Entertainment alle pijlers

Jinek

24-08-2017 22:21 148 berichten
Wie kijkt ook naar Jinek?
Alle reacties Link kopieren
tampontouwtje schreef:
26-08-2017 23:04
Echt wel. Omhoogpijpertje.
Dit soort commentaren is echt iets wat vrouwen elkaar aandoen. Over een man zou zoiets niet snel gezegd worden.
Als er bij een willekeurige man een biertje staat , geen probleem. Bij een vrouw valt het meteen op en krijgt ze commentaar.
tampontouwtje schreef:
26-08-2017 23:04
Echt wel. Omhoogpijpertje.
Wat heeft die Moszkowicz haar dan gebracht op carrière gebied?
Zij zat toch al redelijk in de lift?
minnimouse schreef:
26-08-2017 23:21
Wat heeft die Moszkowicz haar dan gebracht op carrière gebied?
Zij zat toch al redelijk in de lift?
Ja.
koko67 schreef:
26-08-2017 23:16
Dit soort commentaren is echt iets wat vrouwen elkaar aandoen. Over een man zou zoiets niet snel gezegd worden.
Als er bij een willekeurige man een biertje staat , geen probleem. Bij een vrouw valt het meteen op en krijgt ze commentaar.
Ik zat net ook te denken: over welke man wordt nou gezegd dat hij zich omhoog neukt?
koko67 schreef:
Bij een man zou het me ook opvallen.
koko67 schreef:
Precies dit.
koko67 schreef:
:yes: weer wat keet in de tent!
Sigaretten (reclame) mag toch niet meer. Maar hoe zit dat met alcohol op tv?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Ik vind bier drinken tijdens je eigen talkshow persoonlijk wel raar. Je bent toch aan het werk.
Nee hoor, geen keet..
Gewoon iets wat me wel vaker opvalt bij vrouwen onder elkaar. Ik vind mannen veel toleranter en aardiger voor elkaar.
Vrouwen zijn over andere vrouwen altijd wat vals of afkrakend
Fleurtje_5 schreef:
26-08-2017 23:38
Sigaretten (reclame) mag toch niet meer. Maar hoe zit dat met alcohol op tv?
Mag dacht ik ook niet meer.
koko67 schreef:
26-08-2017 23:40
Nee hoor, geen keet..
Gewoon iets wat me wel vaker opvalt bij vrouwen onder elkaar. Ik vind mannen veel toleranter en aardiger voor elkaar.
Vrouwen zijn over andere vrouwen altijd wat vals of afkrakend
Dan ga je lekker naar GS en zet je een zware font op.
tampontouwtje schreef:
26-08-2017 23:39
Ik vind bier drinken tijdens je eigen talkshow persoonlijk wel raar. Je bent toch aan het werk.
Het was toch alcoholvrij?
Ik zie, of zag, want zoveel talkshows zie ik niet, ook regelmatig wijn op tafels staan bij talkshows.
tampontouwtje schreef:
26-08-2017 23:39
Dat vind ik ook. Mathijs v.N. drinkt altijd iets uit zijn rode koffiemok, dat vind ik gezelliger en meer gepast.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Mevrouw75 schreef:
26-08-2017 23:42
Het was toch alcoholvrij?
Ik zie, of zag, want zoveel talkshows zie ik niet, ook regelmatig wijn op tafels staan bij talkshows.
Ik zou het zelf niet doen. Vind het niet zo professioneel overkomen. Kijk als je Linda's zomerweek ofzo presenteert dan kan je wat mij betreft met de sherry, rose met ijs en andere (wijven)dranken op tv verschijnen. Dat klopt bij het programma.

Als je bij een talkshow aan tafel zit met serieuze onderwerpen, bijvoorbeeld als slachtoffer van iets en dan neemt de host een slok bier of wijn vind ik raar.
tampontouwtje schreef:
26-08-2017 23:50
Ik zou het zelf niet doen. Vind het niet zo professioneel overkomen. Kijk als je Linda's zomerweek ofzo presenteert dan kan je wat mij betreft met de sherry, rose met ijs en andere (wijven)dranken op tv verschijnen. Dat klopt bij het programma.

Als je bij een talkshow aan tafel zit met serieuze onderwerpen, bijvoorbeeld als slachtoffer van iets en dan neemt de host een slok bier of wijn vind ik raar.
Ik vind het tijdstip een prima reden en serieuze zaken worden heel vaak met een slik wijn ernaast besproken. Bovendien vind je het ongepast voor een praatprogramma, maar Linda mag wel? Dat is toch gek?
Bij een praatprogramma wat rond half 11 wordt uitgezonden vind ik een biertje of wijntje niet zo raar.
Het is een programma voor volwassenen en die drinken weleens een wijntje of biertje.
Fleurtje_5 schreef:
26-08-2017 23:43
Dat vind ik ook. Mathijs v.N. drinkt altijd iets uit zijn rode koffiemok, dat vind ik gezelliger en meer gepast.
Ja idd. Ik denk eigenlijk niet dat dit in een ander land ook zo gebeurt op tv.
tampontouwtje schreef:
26-08-2017 23:56
Ja idd. Ik denk eigenlijk niet dat dit in een ander land ook zo gebeurt op tv.
Ik denk het wel, maar heb eigenlijk geen idee.
koko67 schreef:
26-08-2017 23:55
Bij een praatprogramma wat rond half 11 wordt uitgezonden vind ik een biertje of wijntje niet zo raar.
Het is een programma voor volwassenen en die drinken weleens een wijntje of biertje.
Ja dus? Volwassenen hebben ook seks als het gezellig is. En sommigen snuiven coke of vreten zich op de bank klem aan kroketten.
Mevrouw75 schreef:
26-08-2017 23:53
Ik vind het tijdstip een prima reden en serieuze zaken worden heel vaak met een slik wijn ernaast besproken. Bovendien vind je het ongepast voor een praatprogramma, maar Linda mag wel? Dat is toch gek?
Linda mag alles! Zelfs rose met ijs zuipen.
Mevrouw75 schreef:
26-08-2017 23:58
Ik denk het wel, maar heb eigenlijk geen idee.
Ik denk van niet. Wij zijn vaak onduidelijk met dingen, geven mixed signals.
tampontouwtje schreef:
26-08-2017 23:58
Ja dus? Volwassenen hebben ook seks als het gezellig is. En sommigen snuiven coke of vreten zich op de bank klem aan kroketten.
En wat is volgens jou dan de reden waarom Eva geen biertje kan drinken?
tampontouwtje schreef:
27-08-2017 00:01
Ik denk van niet. Wij zijn vaak onduidelijk met dingen, geven mixed signals.
Waarvan jijzelf ook een voorbeeld bent?
Linda mag wel, maar Eva niet. Hoe oneerlijk!
koko67 schreef:
27-08-2017 00:02
En wat is volgens jou dan de reden waarom Eva geen biertje kan drinken?
Heb ik net geschreven. Maar dat is slechts mijn mening.

En doorrrrr!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven