat dat niet het geval was, was die onrust ook weg. Nu denk ik natuurlijk wel, wat de reden is, maar ja...kom je zo toch niet achter! Twijfel nog of ik er écht klaar mee ben, omdat ik dus niet weet waarom...
Omdat je wat niet weet TP?

Ik denk dat het genoeg zegt over hem als hij eerst zegt ervoor te willen gaan en vervolgens een dikke week niets van zich laat horen.

Als je niet belangrijk genoeg bent, houdt het op he?

Ik ga WIDM kijken !
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ing, hij heeft vorige week niet gezegd dat ie ervoor wil gaan hoor, was gewoon een gesprek dat hij niet bewust de telefoon niet had opgenomen, wat ik dus dacht, en dat hij ook tijd voor zichzelf nodig heeft af en toe, maar in dat gesprek heeft hij niet gezegd dat hij ervoor wil gaan, wel dat hij me leuk vind, en me nog steeds wil blijven zien, maar dat vind ik wat anders...
HELP HELP HELP

Kom thuis van mijn werk , open mijn mailbox .. Heb ik een crush op hyves.. een stille aanbidder.. Wie = onbekend

Klopt de buurman op de deur met een grote doos..

Ik open de doos komt er een ballon met helium er uit zetten en er zit een rode roos in..

Ik direct SB gebeld om te vragen of hij dat heeft gedaan.. nee zegt hij echt niet .. ik 300x gevraagd.. Nee echt niet .. Hij heeft niets gestuurd..

Verhip van wie is het dan ?
WOW Vleer !

Wat leuk zeg; bedolven onder de aandacht op Valentijnsdag!

Ik neem aan dat het pakketje bij de buurman was bezorgd, niet dat het rechtstreeks van hem afkwam?

En nu? Raden wie het is? Heb je een idee?

Leuk hoor, zit op het puntje van mn stoel !

TP: sorry, dat had ik verkeerd begrepen dan. Toch vreemd, maja dat denk jij ook.....
Happy Valentine's day Allemaal

Wat leuk Vleer....ben benieuwd of je erachter komt wie het heeft gestuurd!

TP...ik vind het knap hoe je omgaat met de situatie!

Hier alles goed..... ik ben gister op de KLS geweest in Eelde. Een vriend van mij zit daar en er was een feest. Dus samen met z'n vriendin erheen geweest! Was erg gezellig en het drank vloeide rijkelijk. Wel mijn eerste valentijnsroos gekregen daar!

Nu lekker niets doen.......
Update; excuus sms van hem gekregen, dat hij het druk heeft gehad, dat hij vanavond op stap ging, en dat ie me maandag belt, afsluitend met Fijn Weekend..XXX

Moet je daar nou mee hé? Eerste reactie van m'n vriendin op zijn sms was; Eikel!!..;-)
Ik zou t nu afsluiten TP: 'geen enkele behoefte om nog met jou te bellen' klaar! Idd wat een eikel zeg!

Ik ga vanavond met mn luddevudu vriend naar Australia, de film dan he? :-) eerst ff koffie bij hem en na de film biertje pakken. Heb hem laatste tijd alleen in gezelschap gezien, dus echt leuk om nu weer wat samen te doen.

Vanmiddag heftig opgeruimd en er gaat een hele doos kleren naarn mn nichtje van bijna 11. heb nog zoveel rokjes en topjes in maten xs en s, daar paste ik dus 1,5 jaar geleden nog in..

Vleer: joh wat een verrassing! leukleuk! is het niet LRM?

Hai WM, wat is KLS?
Daar zit de opleiding tot piloot van de KLM

Australia....tsja ik vond het een erg langdradige film Xenia! Maar miss vind jij hem wel leuk..We gaan het meemaken! Veel plezier in ieder geval.

TP...ik zeg ook afsluiten die handel....hij houdt je aan het lijntje!
ohhhh mooie mannen dus! Dacht al in richting van luchtmacht, omdat mn broer daar op het vliegveld gewerkt heeft. Verder is er echt niets te beleven in Eelde namelijk.....
WM en Xen, heb teruggestuurd; heb 2 weken geleden gevraagd om vanavond naar de bios te gaan, vond je goed plan! Ach, je zal er wel je redenen voor hebben...

Xen, ben bang dat ik het niet kan, helemaal afsluiten, riep ik eerst wel zo stoer dat ik er klaar mee was, kan het niet.

Maar dat ik een relatie met hem niet meer wil, staat vast!

Om hem helemaal uit m'n leven te bannen kan ik nog niet.

Zou graag als vrienden verder gaan, dat ik 'm nog af en toe zie, en samen iets gaan ondernemen. Slap, ik weet het! Maar dat zegt m'n gevoel me op dit moment...
TP; ik vind dit ook een goed smsje hoor! Je bent helemaal niet slap, je hebt al genoeg afstand genomen, niets van je laten horen dus je doet t echt goed! Smsje vind ik echt heel ok, laat hem nu maar lullig voelen....
Nee inderdaad....maar was daar erg gezellig!!

Verder is er weer erg veel ruis op de pijn met moeders. Elk woordje wat ik zeg word op een weegschaaltje gelegd of het wel of niet goed is. Doodsvermoeiend.....waarom loopt het nou zou moeilijk!
Ik benieuwd TP of hij ballen genoeg heeft om iets te laten horen op dat smsje.....
Whoehoeee de 40weken mand is klaar !!!

Nu alleen nog ff stickertjes plakken en dan kan ik m morgen in hun huis zetten .. Ze zijn een weekendje weg dusse leuke verrassing als ze thuis komen :P
Verwacht daar geen reactie meer op WM, hij zou naar een maat gaan, en misschien daarna nog op stap.

Vervelend zeg, dat het contact met je moeder zo stroef loopt, ik was vandaag ook niet zo vriendelijk tegen m'n moeder aan de telefoon, ze vroeg of ik zin had, om vanavond lekkere maaltijdsalade te gaan eten in ons favoriete tentje, maar heb gezegd dat ik helemaal nergens zin in had!
Maar was het niet eens gebeurd dat je die maaltijdsalade zou gaan eten met je moeder en dat ze op t laatste moment afhaakte omdat je broer kwam eten?
Tsja...ik weet het niet meer met de relatie moeder en mij. Het is gewoon zo vermoeiend! Pff
Poeh, het loopt niet echt soepel hiero met (ex)vriendjes, en moeders.....

TP: goed gesmst ! Afsluiten is nooit makkelijk, wellicht heeft de afgelopen periode waarin V niets van zich liet horen je wat geholpen in dit proces. Ik denk dat je duidelijk moet zijn in je signalen naar hem toe; dat jij graag iets verder had uitgebouwd, maar dat het duidelijk is dat hij alleen wil als hij er niet teveel moeite voor hoeft te doen. Helaas werkt het niet altijd zo.

Als je gaat toegeven aan het samenzijn op zijn 'commando' wordt jij er niet echt beter van vrees ik. Vrienden zijn kan altijd wel denk ik, maar niet direct vanuit een 'opbouw naar relatie' overspringen naar vriendschap.

WM: woehoe; mag ik hieruit concluderen dat VL piloot is of in ieder geval de opleiding toe doet? En nog een knuf!
*ben er nog steeds niet achter van wie ik die ballon en roos heb*

Die cupido op hyves is mijn vriendin , zij had er zelf 1 gekregen op hyves en dacht dat ik t had gedaan, maar dat was ik niet.. Nu is zij op onderzoek uit wie haar een crush heeft gestuurd.

Nu zal ik ff terug lezen en kijken of ik kan reageren op jullie berichtjes
Xen, nou je het zegt, dan staan we nu quitte! haha...

Ze zei ook nog, dat ik niet zo gauw boos moet zijn over V. Hij ziet het gewoon als vrienden, wil zich niet binden. Heeft drukke baan, en vind het gewoon leuk om af en toe eens af te spreken, maar dat geldt voor jou toch ook..Gewoon ieder z'n eigen huis, en niet teveel verplichtingen van een relatie, maar wel leuke dingen samen doen af en toe...
Meiden, ik ga! Nu heb ik een MD-beha aan met van die bandjes en moet daar toch aan wennen dat het zo open en bloot zichtbaar is zeg maar (heb een laag uitgesneden zwart shirtje aan). Okok, ik ga met een homo op stap, maar toch..

Anyway, ik ga!

Veel plezier allemaal en TP hou je taai he!
Veel plezier Xen!!
TP moeilijk he? Rationeel wil je er wel klaar mee zijn alleen je gevoel niet. En vaak is laatste het sterkste. Maar wil je dat vrijblijvende met V? Af en toe elkaar zien en geen verplichtingen?

Xen...je zit allang in de bios maar toch...veel plezier! Zit dat nou lekker zo'n MD-bh? Ik vind vaak wel mooi staan, maar die dingen zijn echt superduur.

Vleer...weet je al wie je secret Valentijn is die je een roos heeft gegeven? En ben je nog steeds gestopt met roken?

Ik zit lekker op mijn bank te chillen, ben heel erg in de relaxmodus vandaag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven