Zomermoppers en wintervreugd!

16-08-2015 14:18 3005 berichten
Het wil nog steeds maar niet winteren, maar gelukkig is er altijd nog het mopper-, klets- en juichtopic voor alle zomerhaters en winterliefhebbers van dit onvolprezen forum. Als een groot veld vol maagdelijke, vers knisperende sneeuw strekken zich wederom vele lege pagina's voor ons uit om te vullen met klachten over plaknachten en blijdschap als de mutsen en de sjaals weer uit het vet kunnen. Wie komt de eerste voetstappen zetten?

We komen trouwens hier vandaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat het morgen een stuk gevoelig frisser ging worden (21gr) word het hier morgen toch nog 27 graden oké geen 31/32 graden als vandaag maar toch verdorie! Uitkijken naar donderdag dus (19/20 gr) ;-)
Ik ben in plaats van de Aldi naar de Jumbo gefietst. Heerlijk alleen had ik het gevoel alsof er een hete föhn voluit op me gericht stond. Nu weer lekker koel binnen bij de ventilator. En heb fijne boodschappen gehaald.
elf12 schreef:
29-08-2017 13:22
Filee mogen we komen logeren bij jou? :hello:

Ik blijf binnen vandaag, baby is hangerig. Hij lijkt er ook last van te hebben.
Even doorbijten!
Weet je dat zeker? Morgen wordt het hier ook 20 graden (en dat voelt vergelijkbaar met 25 graden in Nederland)

Arme baby. Die zal het nog wel warmer hebben dan jullie.
blue_lagoon schreef:
29-08-2017 14:08
Ik ben in plaats van de Aldi naar de Jumbo gefietst. Heerlijk alleen had ik het gevoel alsof er een hete föhn voluit op me gericht stond. Nu weer lekker koel binnen bij de ventilator. En heb fijne boodschappen gehaald.
winterthee, pompoensoep, kruidnoten :P
elf12 schreef:
29-08-2017 15:14
winterthee, pompoensoep, kruidnoten :P
Haha nee vooral frisse dingen. Veel drinken en fruitsalade. Winterthee heb ik nog ;-D

Sneu voor je baby ook inderdaad, die kunnen nog niet praten en daarmee aangeven dat ze het warm hebben. Heb je een klein badje om samen in te poedelen?

Doet me ook een beetje denken aan mijn vriend, die werd na zijn geboorte hartje zomer met kruik en al in wiegje gelegd.
Ik was net even buiten, jemig... wat een oven :'( Ik ben weer naar binnen gevlucht want krijg hier letterlijk paniekneigingen van.
Morgen alsnog weer fucking 26 graden lees ik. Het zou gvd 23 worden. Nu zit ik er even doorheen hoor.
Kapitein_Haak schreef:
29-08-2017 16:33
Morgen alsnog weer fucking 26 graden lees ik. Het zou gvd 23 worden. Nu zit ik er even doorheen hoor.
Joh, het is maar 3 graden verschil.
Zeg maar gerust wel 3 hele graden.
Kapitein_Haak schreef:
29-08-2017 16:36
Zeg maar gerust wel 3 hele graden.
Van 3 extra graden onder de 50 graden ga je echt niet dood. Het is en blijft warm. 3 graden meer of minder maakt dan weinig verschil. Door je zo druk te maken, krijg je het alleen maar warmer.
Even iets kouds te drinken hoor!! Ben even naar de Xenos gelopen voor alvast nieuwe houten schilderspaletten. En... de thee was in de aanbieding daar dus heb twee pakjes winterthee voor 1 euro :D
Blij!!

Vanavond na mijn extra douche dus lekker winterthee drinken.
FiIee schreef:
29-08-2017 16:48
Van 3 extra graden onder de 50 graden ga je echt niet dood. Het is en blijft warm. 3 graden meer of minder maakt dan weinig verschil. Door je zo druk te maken, krijg je het alleen maar warmer.

Waar zeg ik dat ik dood ga? Daarnaast geloof ik niet dat ik me nou heel druk maak. Zo wel: volgens mij is dit topic er juist om even stoom af te blazen.
anoniem_349135 wijzigde dit bericht op 29-08-2017 17:11
0.48% gewijzigd
En reken maar dat ik lekker koud douche vanavond :proud:
Idem! En dan zonder afdrogen in bed vallen!
Afdrogen doe ik dan weer wel, en daarna weer lekker deo en bodylotion :)
Gewoon stoom afblazen Kapitein Haak! Hier kan het, ik begrijp je :hug:
Ik heb douchecel finn sauna gekocht werd hier ooit aangeraden. Ik lig op bank met 2 grote ventilatoren. Raakte net in paniek, hart ging als bezetene tekeer, vreselijk zweten en ik werd duizelig. Kan er echt niet tegen, niet omdat ik vervelend wil doen maar echt ziek wordt van deze extreme hitte.
Lammy schreef:
29-08-2017 18:01
Ik heb douchecel finn sauna gekocht werd hier ooit aangeraden.
Dat was door mij :)
Kapitein_Haak schreef:
26-08-2017 15:16
Klinkt heerlijk, Filee!

Dinsdag wordt toch best kutweer, in mijn regio wordt nu 27 voorspeld en een overdosis aan zon, gadverdamme. Nou ja, ik ben ook nog steeds zeer dankbaar voor de koelte en regen van afgelopen tijd, dus daar teer ik op :-] Ik hoop wel echt dat het de tweede helft van de week weer koeler en wisselvalliger wordt.
Vrees dat de hitte aanhoudt.
Kapitein_Haak schreef:
29-08-2017 16:22
Ik was net even buiten, jemig... wat een oven :'( Ik ben weer naar binnen gevlucht want krijg hier letterlijk paniekneigingen van.
Ben na al jouw berichten toch onderhand benieuwd op welk tropisch eiland jij je bevindt. Het was gister 21 graden en bewolkt. En jij stond in een oven om half 5 smiddags..
Lammy schreef:
29-08-2017 18:04
Vrees dat de hitte aanhoudt.
Weerbericht gezien? Niks te vrezen hoor. Het gaat de rest van de week regenen, stormen en onweren.
Voor morgen is hier 20 graden voorspeld de rest van de week 16 graden. Zou er bijna een dansje van doen maar nu maar even niet, dan krijg ik het te warm ;-D
Nou reken maar dat poezekind en ik net een vreugde-dansje in de kamer hebben gedaan blue :cheer2: :cheer2: :cheer2: want moet donderdag naar de tandarts voor het tweede deel van de wortelkanaalbehandeling en ik vind het toch wel heel lekker dat het dan een stuk koeler is én ik ook nog behoorlijk heb kunnen slapen! :-D
It's hip(ster) to be square!
blue_lagoon schreef:
29-08-2017 18:03
Dat was door mij :)
O wat leuk, ik zocht er al lang naar.
Lucylucille schreef:
29-08-2017 18:09
Weerbericht gezien? Niks te vrezen hoor. Het gaat de rest van de week regenen, stormen en onweren.
Heerlijk. Kanniewachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven